NOD lijst april 2008 1:Rosanna04 & Melanietje & Maria79 & Jesske & Beverly & Peaceful & Natjes & Vera77 & Nessy 2: Rian & Yustin & Lana & Nikkijane & Iuno & PriscillaR & Nynke1980 & Marlieke10 & JedidJah 3: Kim78 & Aussie73 & Mupkuh & Maybe & Mootjen & sandy25 4: Moontje & Jent & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & Arianne22 & naatje30 5: Trees & Jent & Kristel83 & Toetje77 & Liftrasa & Enise & Mieke74 & miranke 6: biebke 7: Saloua & Lautje1979 & Mnq 8: Cinneltje 9: Stoetel & Leonie1986 & Deesje80 & Melrosie & Bahar & K3lly 10: Evitaaa1983 & Fio & Marjolein 11: Re81 & Angela21 & Sisqa & silvana81 12: RDJ & goofychick 13: Pookie66 & Kweenie & Bonny76 & Lynn1986 & Ladybug & Fairy Tale 14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre & peppie01 15: FreeWilly8 & Sjansie28 & coco1972 & klingel & Karina82 16: Lola1982 & Bonny 17: Noppie & Dani08 & yippieajee & vlinder83 & sjansie28 18: Natjuh026 &Pearl29 19: Lb22 & Johanna1 & dib 20: victoria 21: 22: Jessica83 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Tacha1987 & Maar29 89 passagiers voor de roze bus! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon Testmarathon 1 april 1. Natjes 2. Rosanna04 3. Nessy Tevens waren onderzoek testen, welke werkt het beste Testmarathon 5 april 1. Jent 2. Mieke74 3. Lichtje 4. naatje30 Testmarathon 6 april 1.Vera77 Testmarathon 10 april 1. Stoetel Testmarathon 15 april 1. Fairy Tale Testmarathon 20 april Testmarathon 25 april 1. Jessica83 Testmarathon 30 april Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spatie Ik mijzelf even verandert naar een andere NOD. Of het zin heeft weet ik niet, want ik heb een kort lang cyclus. (denk ik ) haha ik ben al errug blijd dat ik ei heb gehad.
Dat zekersss. Nu valt er nix meer aan te doen. Maar we gaan gewoon door met klussen , maar nu voor fun Jedid-Jah
nou hier gister ook maar al vast geklust! je weet maar nooit he! mijn cyclus is nu steeds korter aan het worden, dus misschien wordt het nu ook wel nog korter dan 37 dagen... dus we zullen zien! we leggen gewoon al een voorraadje klaar als er dan een mooi ei te zien is dinsdag dan weten we wat ons nog even te doen staat! mijn ei is sowieso niet met pasen ,maar er na, maar dan nog he! we doen deze ronde extra goed ons best! want als het nu lukt dan ben ik als ik ga trouwen precies 12 weken (als het goed is) dus dan heb ik een mooi cadeau om dan te vertellen!
De klachten die jij omschrijft kan ik over mee praten! Heb ook een honger! ben nu mijn 4e boterham voor vandaag aan het opeten! Ging net bijna van me stokkie!
@ natjes en Rosanna04: ik sluit mij bij jullie aan. Oke de borsten voel ik nog niet -al zijn ze wel maat E en ik heb normaal C. Nu denk je vast dat komt door de MK, maar ik had gemeten en toen waren ze weer normaal, maar nu ga ik twijfelen - , maar misselijk, steken en rommelen wel. Ik had vanmorgen het gevoel dat ik ongesteld werd. Dat was bizar. wat zou dat zijn? Nu heb ik steken... nou we merken het over 10 dagen Steken aan beide kanten overigens
Vergeten er trouwens bij te zetten dat ik zo ontzettend humeurig ben! Heb net me kerel weg gestuurd om maar lekker aan zijn oldtimer te prutsen kan ik lekker thuis zitten sjacherijnen... Hijmoet trouwens nu ookniet aan me zitten, kan het gewoon niet hebben! Heel bizar
Whahaha, fun is over ? Ik heb dat vaak ook een paar dagen na mijn sprong en dat komt ook pas weer terug na de ongi. Al vind ik het wel heel erg lekker om te knuffelen, maar op mijn tijd . Ik heb geluk vandaag -het is maar wat je geluk noemt- hij mijn vader en grootvader aan het helpen de caravan op te bouwen enzo. Dus hij is lekker niet thuis. Mijn zwager belde vanmorgen. Zijn Aquarium is geknapt. Dus mijn vent was er al vroeg uit. Dus ook geen gefrutsel gehad vanmorgen.
de fun is er even vanaf ja... En inderdaad toenadering als ik aangeef dat ik het wil... hihi En jeetje aquarium geknapt? Hoe krijg je dat nou voor elkaar? Vissen het overleefd? Moet er niet aan denken dat dat bij mij aquarium gebeurd, zou niet weten waar ik moet beginnen dan! (ja vissen rapen misschien ) Zag net dat jij half jaar ouder dan ik ben! Wel leuk een leeftijdgenoot in dezelfde situatie! Wanneer ben jij klaar met je studie?
