Zo eten net weer op...lekker lasanga gegeten met de kids. Ik moet vandaag afkicken van de ovulatietesten, ik heb de postbode gemist Ik moest vanmiddag naar een vergadering op mijn werk, mooi thuis opgehaald vanwege mijn pootje. En ook weer thuis gebracht toen we klaar waren. Maar toen ik in de bruivenbus keek zag een briefje van de postbode dat ik mijn pakje morgen kan ophalen bij het postkantoor. Een beetje balen dus! Maar ja dan moeten we vanavond maar weer klussen hahah...zal mijn mannetje erg vinden Ik wens jullie allemaal een fijne avond, ik heb hier straks een mylène party, een echte vrouwen avond! Mannetje blij dat hij avonddienst heeft Groetjes Naatje
Goh wat vreemd ja, heb je dus elke maand, 2 dagen dun helder bloed? En zo rond je eisprong? Ben benieuwd wat dat is ja. Ik heb de ovulatietesten vanmiddag in huis gekregen, ga er over een uurtje weer 1 doen. Ben zelf ook benieuwd of ik mijn ei vind, en of de steekjes in mijn buik ook echt mijn eisprong is! Hoop dat het bloeden snel over gaat!
Mylène verkoopt cosmetica en schoonmaakproducten, net zoiets als oriflame misschien ken je dat wel. Samelijk eten! Groetjes Naatje
zow ook weer gedaan met werken. Vandaag nog een goede discussie gehad met mijn chef want er wordt mij al heel lang salarisverhoging beloofd en elke keer komen er andere managers en krijg ik weer nix grrrr. Nu kwam daarna de vestigingsmanager ( die er over moet beslissen) langs en die begon te vissen of ik kinderen heb. Volgens mij als ik zeg dat ik ze wel wil dat ik dan helemaal nix extra krijg dus ik hou mooi mijn mond tot de eventuele buit binnen is hoor! Even iets totaal anders. Dat dikke slijm heb ik alleen maar zichtbaar gehad in allereerste cyclus net bij eisprong. Zag het toen ik moest plassen en dat het toiletpapier zo glibberig was. Laatste drie cyclussen heb ik dat slijm niet gezien want sinds dat slijm inspecteer ik elke keer het wc papier naar aanwijzingen. Hebben jullie dat slijm wel elke keer?
Yep dat ken ik en daar heb ik nu ook last van. Bij mij vertelt dat mijn ei aan het aftellen is tot lancering of al is gelanceerd. Bij de ZW bleef dit ook. Dat was wat minder, maar gelukkig hebben we tegenwoordig ook inlegkruisjes Dat ken ik idd. Das een van de weinige merken die smeersels verkoopt waar ik tegen kan Jedid-Jah
Even een positief berichtje over ovu-testen van MatCare. Ik kreeg vrijdag en zaterdag een heeeel licht 2e streepje. Zondag en maandag een duidelijke 2e streep (maar niet zo dik als de controlestreep) en vandaag weer een heel vaag streepje. Ik heb mijn eisprong (heel duidelijk) gistermiddag gevoeld. Omdat de eisprong 10-12 uur na het maximum van de LH piek komt, klopt dit volledig. Ik had mijn LH piek dus 's nachts en testte 's middags. We hebben do, za en zo geklust dus nu maar hopen dat het gelukt is.... Eigenlijk is mijn NOD nu dus 1 april (altijd 15 dagen na ei) maar vorige maand kreeg ik hem ineens 18 dagen na ei (mislukte innestelling?). Ik ga dus pas 6 april testen. Kan iemand mijn NOD veranderen naar 1 april en me op de testlijst zetten bij 6 april?
Ik heb vanavond een ovu test gedaan en zag een heel licht streepje! Morgenavond doe ik er weer 1 en gaan we lekker klussen! Gisteravond ook geklust, dus om de dag, tot nu toe gaat ie goed!
