NOD april 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door , 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natjes

natjes Niet meer actief

nou we kunnen poging wagen toch? Heb al leuke ideeen opgedaan voor babykamer... Erg he! Ieder geval 1 kant van de kamer oranje muur (al mooie tint gezien). Andere kant van de kamer commode met erboven 3 a 4 vensters met een geschilderde uitdrukking van dikkie dik. Mams kan erg goed schilderen dus dat komt wel goed.
    Zag het al helemaal zitten haha.

2. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Ja wij zijn ook super druk bezig geweest...ben er moe van...hahaha!
    En we hebben softcups gebruikt die ik na het klussen heb ingebracht
    en 5 uur heb ingehouden. :confused:

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    natjes!
    misschien wordt je ei NU wel bevrucht!
    raar idee he.

succes!

:)

4. natjes

natjes Niet meer actief

@nessy: ik ben na de daad gewoon gaan slapen zonder eerst te plassen... hihi. Lekker alles de hele nacht laten inwerken hahaha
    Merkte wel afgelopen 2 dagen dat het er niet gelijk uit kwam lopen, dit betekend toch ook dat je vruchtbaar bent op dat moment?
    @klingel: inderdaad een heel raar idee!

5. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Duitsland
    @Natjes...ja...dan gaat het meteen je baarmoeder in.
    Klinkt goed...kan het meteen wachten op een eitje dat
    komt. :D

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    volgens mij is het sowieso wel verstandig om niet te gaan plassen na het klussen, of in elk geval te zorgen dat de zaadjes nog mooi een nachtje 'binnen blijven' met zijn allen!

maar dat kan ook bijgeloof zijn natuurlijk!

ik zou het liefst een uur op mijn kop gaan staan na het klussen maar dan denkt vriendlief helemaaaal dat ik gestoord ben :)

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey Ladies,

Daar ben ik ook weer even. Mijn ovutesten worden gelukkig weer steeds positiever. Dus wie weet...

8. natjes

natjes Niet meer actief

en nog even zonder gekheid, volgens mij voel ik mijn eisprong nu, heb wat krampjes/steken in rechter eileider... Mag hopen dat het zaad zijn werk goed kan doen! Vind het maar een raar idee dat dat nog zo lang in leven kan blijven daarbinnen, daar kan je je toch helemaal niks bij voorstellen!

9. natjes

natjes Niet meer actief

@ klingel... hahaha na de daad gelijk de handstant tegen de muur en zo tijdje blijven staan! haha

10. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Heb ook het idee dat het er sommige periodes makkelijker/sneller allemaal weer uitloopt dan andere periodes. Maar of dat echt met je vruchtbare periode te maken heeft) :-k
    Zou nl 16 maart m'n ei moeten hebben gehad. Niet echt op tijd kunnen klussen voor het ei zelf, maar wel in m'n vruchtbare periode (3 dagen ervoor tot 2 dagen erna) en volgens mij is het er (deze keer) juìst in die vruchtbare periode zò weer uitgelopen (gelijk erna of uiterlijk volgende ochtend). Gisteren weer geklust (dus buiten m'n vruchtbare periode) en tot nu toe nog niets gemerkt...

Lijkt echter wel logisch, dat het er alleen in je vruchbare periode goed in blijft en anders niet: alleen in dìe periode laat je baarmoedermond (bmm) in principe (veel) zwemmertjes door, anders niet...

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @natjes als jij je ei nu denkt te voelen springen kan je misschien maar beter even ondersteboven aan het plafond gaan hangen ofzo :) hihihi!

ik vind het ook ongelooflijk dat die zaadjes zo lang kunnen leven, daar heeft moeder natuur wel goed over nagedacht!
    echter, waarom leeft dat eitje nou zo kort!? dat vindik dan weer een beetje jammer.

ik hoop echt dat je ei nu springt en dat alle kluszaadjes doen waarvoor ze gekomen zijn!
    (nou ja alle, 1 is genoeg)

[-o<

12. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Duitsland
    Als we het allemaal doen is het niet meer zo gestoord... :)

Ik gebruik de softcup hiervoor.Kan ik van alles doen in huis en
    de boel blijft lekker binnen......urenlang.... :D

@Mupkuh....klinkt positief! Als ze steeds donkerder worden
    dan zal je wel eerdaags een eisprong hebben. :D

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Natjes, hopen is het raak meid en doen de zaadjes goed hun werk.

14. natjes

natjes Niet meer actief

kan wel even aan de kroonluchter gaan slingeren ja... haha

1tje is inderdaad genoeg.. niet dat ik niet blij zou zijn met tweeling maar uhmm (wil niet ondankbaar overkomen) heb er liever eerst 1, kan ik erna nog een keer zwanger worden omdat we in totaal 2 kids willen. Is zo jammer als je dit allemaal maar 1x mag meemaken he!

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hmm, ik weet juist niet zeker of we er meer dan 1 willen!
    raar he! of nou ja waarom eigenlijk.

nessy, die softcups, dat vind ik wel goed klinken!
    het lijkt logsich dat hoe meer je binnen houdt hoe meer kans er is toch?

natjes: dikke dik schilderen: superidee!
    jij ook een schilderende (wannabe)mams? leuk! :)

ik stond vanmorgen in mijn atelier en toen dacht ik opeens, dat dat de mooiste kinderkamer zou zijn ipv de logeerkamer.

first things first: zwanger worden allemaal!

:p

16. natjes

natjes Niet meer actief

zegt dat wel ja... Nu maar die wachtweken door komen! Wachten duurt lang!

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    erg he dat wachten.
    maart was voor mij ronde 1, en ik werd echt helemaal gek in de periode na je ei en voor je NOD.
    ik ben nu een stuk rustiger, zo in de aanloop naar mij ei toe.
    het matcaretesten in huis en ook CB, ik begin mooi vroeg met testen en klussen en dan is het weer 2 weken ongeduldig zijn enzo!

over 14 dagen weet je meer meid!
    :)

18. Niet meer actief

Zo wat is er weer veel geschreven! :)

Ik word steeds onzekerder en banger dat ik deze maand helemaal geen ei heb, vandaag weer een vage streep bij mijn dipstick. Ik snap het niet meer, ik baal als een stekker, zonder ei geen zwangerschap. Ik heb een gemiddelde cyclus van 35 dagen en ben vorige week woensdag al begonnen met testen t/m maandag met digi clear bleu, maar niks geen smile. En op staafjes steeds en vaag streepje. Dinsdag niet kunnen testen en nu gister en vandaag vaag streepje bij sensidipstick. Als dinsdag mij ei is geweest moest mijn streepje van gister toch ook nog feller gekleurd zijn of niet?

19. natjes

natjes Niet meer actief

@naatje: ik helaas geen ervaring met ovu-testen.. volgens mij is nessy ook een eraringsdeskundige?

20. Niet meer actief

Dat is waar!
    Nessy HELP HELP HELP!

Deel Deze Pagina