Ik hoop per 1 september.. En jij, studeer jij ook nog of werk je al ? Wat grappig zeg. Ik kijk er regelmatig naar - de leeftijden bedoel ik - , maar de jouwe staat niet beschreven... Zou het niet een giller zijn met z'n 2e zwanger zijn Oke laten we dat maar afwachten. Ja de vissen hebben het overleefd. Ze hebben een bak van 160 liter een slag kleiner dan die van ons (180 liter). Ze belde 10 voor 7 of wij nog een extra bak hebben en die hadden we. Ze vonden de bak half leeg dus er is maar 80 liter over de vloer gegaan en de vissen leven nog. Volgens mij krijgen wij die Ik zal ff een foto van onze aquarium er in die. Het heeft absoluut nix met zwanger worden te maken. Al hoe wel we proberen de vissen ook zo gek te krijgen en volgens mij is het gelukt Jedid-Jah
ow ik wordt in mei 23! meiden dus ben ook van dezelfde leeftijd! ik heb mijn studie afgelopen januari afgerond, halfjaar later dan de planning, door fouten op school en heb er 3 maanden uitgelegen met de geboorte van mijn zoontje (al heb ik toen thuis wel gewerkt,) maar goed heb mijn opleiding afgerond in combinatie met de zorgen voor mijn zoontje en het huishouden! wel leuk om te zien dat er nog meer jonge meiden zijn die ook moeder willen worden!
Ik werk al vanaf mijn 16e, heb wel mbo diploma en werk nu in de buitendienst. Heb alleen eergisteren erg leuke nieuwe baan aangeboden gekregen waar mogelijk is 3 a 4 dagen te werken en waar ze weten dat we kinderwens hebben en das geen probleem... Wacht nu nog op uitgebreide functie omschrijving en adh daarvan een gesprek en beslissen! Kwam ook totaal onverwacht die baan maar goed , dat staat nog eventjes open) Ik dacht dat aquarium echt opengeklapt was, zeg maar die 'lijmnaden' die los waren gegaan maar hij was meer 'lek' zeg maar! Wij hier aquarium met 40 liter geloof ik en 4 sluierstaarten erin, soort animatie voor de katten haha. Zit gelukkig wel kap op dus ze kunnen er niet bij! Zou wel lache zijn inderdaad als we samen zwanger zouden zijn, zouden dan beetje gelijk zitten! 2 dagen verschil oid? Wanneer was jou eerste dag van laatste menstruatie?
lb22 en natjes leuk om leeftijdgenoten tegen te komen. Ik had mijn mk op 7 maart en daarvandaan heb ik geteld. Ik ben er achter gekomen dat ik de 19de - 20ste mijn ei had. Ik ben dus nu weer in de neutrale zone. Mijn pionnen zijn gezet en nu is het afwachten. Mijn NOD is nu 2 april. zeg Lb22 ik kan jou naam niet op de lijst vinden. Wanneer is je NOD? We houden het er gewoon op 1985 was een goed jaar over het studeren. Ik wilde door gaan, maar nu met een klein wensje stop ik toch in september. Misschien nog iets via de LOI ofzo, maar niet meer echt naar school. Ik wil de mooiste baan ooit: MAMA
mijn NOD staatvoorlopig op 19 april! ik moet dinsdag naar de gyn om te kijken hoe het met mijn ei staat! heb namelijk een slechte eisprong kan soms 4 maanden duren(dat is de langste tijd tot nu toe) bij mij was de zwangerschap van mijn zoontje niet gepland, was 20 toen ik zwangerraakte, maar moest toen alleen nog afstuderen, vandaar dat ik het af heb willen maken, vond het zonde om 3 jaar HBO weg te gooien! ik ben nu officieel Bachelor Social Worker (klinkt wel stoer he) en ik wil straks als mijn zoontje en hopelijk een volgende kindje wat ouder zijn er nog een verpleegopleiding bij doen! ja 1985 was een goed jaar he!
ik heb nog de "oude opleiding"gedaan en toen heette het nog Sociaal Pedagogisch Werker, krijg alleen op mijn diploma wel Social Worker te staan! ik werk nu al weer bijna 1 jaar op mijn oude stage groep, een woning met verstandelijk gehandicapten van matig niveau! vind het erg leuk werk, maar zie mezelf in de toekomst ook nog wel in een verzorginshuis of ziekenhuis staan!