Misschien moet ik volgende maand ook maar gewoon ovutesten gaan halen, want ik heb geen idee of mijn ei al is geweest of dat ie nog moet komen...ik voel echt helemaal niks! Maar we doen het om de dag, dus moet goed komen.... Succes iedereen!
Ik doe beiden, tempen en ovulatietestjes. Best leuk om zo die temperatuur bij te houden. Bij mij kloppen de testjes precies steeds. Bij het tempen had ik vandaag wel iets vreemds. Normaal gaat je temp na eisprong omhoog en als je ongi wordt zou die weer wat lager moeten zijn. Vandaag was de temp alleen 0,2 hoger als gister en ik ben vandaag ongesteld geworden....
Ik wil even zeggen dat ik echt heel blij ben met dit forum en vooral bij dit onderwerp zit ik wel prima. Fijn om zo te kletsen met lotgenoten. Mensen in je omgeving zitten er ook niet op te wachten op al die ei, ongi en kluspraat steeds Hier zitten we allemaal in het zelfde schuitje...naja busje dan in dit geval
Goedemorgen iedereen. Gisteravond om 11 uur een duidelijke positieve ovu-test. Zal hem toevoegen aan mijn album.De testlijn was zelfs donkerder dan de controle lijn.Wat een verschil tussen die van 11 uur en van 5 uur en 10 uur.Vond het frapant dat zelfs tussen die van 10 en 11 uur zoveel verschil zat.Kan we erg goed voorstellen dat je dan je piekLH mist met een ovu-test. Maar goed gisteren 2x geklust.En 1x de softcup gebruikt. Jammer genoeg klopt mijn temp vanochtend niet want onze hond besloot om kwart voor 5 ons wakker te maken want hij moest heel nodig.En mijn wekker stond om 7 uur. Maar goed...vanochtend nog 1x getest en nog steeds positief dus morgen zal mijn temperatuur wel omhoog schieten. Vandaag dus nogmaals klussen en de softcup gebruiken en de dag na temp verhoging nog een keer. @ladybug.....ik vind dit forum ook zo fijn omdat je hier lekker kan kletsen met mensen die weten waarover je het hebt.Mensen in mijn omgeving zitten inderdaad niet te wachten op al die ei,ongi en kluspraatjes. Ik denk dat er velen van ons hier druk aan het klussen zijn geweest....
Dat hebben wij ook een maandje 5 gedaan, maar zonder resltaat... Vandaar dat ik toch maar ben gaan tempen en nu ook ovu-tests heb gehaald (mijn 1e temp. curve was niet helemaal eenduidig). @ Nessy: op zich maakt het niet uit als je er eens eerder al uit moet hoor, zolang je daarnà maar weer min. een uur rustig in bed gaat liggen vòòrdat je tempt. Heb zelf een paar keer gechecked als ik rond 05:30 heel dringend naar de w.c. moest (om 07:00 dan weer getempt) en het scheelde hoogstens een paar 100sten! Kunt dan dus wel gewoon tempen, hoor! Alleen er misschien wel rekening mee houden dattie een paar 100sten tot een 10de kan afwijken...
yee wat zijn jullie allemaal vroeg online. ik lig nog in bed. met mijn smartfoon aan het internetten. Gisteren weer fijn geklust. Wij kussen sinds januari bijna elke dag, behalve de laatste week dan is het om de dag. het lijkt veel, maar persoonlijk vind ik dat ons huwelijkseleven er op voor uit is gegaan Jedid-Jah
goede morgen allemaal, Zo wat is er weer veel geschreven! Ik had gister nog steeds een negatieve ovulatietest van clear bleu, niks geen smile Ik snap er helmaal niets meer van Krijg ik deze maand helemaal geen ei meer? Zou vermoeden van de gyn het nu toch goed zijn en heb ik gewoon eilooze lange cyclussen? Ik hoop zo dat mijn ei alsnog moet komen, ik stuur mijn hubbie straks weer naar de drogist voor navulsticks van de digitest. Zelf kan ik met mijn gipsepootje niet naar het dorp. Groetjes Naatje
@ ladybug Het schijnt dat gemiddeld genomen de temp. een dipje maakt vlak vòòr de eisprong en de temp. flink aanstijgt nà de eisprong, dan hoog blijft en vlak vòòr de menstruatie idd weer flink daalt. Maar dit zijn GEMIDDELDES! In het ALGEMEEN kan de temp. blijkbaar ook al vóór de eisprong flink aanstijgen en pas weer dalen tìjdens de menstruatie of soms zelfs pas ernà... Je zal dus eerst meer cycli moeten bijhouden, om meer zekerheid te krijgen (ovu-tests kunnen ook helpen, maar reageren ook niet bij elke vrouw gelijk, dus het blijft toch altijd een beetje gissen wanneer je ei nu ècht is geweest).
