NOD april 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door , 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Pauze op het werk! Even lezen wat hier allemaal is neergekalkt, boterhammetje eten, en ff mijn advertenties op marktplaats nalopen, wij zijn namelijk grote opruiming aan het houden en moet zeggen, dat lukt al aardig! :D

Vanavond eens wat beweging....ben de laatste anderhalf jaar ruim 10 kilo aangekomen en begin gruwelijk van mezelf te balen :oops:

2. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    Je ei heeft zich goed verstopt, ga je nog even doortesten met ovulatietesten? Kan hij niet een week later zijn of ben je al een week later?

Lekker dat je kon uitslapen :D dat is zo lekker dan he, hoor je het mannetje en de kids beneden rommelen en zelf doezel je weer in, zo heerlijk!

Overdag heb ik altijd wel zin om te klussen maar ben 's avonds zo moe dat ik het niet kan opbrengen, ook al is het voor het goede doel zegmaar ;) balen want ik weet niet precies wanneer mn ei is dus als ik dan deze maand ongi wordt voel ik me schuldig van "had ik maar..."

3. lb22

lb22 Actief lid

25 feb 2008
    303
    0
    0
    o lekker naatje zo'n dagje in bed blijven liggen tot 9.30! ben jaloers, door de weeks sta ik elke dag om 8 uur naast mijn bed, dan moet vriendlief het bed uit en meestal is mijn zoontje rond die tijd wakker en ja ik moet meestal om het weekend werken, dan zou ik alleen op zondag uit kunnen slapen... maar ja dan is mijn zoontje ook om 8 uur wakker dus ja dan ben ik ook wakker...

hier dus al vanaf 8 uur in de benen, al van alles gedaan in huis, de driewieler voor zoon lief in elkaar gezet!

en nu lekker gaan eten!

liefs LEn

4. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Da's nou het leuke van zo'n site als deze! :)

5. Mieke74

Mieke74 Actief lid

30 jun 2007
    298
    0
    0
    Wat een gezellige boel hier alweer op de vroege morgen. Ik was inderdaad ook vroeg wakker. Heb lekker vanuit m'n bed tv liggen kijken....."de verloskundigenpraktijk" en..."de kraamafdeling" :oops: . Tja, moet me toch een beetje voorbereiden op dat wat misschien ooit komen gaat....toch?

Ik ben ook maar weer es aan de ovu testen. Heb ik inmiddels 2 pogingen eerder gebruikt maar tot nu toe nog nooit een positieve ovu test gehad :(
    Begin me zo zoetjes aan wel es af te vragen of je het er bij moet vermelden als je de testen koopt....."Ik wil graag een setje positieve ovulatie testen en doe er ook maar vast een positieve zwangerschaps test bij."
    "t Is net of ik iedere keer een staatslot koop......zou op één van deze testen een duidelijk tweede streepje komen? Zou dé positieve test hier tussen zitten?
    Ik merk wel dat het deze ronde beter gaat dan anders. Heb al vanaf zaterdag een flinke 2e streep staan, zondag vergeten te testen ](*,) , gisteren iets minder duidelijk en vandaag weer bijna net zo duidelijk als de controle streep. Vanavond maar weer een testje en natuurlijk weer flink aan de klus! \:D/

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hallow lieve meisjes...

ik stap ook in de in roze aprilNODbus.. gister ongi geworden mopper.

zullen we afspreken dat we heeeeeeeel veel kerstkindekes gaan maken?

:)

liefs,
    klingel.

ps mijn NOD zou 16 april moeten zijn. kan iemand mij erbij zetten (ik weet niet hoe ik dat zelf moet doen :oops: )

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @ mieke: hihiihihhi ja een positieve zwangerschapstest kopen, dat is een gat in de markt zeg! :)
    die ovultesten heb ik vorige maand wel gebruikt. ik kreeg braaf op 4 maart een 'go', en 5 maart was ie weer weg.

beetje jammer dat we pas de 5e konden klussen!
    en, de 3e had ik een nega test, maar aangezien ik gister ongi ben geworden, moet mijn eitje toch ergens de 3e stiekem in een seconde geheel onzichtbaar gesprongen zijn!

dus klus er vooral op los, met of zonder streepjes! ;)

liefs
    klingel.

