NOD april 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door , 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lichtje

Lichtje Actief lid

12 jan 2008
    342
    0
    0
    Ben wel vrij ja het weekend! Komt mooi uit he. Is alleen af en toe lastig (helemaal rond de eisprong) om het een beetje spontaan te houden en er niet teveel druk op te leggen...niet altijd even leuk. Maar we doen ons best om de MOOD te krijgen! Hoe is dat bij jullie?

2. lb22

lb22 Actief lid

25 feb 2008
    303
    0
    0
    ik doe ook al vast mee met het klusteam!
    vriendlief al even voorbereid ;) lol!

stel dat mijn ei nu ineens wel op tijd zou zijn, zou mijn ei net na de pasen zijn dus ja kan maar een voorraadje zwemmers klaar hebben liggen he!

ow ben zo benieuwd dinsdag bij de gyn hoe het er weer voorstaat! de vorige keer ging ik er vanuit niets te zien en was ik bang voor verklevingen, weet nu dat er geen verklevingen zijn, dat alleen niet altijd een eitje op tijd rijpt... dus we wachten maar even af!

3. 2deKleine

2deKleine Actief lid

4 jan 2008
    194
    0
    0
    Mama
    Jeetje ik zou er zo zin in krijgen :oops: ik ben aan het lijnen, maar krijg dan zoveel zin in dat soort dingen...

4. Bij mij heeft de natuur dat mooi geregeld. Ik krijg altijd erg veel zin rond de eisprong. EN niets is leuker dan spontaan of verrassen. Elkaar 's ochtends wekken ;) bijvoorbeeld. Of verrassen onder de douche, heel veel trucjes. En tja, soms gewoon minder spontaan beginnen, maar wel zorgen dat je er altijd van geniet!

Liefs

5. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Goedeavond Meiden!

Hier nog steeds geen positieve ovu-testen.
    Geeft niks, hij zou ook 2e paasdag moeten komen.
    Maar ik heb al wel HET slijm! :oops:
    Eergisteren begonnen.
    Goed teken, mijn eisprong is echt onderweg. :D
    Dat word eitjes zoeken dit paasweekend. ;)

Iedereen veel klusplezier!

6. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Och jeetje en dan schrijf ik uitgebreid dit soort dingen....sorry. :(
    Maar positief blijven en volhouden he? :)
    Ben je al veel afgevallen?

7. lb22

lb22 Actief lid

25 feb 2008
    303
    0
    0
    nou hier gaan we maar eens naar boven :) anders dan ben ik straks weer te moe en dan heb ik vaak niet zo'n zin meer...

tot morgen!

8. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Duitsland
    Veel plezier! ;)

9. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ Nessy: bak jij altijd zo veel of is dit een zwangerschapstic? Man ik bak bijna nooit. Ik vind het errug leuk om te doen en ook errug lekker, maar ik doe het bijna nooit...

Nou ik heb een goede avond gehad... Niet geklust en ik denk ook niet dat we dat doen vanavond. Gisteren gedaan en morgen weer. Daar moet het dan maar weer mee doen ;). Ik ben best gaar. Ik heb de afgelopen nachten heel slecht geslapen. Ik heb geslapen, maar ik werd moe wakker. Gelukkig is het morgen zaterdag en dat is nu nog uitslapen. Hopelijk binnen een jaar niet meer ;)

Jedid-Jah

10. natjes

natjes Niet meer actief

goedenmorgen allemaal!