@Iuno....Bij mij scheelt het snel een 2 tienden. Ik heb het altijd koud in de nacht dus lig onder een dubbele dekbed en als ik eruit moet heb ik het steenkoud dus ik denk dat het daarom komt.Moet wel zeggen dat mijn temp voor ovulatie tussen de 35.9 en 36.2 is dus dat is al best laag misschien dat ik daarom zo bevries. En de verwarming staat hier ook aan.Denk dat het met mijn schildklier te maken heeft. @JedidJah....wij deden dat de 1e 2 jaar van ons huwelijk ook. Soms tot 6x per dag maar nu na 16 jaar is het toch wel minder geworden hoor...hahaha! Al moe tik wel zeggen dat zelfs na 16 jaar de sex nog steeds erg goed is.Ik mag echt niet klagen hier. @Naatje30....ik hoop niet dat je je ei net hebt misgelopen. Mijn digi was gisteravond positief maar nu weer negatief.Gelukkig heb ik vaak getest met de dipsticks van sensitest en die staan in mijn album.Het verschil van 5 uur en 10 uur in de avond is best groot. Stond er versteld van.Ik wist trouwens niet dat je navulsticks kon krijgen voor de CB digi ovu-test.Ik heb ze hier niet gezien. Hoe gaat het trouwens met je been? Is de pijn wel al een stuk minder?
Nee , ik hoop ook niet dat ik mijn ei ben misgelopen door die stomme digitest We hebben we om de dag geklust, dus hoop eigenlijk dat we dan toch net raak hebben schoten Met mijn beentje gaat het nog steeds niet zo goed en ik kan echt niks doen. BAAL ER ECHT VAN! Groetjes Naatje
@Naatje30...als je om de dag hebt geklust zit het echt wel goed hoor. Ja die ovu-testen.Het is dat ik nu 3-4 keer per dag een sensitest dipstick erbij gebruik want een paar maanden terug kreeg ik ook niks positiefs te zien.Balen dat je nog nog steeds pijn in je been hebt.Lijkt me inderdaad erg irri als je niks kan doen.Zou er ook flink van balen. Ik hoop dat het snel beter zal gaan.
@ Naatje: hier ook nog geen ei te bekennen! Geen slijm oid ieder geval. Heb dat wel maandag gehad dus denk dat mijn ei week te vroeg was, of hij moet nog komen kan natuurlijk ook... En het stomme is is weet niet meer wanneer we begonnen zijn met elke dag en wanneer om de dag... volgens mij nu al 1,5 week dus zijn we wel op tijd erbij geweest als het maandag ei-dag geweest was... Heb al aantal dagen ontzettende krampen in onderbuik, ben gesloopt en voel me niet echt fit.. Boops leken stuk groter vanochtend en zagen er anders uit. Of ik zit mezelf weer voor de gek te houden kan natuurlijk ook. Heb al eens eerder schijnzwangerschap gehad... Maargoed.. 1 april is de dag ieder geval! Dan kan ik over 16 dagen testen :-S.... wat duurt de tijd toch lang!
heb even banner weer aan gezet...die zegt aan de hand van vorige cyclus dat ik over 3 dagen pas ei heb.... Terwijl als ik mijn ei moet geloven van vorige maand is dat gisteren of vandaag! Helaas cyclus van 36 dagen dus duurt allemaal zo lang! Naja we klussen weer door!
@natjes, ik hoop voor jou dat je klachten een goed teken zullen zijn Nog 2 weken geduld en dan weten we of we zwanger zijn! @Nessy, wat ik was vergeten ja je hebt navulingen voor digi, maar heb hier elders op het forum ook gelezen dat je ze kan navullen met de stiks van de persona. Dit moet ook goedkoper zijn, maar ik weet nu nog niet of ik die ga halen. Ik denk dat ik ook maar goedkope dipsticks ga bestellen. Groetjes Naatje
haha het zal je verbazen maar ik ben al 5 jaar getrouwd. Het wilde bij ons in het begin niet. toen ik vorig jaar gestopt ben met de pil is het al maar leuker geworden. over de temp; de mijne ligt ook zo laag. Mijn normale max is 36.2 en ik heb het dus ook vaak koud, maar op fybromyalgie ben ik gezond. Jedid
@ jedid: bij ons was de pil ook zo'n libidokiller voor mij. Toen ik eenmaal gestopt was voelde ik me zoveel beter! Hier al relatie van 6 jaar waarvan 2 jaar samenwonen...en sinds we pogingen ondernemen tot nageslacht is de sex nog beter..haha
hahah hier al 16 jaar samen en 10 jaar getrouwd, maar om de dag is nog steeds geen probleem We hebben het nog steeds heel leuk samen en het echte klussen maakt het alleen maar leuker! Groetjes Naatje
Goeiemoggel ladies, ik ben weer van de partij. @Nessy; je bent lekker aan de klus gegaan! Hopen dat het deze maand raak is! Natjes en Naatje; nog 2 weken dan weten we het, ik heb mijn ei ook gemist (als ie er geweest is uberhaupt) ik doe nog geen ovulatietesten, als het deze maand niet raak is ga ik april en mei deze wel gebruiken om mijn ei te zoeken. Hier nog geen rare verschijnseltjes. Mijn huis is ontploft door de visite gister...mag dus weer heftig aan de poets. Gister weer een klusdag laten schieten, het wil gewoon even niet (en het bed lag vol met chips van de kinderen en dat is wel echt een moodkiller wahaha). Ik hoop vanavond op een goeie klus. Liefs, rosanna
@Rosanna, ik denk dat de paashaas alle eieren al vast goed heeft verstopt Laten we hopen dat die zwemmertjes goed kunnen zoeken! Wat vervelend dat het even niet wil, ik hoop voor jou dat jullie vanavond een goede klusavond tegemoet gaan Groetjes Naatje
ik kom me ook melden. ronde 14. nieuwe nod is op 11 april. enige pluspunt is dat ik eindelijk een cyclus heb van 27 dagen. aanstaande donderdag heb ik de HSG-foto (foto van eileiders + baarmoeder) en op 31 maart hebben we de PCT (samenlevingstest)