Had vorige cyclus wel dat slijm en twijfel nu zelf of ik het afgelopen maandag nou gehad had of niet. Volgens mij wel. Verder niks te bekennen, zo droog als wat hahaha Heb wel erge krampen in onderbuik (nog steeds) , maar we wachten af! 1 april is DE DAG. nog 13 dagen en ik kan testen. Volgens mijn banner heb ik donderdag pas ei dus we gaan nog even door met klussen!
Hier zitten we ook op de klusdagen, alleen mannetje is niet lekker en ik ga hem maar niet dwingen(grof gezegd). Hoop [-o< dat hij langlevend zaad heeft gestrooid zondag. Denk dat ik het daar deze ronde mee moet doen. 8-[
Hallo allemaal, Helaas vanmorgen ongi geworden dus ga maar proberen om met die gezellige bus mee te gaan deze maand. Heb mijn NOD 15 april dus als er iemand is die mij erbij wil zetten onwijs bedankt. groetjes corina
Volgens mij springt je ei in principe 24-48 uur na het begin van je LH-piek en leeft het tot 10-12 uur na het springen... Een dikke streep geeft je piek weliswaar aan, maar niet of je nu aan het begin, in het midden of aan het eind zit. ...Tenminste, zover ik tot nu toe gelezen heb... :-k Slijm heb ik hier sommige cycli (zoals de vorige) wel heel duidelijk, maar andere (zoals deze) weer niet. Je schijnt overigens verschillende keren in je cyclus 'vruchtbaar slijm' te kunnen hebben en daarmee zegt het op zich niets over je vruchtbare dagen. Tenzij je weet dat je het ècht maar één keer per cyclus hebt en wel tijdens je vruchtbare dagen, kan het alleen evt. ovu-tests en temp.curves bevestigen. Doe er daarom ook niet zoveel mee...
Een kennisje van mij is op 1 april geboren, mooi dat niemand de vader (gelijk) geloofde toen ie vertelde dat ie een dochtertje had gekregen! ](*,)
Goeiemorgen allemaal! Zo, weer even bij gelezen, lag wat achter. Mijn temp was vanmorgen 0.2 hoger dan gisteren. Nou ja, dit is de eerste maand dat ik temp dus we zien wel. Ga zo werken, tot vanavond!
1: Naatje30 & Rosanna04 & Melanietje & Maria79 & Jesske & Beverly & Peaceful & Natjes 2: Rian & Yustin & Lana & Nikkijane & Iuno & PriscillaR & Nynke1980 & Marlieke10 3: Kim78 & Aussie73 & Mupkuh & Maybe & Mootjen 4: Moontje & Jent & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & Arianne22 5: Trees & Vera77 & Jent & Nessy & Kristel83 & Toetje77 & Liftrasa & Enise & Mieke74 & miranke 6: 7: Saloua & JedidJah & Lautje1979 & Mnq 8: Cinneltje 9: Stoetel & Leonie1986 & Deesje80 & Melrosie & Bahar & K3lly 10: Evitaaa1983 & Fio & Marjolein 11: Re81 & Angela21 & Sisqa & silvana81 12: RDJ 13: Pookie66 & Kweenie & Bonny76 & Lynn1986 & Ladybug & Fairy Tale 14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre 15: FreeWilly8 & Sjansie28 % coco1972 16: Lola1982 17: Noppie & Dani08 & yippieajee 18: Natjuh026 &Pearl29 19: Lb22 & Johanna1 & dib 20: 21: 22: Jessica83 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 75 passagiers voor de roze bus! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon Testmarathon 1 april 1.Naatje30 2.Rosanna04 3.Natjes Tevens waren onderzoek testen, welke werkt het beste Testmarathon 5 april 1. Jent 2. Mieke74 3. Nessy Testmarathon 10 april 1. Stoetel Testmarathon 15 april 1. Fairy Tale Testmarathon 20 april Testmarathon 25 april 1. Jessica83 Testmarathon 30 april Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spatie @coco1972 en yipieajee, je staat op de lijst.Welkom in de bus!
wow ik ben blij en das ook voor het eerste keer want de reden is een negatieve test. de HCG van de mk is uit mijn lichaam, met gevolg dat ik in april gewoon kan testen. Woehoe