8. Niet meer actief

Ik ga idd nog even door met ovulatietesten, als het goed is komen die vandaag binnen. Ik heb ze gister bij sensitest besteld, vind die van clear bleu te duur worden zo.
    Maar ook zonder positivetest klussen we gewoon vrolijk verder ;)

Groetjes Naatje

9. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Zo mensen,

we zijn weer alle hard aan het klussen en idd laten we hopen op een heleboel babes met kerst. Ik word elk geval nu al knetter van mezelf. :x Ik weet uit ervaring dat mijn ei altijd vroeg in de cyclus komt. Met het gevolg dat ik altijd langer moet wachten op de test.

Na mijn mk gingen de klachten snel over, maar een aantal klachten zijn weer terug. Wat betekend dat? Waarschijnlijk niets, maar je weet nooit. Ik ga weer trug naar mijn bord pasta met kaas (een van de tikken is trek in kaas en daar is mijn vent niet happy mee, want hij houd niet van kaas) en ik probeer nergens over na te denken.

10. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Dank je voor het verwelkomen:p

Vind die premolut eigenlijk best eng.
    Ik heb geen idee wat de bijwerkingen kunnen zijn.
    Mja vanmorgen de 1e ingenomen dus denk dat het wel meevalt aangezien ik me niet anders voel dan normaal en dat zou denk al wel moeten gebeuren als ik last zou krijgen van de bijwerkingen.
    Sinds ik de 1e heb ingenomen wel een beetje buikpijn onderin mn buik.
    Misschien toeval?
    Kan niet wachten om onderhand eens ongi te zijn!
    Ben dit zo beu!
    Elke keer dacht ik ongi te worden en dan was het gewoon slijm *bloos*
    Elke keer voor niks voor de zekerheid maar een maandverbandje in moeten doen want stel dat......
    Maar helemaal niks te bespeuren op alleen buikpijn en zere borsten e.d. na.
    Ach nog 10 daagjes en dan mag het beginnen en dan kunnen we in april aan de slag voor onze 2e smurf:D

11. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Geloof het of niet, maar zulke docu-series zijn een beetje mijn 'redding' geweest! 8)
    Omdat wij nogal landelijk wonen en het bij ons gebruikelijk is pas met een maandje of 7-8 naar zwangerschapsvoorbereiding te gaan, kon ik pas een week of 3 voor de uitgerekende datum bij zo'n cursus terecht. Dacht nog 'nou ja, heb ik iig nog minstens 1 keer om te leren puffen en persen'. :) Braken toch 5 weken voor die datum spontaan m'n vliezen! :confused: Was toen ècht blij dat ik al zo vaak bevallingen op de t.v. had gezien hoor! Wist ik tenminste ìets af van weeën, ontsluiting, etc... :oops:
    Met nog een beetje motivatie van de verloskundigen, is het toen helemaal goed gekomen hoor! ;)

Bij sommige vrouwen schijnt de LH-piek zo kort te zijn dat deze altijd tussen 2 tests invalt als 1x per dag getest wordt (krijgen dus nooit een (donkere) streep)...
    Anderen krijgen wel een 2e streep, maar nooit zo donker als de controlestreep. Kan dan ook zijn dat de echte piek precies tussen 2 testmomenten valt, of dat er ook tijdens de peik gewoon wat minder LH aanwezig is. In zo'n geval (met wel 2 strepen, maar niet zo'n dikke/donkere 2e streep) schijn je er vanuit te kunnen gaan dat je LH-piek was bij de donkerste van alle tests (in dit geval dus testjes bewaren en van datum voorzien!).

Maarre... een beetje extra klussen kan natuurlijk nooit kwaad! 8) :)

12. Merelrosie

Merelrosie Actief lid

2 jan 2008
    267
    0
    0
    Iuno:

Gelukkig vinden ons mannetjes dat het leukste van het willen zwanger worden! :oops:

Groetjes

13. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    nou die van mij vind dat idd errug leuk, maar het idee aan een propje is ook voor hem iets heel moois

14. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Hoi kan iemand mij op de lijst zetten? Mijn NOD is 13 april en ik zou graag bij de testmarathon van 15 april worden gezet.

Alvast bedankt!

