NOD april 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door , 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    AAAH. Ik heb mijn muziek lijst in iTunes verschoont en nu zitten alle kerstnummers er nog in. Ik hoor nu "I'll be home for christmas" van Josh Groban en ik kan het al helemaal voor mij zien. Kerstboom, lichtjes, mooie muziek (nogmaals Noel van Josh Groban is een aanrader) en een babeje... ARGG dit soort muziek kan ik maar beter niet luisteren nu

Jedid-Jah
    ps lb22 het was mijn idee op mijn master in Theologie te gaan halen, maar dat hangt nu van propje af...;)

2. Merelrosie

Merelrosie Actief lid

2 jan 2008
    267
    0
    0
    Goedemiddag allemaal.
    Twee dagen niet online geweest, en heel wat bij te lezen!
    Klusdagen zijn nu officieel in zicht!
    Had ovu-testen besteld, maar natuurlijk niet toegekomen.
    Groetjes

3. natjes

natjes Niet meer actief

Heb niet echt mijn dag geloof ik! Jeetje zeg! Heb het ook al zo koud! blegh!
    Ga me nu maar even dwingen om naar me paardje te gaan kruip liever nu in bad.. Ga denk ik maar even bosritje maken. Even gedachten verzetten zie spoken volgens mij!
    Is bijna onmogelijk om nu al symptomen te hebben... Ben me weer aan het aanstellen ;)

4. lb22

lb22 Actief lid

25 feb 2008
    303
    0
    0
    @natjes ow lekker paardrijden, deed dat vroeger wel eens maar is al lang geleden nu...

5. natjes

natjes Niet meer actief

heb al 6 jaar eigen paardje zit alleen heel erg in dubio of het me straks wel allemaal gaat lukken met werk/kind/partner enz. Maar goed dat zien we tzt wel!
    Ik ga ff frisse neus halen! doei doei

6. Lichtje

Lichtje Actief lid

12 jan 2008
    342
    0
    0
    Hallo allemaal!

Ik ben even benieuwd hoe het met de andere leden van het KLUSTEAM is!
    Hier alles oke, toch nog geklust gisteravond :) en ik denk dat mijn ei gisteravond gesprongen is....! Hopen dat alles op tijd en op de goeie plek is gekomen!
    Dan kunnen de wachtweken bijna weer beginnen, lastige weken vind ik altijd!
    Groetjes!

7. lb22

lb22 Actief lid

25 feb 2008
    303
    0
    0
    ja die wachtweken zijn wel het moeilijkste he!

de 1e week van je cyclus is vaak rustig ivm menstruatie (althans hier gebeurd er dan niets) en dan is het hier ruim 2 weken klussen over het algemeen!

al was het voorheen wel langer dan 2 weken omdat ik eens in de 3/4 maanden een eisprong had, maar het lijkt er nu toch op dat het steeds korter wordt!

maar goed de zon komt hier weer door en het is weer droog, dus zodra mijn zoontje wakker is gaan we maar even naar de "beestjes"lopen!

groetjes Lenneke

8. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    Ik voel me bijna een bejaardeklusser ;) van de zomer word ik alweer 27;)
    Ik heb ook de spw4 opleiding gedaan, in 2000 ben ik gaan werken. Een aantal jaar geleden heb ik me laten omscholen en werk nu met heel veel plezier als officemanager.

@ Natjes
    Grappig dat we toch dezelfde "klachtjes" hebben! Ik ga straks maar paashazen knutselen met mn dochter om de zinnen te verzetten. Wie weet is april heel erg vruchtbaar en testen we straks dik positief!

9. lb22

lb22 Actief lid

25 feb 2008
    303
    0
    0
    nou zo bejaard ben je nog lang niet!

heb vandaag op de een of andere manier een mega emo dag!
    zelfs toen de ambulance voorbij raasde kreeg ik zo akelig gevoel en bijna tranen in mijn ogen, voel me op dat soort momenten zo'n stomme doos he... maar ach volgens een collega van mij wordt dat bij elke zwangerschap erger, dus dat beloofd wat he!

10. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Haha...dan ben ik nog bejaarder.Ik ben 40 ! :confused:
    In mei wordt ik alweer 41 dus ik ben een ouwe tang. :)
    Zou me niet verbazen dat ik de oudste hier ben. ;)

11. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Nou nessy daar zou ik ook niet van opkijken, maar leeftijd zegt alleen maar hoe lang je op deze aarde bent. Het zegt niets over je persoonlijkheid, volwassenheid ed. Mijn vent is 9 jaar ouder en het is niet te merken ;).

Jedid-Jah

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He klussers, hier heeft een grote onzekerheid toegeslagen, temp blijft hoger dan normaal, steken in buik blijven aanhouden en ben regelmatig licht in mijn hoofd en moe vandaag.....gister middag ook 2 uur op de bank gelegen, sinds woensdag ongi, bruin met helderrood....moet toch wel weer over zijn al die klachten?

13. lb22

lb22 Actief lid

25 feb 2008
    303
    0
    0
    sluit ik me helemaal bij aan!
    bedoel of je nu jong moeder wordt of als je al iets ouder bent, het gaat er om dat je goed bent voor je kids dat is het belangrijkste, leeftijd is maar een getal!

ik werd toen ik 20 was en met een dikke buik liep ook vreemd aangekeken, maar ach niets van aan trekken!

14. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    @JedidJah...ik voel me jong dus dat is het belangrijkste.
    Ook al wordt mijn oudste over 2 maanden alweer 19! :confused:

15. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Dat vind ik zo stom als mensen dat doen. Ik was 18 jaar toen ik trouwde en daar kijken mensen gek van op, maar het is niet vreemd wanneer mensen op hun 18de gaan samenwonen. Voor de meeste stellen is dat ook voor het leven net als vele huwelijken. Mensen moeten gewoon blij zijn voor de ander en niet met commentaar komen. Net als bij tienermoeders. Oke niet gepland en misschien een ongelukje, maar laten we dien meiden helpen in plaats van de vernieling in helpen. Als andere -zoals ouders, vrienden etc- ze niet helpen komt het echt niet goed met moeder en kind...

Oke dat was ff frustratie uitten, want ik wordt gek van die mensen :x

Jedid-jah

16. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    haha das 4 jaar jonger dan ik. Je kon wel oma wezen :D... dat lijkt me overigens wel gaaf. Op je 19de een brusje krijgen. hoe bewust kan je het dan meemaken. GAAF. Oke ik zal het niet voorstellen aan mijn moeder, maare wel gaaf

17. lb22

lb22 Actief lid

25 feb 2008
    303
    0
    0
    ik zie er wel wat ouder uit dan ik ben, maar dan nog kreeg ik soms echt van die vreemde blikken als ik met mijn zoontje in de stad liep of zelfs opmerkinge van "je bent er vroeg bij"of "was zeker niet gepland"en de ergste die ik kreeg was "ben jij zijn moeder?"

nou heb me toen echt in moeten houden! ja ik ben zijn moeder en ben er mega trots op! kreeg laatst zelfs compliment van het Cb omdat mijn zoontje al zo goed praat en zich zo goed ontwikkeld, net of het uniek was voor een jonge moeder!

ach ja ben het inmiddels wel gewend en de meeste mensen hier kijken met ook niet meer na!

pff kan niet meer gaan wandelen de regen valt ineens met bakken uit de lucht...

ach ja dan gaan we maar lekkers maken!

vanavond een avondje niet klussen, gewoon lekker lui op de bank en op tijd slapen, morgen weer een dag!

18. lb22

lb22 Actief lid

25 feb 2008
    303
    0
    0
    :)

19. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    ff checken!

20. Niet meer actief

Goede middag,

Hier nog een bejaarde klusser hahah ik ben al 31. Maar was bij mijn oudste dochter ook ene jonge mama, bijna 10 jaar geleden. Ach voel me nog erg jong en dat is het belangrijkste.
    Ik heb de MDGO vepleging gedaan en werk sinds 1996 in de verpleging, momenteel in de wijk. Dit bevalt me prima, zeker omdat dit goed te combineren is met de kids.

Groetjes Naatje

Deel Deze Pagina