Hoi allemaal... Ben weer terug van een weekendje weggeweest! We hebben een heerlijk weekend gehad in scheveningen! Heerlijk wezen stappen en leuk in de sauna geweest! We hebben natuurlijk nog veel meer gedaan, maar das allemaal te veel om op te noemen! ik heb waarschijnlijk op dinsdag mijn ei gehad... dinsdagvond erge ongikrampen, ook nog goed geklust, dus ik heb hoop! Vanaf zondag elke dag geklust, dus daar zal het niet aan liggen! Ik heb niet alles bijgelezen, ik ben namelijk op pagina 32 voor het laatst geweest! Hoe is het verder met iedreeen? liefs Nikki
Hallo allemaal, denk dat mijn ei deze maand vroeger zal zijn, de krampen beginnen nu al? Herkent iemand dit? Blijkbaar heb ik een paar dagen last van ei? Kan dat wel? Groetjes
@Merelrosie...ja dat herken ik zeker.Ik heb exact hetzelfde deze cyclus en mijn ei kwam inderdaad op dag 11/12 dus het kan inderdaad. Normaal komt mijn ei tussen dag 11-18 maar meestal rond dag 15 nu was ie er dus eerder.Ook wel fijn hoor want dan zit je vroeger in de wachtweken.
hallowww allemaal, hoe gaat het ermee? hoe staat het met wachten/klussen/testen etc? ik vandaag lekker dagje vrij na hele lange drukke werkdagen. mooi snuffelen op internet en mijn pakketje binnengekomen matcare bestuderen! ik ga maar uit van 28 dagen deze x want vorige maand hebben we ongeveer een week te laat geklust geloof ik ach, april wordt gewoon een enorme KLUSmaand! (gamma, dat zeg ik! ) hihihi
ja, maar mijn vorige cyclus kwam hij op dag 13 en heb dan toch 17 dagen mogen wachten! Ben een ongeduldig type. Wachten staat niet in mijn woordenboek. (zal het nog wel leren zeker?) Groetjes
@Merelrosie:Mijn ongie komt altijd 15-16 dagen na mijn ei.Vorige maand toevallig iets later maar ik moest toen progesteron nemen en dat kan ervoor zorgen dat je ongie iets langer wegblijft. Ik neem het dit keer niet.... @Klingel.....gewoon om de dag of 2 dagen klussen...
yep, om de dag, 2 weken lang alleen wij werken veel en onregelmatig, dat is wel irritant. dan wordt het soms een verplicht vluggertje in het holst van de nacht, maargoed, alles voor het goede doel he zelfs wat minder romantisch/spontaan klussen!
haaai dames! Ben der weer... Kon me echt niet concentreren op me werk! Ben maar naar huis gegaan :-O Ben wel nog even langs de drukker geweest om de uitnodigingen op te halen voor de bruiloft. Ze hadden het echt supersnel klaar! Net maar even verstand op 0 (had ik wel ff nodig) en alle kaartjes in elkaar geflanst... Voel me nou weer wat beter geloof ik..
hallo ik wil even zeggen dat ik jullie roze bus erg leuk vind Ik hoop dat de bus aan het eind van de maand propvol zit met zwangere dames *toi toi toi*
volgens de banner heb ik mijn ei vandaag... Viel me vanmiddag wel op na plassen dat er iets slijm op wcpapiertje zat... (sorry voor vieze praat ) Wat houdt in principe je eisprong nou in?
hi natjes! vandaag springt je ei zie ik: spannend! raar eigenlijk he om van allemaal wilvreemde meiden te weten wanneer hun EI springt hihihihih
@Natjes....dat slijm klinkt positief.Klussen dus! Vooral als het helder is en eruit ziet als eiwit. Eisprong: Je follikel(waarin het eitje zat) springt en het eitje komt eruit en kan bevrucht worden.Dit kan soms gevoelig zijn of aanvoelen als krampen/steken. Soms voel je ook aan welke kant je de eisprong hebt. Tenminste ik voel dat duidelijk...
dus op dit moment is het moment dat als er nog zaad zit dat het eitje bevrucht kan worden... aha.. Kijk weer een stukkie theorie die ik niet precies wist. Toch niet opgelet met biologie! Vanavond nog ff aan de bak () en dan even rustiger aan doen, moet wel leuk blijven en zo'n sexmarathon moet niet te lang duren he!hihi
@Natjes....in het IVFcentrum van het VU zeiden ze vanaf 3 dagen voor je ei,de dag van je ei en de dag na je ei ben je het meest vruchtbaar. Zo heb je al zaadjes in de wacht staan als je ei komt.
dus vanavond en morgenavond nog... Zal is even kijken of ik mannetje nog beetje kan verleiden vanavond hihi. Hij zei al wel dat ie elke dag zo moe was, de aansteller. Dacht dat mannen het juist altijd elke dag wilden doen! whahaha. Maar hij heeft het ervoor over gelukkig!