15. Niet meer actief

1: Naatje30 & Rosanna04 & Melanietje & Maria79 & Jesske & Beverly & Peaceful & Natjes
    2: Rian & Yustin & Lana & Nikkijane & Iuno & PriscillaR & Nynke1980 & Marlieke10
    3: Kim78 & Aussie73 & Mupkuh & Maybe & Mootjen
    4: Moontje & Jent & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & Arianne22
    5: Trees & Vera77 & Jent & Nessy & Kristel83 & Toetje77 & Liftrasa & Enise & Mieke74 & miranke
    6:
    7: Saloua & JedidJah & Lautje1979 & Mnq
    8: Cinneltje
    9: Stoetel & Leonie1986 & Deesje80 & Melrosie & Bahar & K3lly
    10: Evitaaa1983 & Fio & Marjolein
    11: Re81 & Angela21 & Sisqa & silvana81
    12: RDJ
    13: Pookie66 & Kweenie & Bonny76 & Lynn1986 & Ladybug & Fairy Tale
    14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre
    15: FreeWilly8 & Sjansie28
    16: Lola1982
    17: Noppie & Dani08
    18: Natjuh026 &Pearl29
    19: Lb22 & Johanna1 & dib
    20:
    21:
    22: Jessica83
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:

75 passagiers voor de roze bus!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag

Passagiers voor de testmarathon

Testmarathon 1 april
    1.Naatje30
    2.Rosanna04
    3.Natjes
    Tevens waren onderzoek testen, welke werkt het beste :)

Testmarathon 5 april
    1. Jent
    2. Mieke74
    3. Nessy

Testmarathon 10 april
    1. Stoetel

Testmarathon 15 april
    1. Fairy Tale

Testmarathon 20 april

Testmarathon 25 april
    1. Jessica83

Testmarathon 30 april

Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje
    [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spatie

@Fairy Tale, je staat op de lijst.Welkom in de bus!

Groetjes Naatje

16. natjes

natjes Niet meer actief

goedenmiddag allemaal! daar ben ik weer na dag hard werken...tjees heb me weer me poten uit me lijf gerend zeg maar. Maar goed, wel een paar orders voor terug gekregen en daar gaat het om!
    Kan zo al beginnen met eten te maken, mannetje komt pas rond uur of 8 thuis en daar kan ik niet op wachten dan trek ik vacuum onderhand!

17. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Haha ik ben ook al maar begonnen. Helaas trek niet ik maar mijn mannetje vacuüm. het eerste wat hij zegt als hij binnen komt is: HONGER... niet dag schat of iets anders ;) Toch vind ik hem best lief.

aaaaah mijn slijm :oops: is weer op gang gekomen.... Dat is een goed teken ;). Volgens mij heb ik last van eitje binnenkort. Tijd om het te gaan zoeken

Jedid

18. lb22

lb22 Actief lid

25 feb 2008
    303
    0
    0
    zo nou vanmiddag bleef het droog, dus zoontje lief stond na het slapen meteen klaar om buiten te gaan spelen!
    dus wij zijn er op uit getrokken! nog even verse tulpjes voor in huis gehaald!
    zo nog even pannekoeken bakken en dan lekker samen douchen met mijn zoontje en dan lekker op de bank, met de laptop en de tv aan (kan vriendlief spellen op de "gewone pc" hoezo luxe...

maar goed mijn ongi is zo goed als over dus we gaan maar aan de slag he, om de dag... (ik vind dat helemaal niet erg, maar vriendlief heeft er soms wat moeite mee hij vind het bijna een verplichting worden)

19. natjes

natjes Niet meer actief

Als mijn mannetje thuis komt worden eerst de 2 katten uitgebreidt verwelkomd en dan is pas... ach heb me erbij neer kunnen leggen hihi. Hun zorgen tenslotte dat ze voor de deur zitten als hij binnen komt, zover ben ik nog niet :)

20. Ovu test was niet positief gisteren. Nu ga ik het de komende dagen maar blijven testen, maar het kan ook zijn dat de bloeding was van NA de eisprong en dan zal ik dat dus niet weten deze cyclus. Maar vandaag weer helder dun bloed, dus bloeding duurt weer twee dagen. Begin me nu toch wel ongerust te maken en heb me voorgenomen vrijdag eens met de huisarts te gaan praten. Misschien is er wel iets aan de hand ofzo, want ik heb dit dus bijna elke maand aan de hand. Niet tof. Anyway, vanavond weer even een ovutestje.
    Ben wel benieuwd wat jouw testen gaan uitwijzen!

Deel Deze Pagina