Hier lekker geslapen, wel er nog uit om te plassen (heb ik nooit snachts!) en heb sinds gister einde van de middag rommelende darmen, erg veel lucht en opgezette buik. Werd nou vanochtend wakker met kramperig gevoel in onderbuik en onderin de rug....
    Maar goed we hadden gisteravond even 'pauze'. Misschien vandaag nog even klussen, heb als goed is donderdag ei gehad dus dan is het wel weer goed voor deze week...! haha

11. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Duitsland
    Goedemorgen iedereen! :D
    Lekker geslapen allemaal ?
    Zal vandaag een drukke dag worden.Ik moet nog een paar
    boodschappen doen en dan ben ik klaar voor Pasen. :)

@JedidJah...ik bak wel geregeld maar zoveel als ik gisteren
    heb gebakken doe ik normaal niet hoor.Maar ik bak wel elke week
    of een cake of een hele zooi koekjes voor de kids.Vinden ze heerlijk
    zelfs nu dat ze tieners zijn vragen ze er nog geregeld om.
    Ik ben nu 5 dagen na eisprong ook al geeft mijn banner 4 dagen
    na eisprong aan maar dat komt omdat ik 1 dag geen goede temp
    kon invoeren.Dus te vroeg voor een zwangerschapstics. :D

@Natjes....even rust ik ook wel fijn he?
    Vooral als je zo druk bezig bent geweest met klussen. ;)

12. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    he meiden,
    allemaal een heel fijn weekend en fijne paasdagen!
    Wij gaan lekker naar mijn ouders (heb ik bijna 3 mnd niet gezien) dus ik ben er ff niet.
    groetjes

13. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Duitsland
    @Johanna...Fijne dagen toegewenst en veel plezier bij je ouders.
    Zal leuk zijn ze na 3 maanden weer te zien.! :D

14. Cien

Cien Lid

30 dec 2007
    60
    0
    0
    gastouder
    Deventer
    Hoe kan ik mee doen met het pendelen?

Groetjes Cien

15. Niet meer actief

Goede morgen allemaal,

Hier gisteravond goed geklust :oops: , hopen dat we er iets moois van hebben gemaakt ;)

@Nessy, ja nog even wachten met de zwangerschapsticks, maar je komt nu elke dag een stapje dichterbij ;)

@natjes, Een pauze kan heel goed werken, dan kunnen de zwemmers zich ook weer even opladen!

JedidJah, ik hoop ook voor jullie dat het uitslapen binnen een jaar voorbij is ;)

Ik wens jullie allemaal alvast een hele fijne pasen! Ik hoop dat de paaseieren van dit jaar ons geluk brengen!

Groetjes Naatje

16. Niet meer actief

In het topic lounge vind je alle informatie en diegene die pendelen, succes!

Groetjes Naatje

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn paasdagen iedereen en mensen die naar hun ei zoeken.........eerste graspol links :D .........by the way mijn temp blijft nog steeds hoog terwijl ik ongi ben geworden, snap er niks meer van.....leuke bijkomstigheid is dat ff aangeeft dat met een 23 dagen cyclus mijn ei te vinden zal zijn op 15 mei.........laat ik dan net gaan trouwen! :D :D :D

18. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    hallo meiden,

Het is voor het eerst dat ik heb getempt en bijgehouden op FF. Mijn ei is al geweest, volgens het lijstje ;). Ik kijk ff of ik mijn banner aan ga passen ;).

Jedid-Jah
    Hopen dat het eitje het begrijpt ;) en zich heeft laten vinden door een zaadje ;)

19. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    Goeiemorgen y'all,

hoe is het met iedereen?
    Natjes heeft even pauze genomen ;) en Naatje een ei gevonden :D wiehoe!
    Hier begint het spannend te worden meiden, ben al 2 dagen vreselijk misselijk en maagzuur, steken in mn baarmoeder en een stel tieten waar Pamela jaloers op zou worden, tevens ook geen zin meer om te klussen haha, arme man van me ;)
    Ik weet niet precies mijn cyclus dus ik ben maar van zowiezo 34 dagen uitgegaan, in ronde 1 had ik met 38 dagen een vroege miskraam, toen net een dag of 5 positieve testen.
    Hmmm.
    Ben heel erg benieuwd met name omdat we anders pauze inlassen ivm verjaardagen van de andere kids :(
    Ik wens jullie allemaal fijne paasdagen met veel eitjes :p en gezelligheid!
    Liefs Rosanna

20. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Whahaha, zal je net zien ben je nu zwanger ;)

Deel Deze Pagina