NOD april 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door , 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hoi,

De volgende ronde is weer eens aangebroken, zucht...
    Mag ik mee op de lijst op 19 april?

Dank je wel!

Succes allemaal!

Liefs Dib

2. natjes

natjes Niet meer actief

bleegggghhhh voel me raar zeg! Loop de hele dag alweer met rommelende onderbuik, ben een beetje weeig in de maag, misselijk in vlagen.. Niet toppiefit dus!
    Wel even lekker geshopt..kon het niet laten! Wat leuke shirtjes gehaald! Kan weer even vooruit!

3. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Is er echt niemand die hier een antwoord op heeft? :rolleyes:

4. natjes

natjes Niet meer actief

@ stoetel: ik denk dat dat per persoon verschilt? Heb meen ik wel gelezen dat het een paar dagen van te voren (voor de eisprong) kan beginnen. Waarom wil je het weten, twijfel je?

5. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Nou, vandaag heb ik een beetje waterig slijm.
    Maar als ik uitga van mijn vorige temp.lijst dan heb ik a.s. maandag mijn eisprong.
    Dus ik vroeg me eigelijk af dat al wel kan.

6. Niet meer actief

1: Naatje30 & Rosanna04 & Melanietje & Maria79 & Jesske & Beverly & Peaceful & Natjes
    2: Rian & Yustin & Lana & Nikkijane & Iuno & PriscillaR & Nynke1980 & Marlieke10
    3: Kim78 & Aussie73 & Mupkuh & Maybe & Mootjen
    4: Moontje & Jent & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & Arianne22
    5: Trees & Vera77 & Jent & Nessy & Kristel83 & Toetje77 & Liftrasa & Enise & Mieke74 & miranke
    6:
    7: Saloua & JedidJah & Lautje1979 & Mnq
    8: Cinneltje
    9: Stoetel & Leonie1986 & Deesje80 & Melrosie & Bahar & K3lly
    10: Evitaaa1983 & Fio & Marjolein
    11: Re81 & Angela21 & Sisqa & silvana81
    12: RDJ
    13: Pookie66 & Kweenie & Bonny76 & Lynn1986 & Ladybug
    14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre
    15: FreeWilly8 & Sjansie28
    16: Lola1982
    17: Noppie & Dani08
    18: Natjuh026 &Pearl29
    19: Lb22 & Johanna1 & dib
    20:
    21:
    22: Jessica83
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:

74 passagiers voor de roze bus!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag

Passagiers voor de testmarathon

Testmarathon 1 april
    Naatje30 & Rosanna04 & Natjes
    Tevens waren onderzoek testen, welke werkt het beste :)

Testmarathon 5 april
    1. Jent
    2. Mieke74
    3. Nessy

Testmarathon 10 april
    1. Stoetel

Testmarathon 15 april

Testmarathon 20 april

Testmarathon 25 april
    1. Jessica83

Testmarathon 30 april

Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje
    [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spatie

@dib, je staat op de lijst.Welkom in de bus!

Groetjes Naatje

7. natjes

natjes Niet meer actief

Voor de zekerheid tot dinsdag elke dag klussen? Of om de dag? Vergroot je ieder geval je kansen toch!

8. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Haha, met dat klussen komt het wel goed. ;)
    Ik vroeg het me alleen af.

9. natjes

natjes Niet meer actief

snap toch geen bal van mijn lichaam momenteel ;) Volgens mij denkt ie nu al dat ik zwanger ben haha. Hij kan me altijd goed voor de gek houden! Daar ben ik allang achter!

Helaas 1 april pas testen, hoop dat het geen grapje is die dag haha

10. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    @ natjes
    jij weer met je elke dag klussen haha ;)

heb vanmiddag ook even wat shirtjes en broeken gescoord, tis alleen nog een beetje koud buiten voor die leuke piratenbroeken brrr.

Wie weet test je 1 april gewoon gelijk vet positief! :D Zou een mooie zijn toch? Ik hoop het voor ons allemaal, dat wordt een superdecember.
    Nu snel aan het eten beginnen, vanavond pasta met spinazie, boursin, zalm en pijnboompitjes lekkerrrrrrr.
    eetsmakelijk en tot vanavond misschien

Liefs,
    Rosanna

11. Niet meer actief

@natjes, wie weet is het een goed teken ;)

@Rosanna, eet smakelijk!

Ik ben bang dat als ik morgen nog geen positieve ovulatietest heb ik mijn NOD moet gaan aanpassen :( Ik hoop dat ik morgen eindelijk positief test!

Groetjes Naatje

12. Lichtje

Lichtje Actief lid

12 jan 2008
    342
    0
    0
    Hee ook weer een keer hier?
    Ik heb gisteren ovulatietesten besteld, en heb er net nog 2 van mijn schoonzusje gekregen, en ga vanavond een tesje doen. Volgens mijn banner komt m'n ei de 21e, maar heb sinds eergisteren steken in mijn rechter onderbuik, heb het idee dat m'n ei eerder komt en wil dat graag weten.
    Vanmorgen kwam ik thuis van de nachtdienst en eerst flink geklust voor de zekerheid!
    Hoe gaat ie met jou?
    Groetjes!

13. natjes

natjes Niet meer actief

--> je zou bijna denken dat ik sexverslaafd ben he! haha lol, valt best mee hoor! Doe het ieder geval niet tegen me zin in en moet er wel bij vertellen dat het niet elke avond uitgebreidt is hoor! heb daar ook niet zo'n behoefte aan om dat elke dag uitgebreidt te doen. gelukkig denkt mannetje er net zo over!

--> wat is een piratenbroek? Hoe zit dat model? Zegt mij niks? Heb trouwens 14 shirts gekocht bij henk ten hoor en was 114 euries kwijt...viel me best mee... haha Klinkt wel aso trouwens 14 stuks. Niet allemaal voor mij 3 voor mijn mannetje anders durfde ik niet thuis te komen whahahaha :) 8)

Je eten klinkt lekker moet er alleen ff niet aan denken ben flink misselijk! blehghhhh echt smerig maar ja! Misschien zakt het zo nog!

14. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    das niet duur voor 14 shirtjes!
    Ik was bij hans textiel shoppen ook niet veel kwijt, een piratenbroek is zo net over je knieen met touwtjes aan de zijkant en zakken, in de winter met hoge laarzen eronder leuk en in de zomer met teenslippers of balletjes dus nu in een wat dunner stofje gekocht :)

Ik denk dat hij bij mn vriend eraf valt als we het elke dag doen hahaha...laat ie het maar niet horen ;)

Misschien wel een heel goedteken dat je misselijk bent :) ik sta alweer een half boursin kaasje op te smikkelen voordat ie de spinazie uberhaupt in kan gehehe.
    Sterkte met de misselijkheid!

15. natjes

natjes Niet meer actief

whahaha dat ie eraf valt... geweldig! (heb zo'n grote fantasie dat ik dat voor me kan zien hihi)

Moet ook eerlijk zeggen dat ik vanochtend me broek niet dicht kreeg :-O Heb me rits dicht kunnen krijgen en de onderste knoop, de bovenste kreeg ik niet dicht. Zal me toch niet gebeuren dat ik mijn trouwjurk straks niet pas hé eind mei... Maar goed we wachten geduldig af.

Heb trouwens alleen shirtjes gekocht omdat mocht ik zwanger zijn broeken ed toch niet pas dus die koop ik tzt wel!

16. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Goede avond allemaal!

Zow het eerste werkdagje van de week zit er weer op :D

@natjes: nou 14 shirtjes dan kun je weer even vooruit. Ach af en toe moet je jezelf eens kietelen he!

Als ik in de stad ben dan ga ik altijd ff langs de positiemode, kijken of er wat leuks bij hangt voor het geval dat haha :evil:

17. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Wij gaan zaterdag weer op bezoek bij mijn vriendin, die heeft nu een kleine van 5 weken. Was zoooooo een klein prulleke toen hij net geboren was, was met 36 weken. Hij zal wel flink gegroeid zijn denk ik.

Gaan we ook haar 4D echo kijken van toen ze nog zwanger was. Lijkt me wel mooi want dat heb ik nog nooit gezien zo een filmpje :D

18. natjes

natjes Niet meer actief

Dat durf ik weer niet! haha. Ben als de dood dat ik een bekende tegenkom! Heb nu wel wat langere shirtjes gekocht, wat je ook met zwangere buik kan dragen!

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @stoetel: vruchtbaar slijm kan al wel beginnen een week voor je eisprong. Veel plezier met knuffen! ;)

20. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Weet niemand dat je er mee bezig bent natjes?

Deel Deze Pagina