Zometeen weer een ovu-testje doen! Het zou zomaar kunnen dat het streepje vandaag wat dikker zal zijn. Mijn temperatuur is in ieder geval nog niet gestegen. We zullen zien... Ach, klussen doen we toch wel.
waarom ik zo weinig eisprongen heb, hebben ze nog geen idee van, omdat de vorige keer wel een eitje te zien was is er nog niet verder onderzocht, maar hebben toen wel afgesproken dat als ik ongesteld werd ik meteen weer mocht bellen om te kijken of er nu wel iets te zien is! ik heb nog geen medicijnen gekregen, omdat de vorige keer dus een eitje te zien was, mocht er dit keer niets de zien zijn dan krijg ik clomid, maar hoop dat het niet nodig is!
@lb22....ik hoop ook voor je dat je geen clomid nodig hebt. Misschien een idee om als je een eisprong hebt ook de softcups te gebruiken.?
@lb22, ik hoop ook voor jou dat clomid niet nodig zal zijn, ik duim voor je dat je ei mooi gegroeid zal zijn!
Ik heb ze hier vandaan: http://www.fertilityshop.nl/softcup-2-stuks-p-211.html Ik heb ze tekens 5 uur in gelaten.En dan 2 dagen voor,1 dag voor, de dag van en de dag na de ovulatie.Ik ga ze als het niet raak is deze maand de volgende keer weer gebruiken.
het is niet erg als je ze langer dan 5 uur in laat? want na het klussen ga ik over het algemeen heerlijk lekker slapen en kom ik er pas zo'n 7 uur later uit ofzo...
ja ik zie me na het klussen ook al zo zitten hannesen met die softcup wel fijn dat ze er max 8 uur in mogen, want anders dan moet ik er uit 's nachts en daar heb ik echt een hekel aan!
Het staat op de website en in de gebruiksaanwijzing hoe het moet. Je kan een keertje "droog" oefenen.Heb ik wel gedaan. Je krijgt het er zo in en uit. Het wordt ook gebruikt voor een menstruatie maar dat vind ik niks. Voor Zelfinseminatie Voor Menstruatie
NOD lijst april 2008 1:Rosanna04 & Melanietje & Maria79 & Jesske & Beverly & Peaceful & Natjes & Vera77 & Nessy 2: Rian & Yustin & Lana & Nikkijane & Iuno & PriscillaR & Nynke1980 & Marlieke10 & JedidJah 3: Kim78 & Aussie73 & Mupkuh & Maybe & Mootjen & sandy25 4: Moontje & Jent & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & Arianne22 & naatje30 5: Trees & Jent & Kristel83 & Toetje77 & Liftrasa & Enise & Mieke74 & miranke 6: biebke 7: Saloua & Lautje1979 & Mnq 8: Cinneltje 9: Stoetel & Leonie1986 & Deesje80 & Melrosie & Bahar & K3lly 10: Evitaaa1983 & Fio & Marjolein 11: Re81 & Angela21 & Sisqa & silvana81 12: RDJ & goofychick 13: Pookie66 & Kweenie & Bonny76 & Lynn1986 & Ladybug & Fairy Tale 14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre & peppie01 15: FreeWilly8 & Sjansie28 & coco1972 & klingel & Karina82 16: Lola1982 & Bonny 17: Noppie & Dani08 & yippieajee & vlinder83 & sjansie28 18: Natjuh026 &Pearl29 19: Lb22 & Johanna1 & dib 20: victoria 21: 22: Jessica83 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Tacha1987 & Maar29 89 passagiers voor de roze bus! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon Testmarathon 1 april 1. Natjes 2. Rosanna04 3. Nessy Tevens waren onderzoek testen, welke werkt het beste Testmarathon 5 april 1. Jent 2. Mieke74 3. Lichtje 4. naatje30 Testmarathon 6 april 1.Vera77 Testmarathon 10 april 1. Stoetel Testmarathon 15 april 1. Fairy Tale Testmarathon 20 april Testmarathon 25 april 1. Jessica83 Testmarathon 30 april Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spatie
Zo, heb de avond voor mij alleen. Mannetje is naar een voetbalwedstrijd toe. Maar als ie thuis komt dan.... Die softcups, ik wist helemaal niet dat dat bestond. Wel fijn dat er zoiets is, voor vrouwen die al lang proberen zwanger te worden is het een goede uitkomst, denk ik. Voorlopig hoef ik er niet aan te denken, het is voor mij 'pas' de 4e ronde. Hoewel dat voor mij al lang duurt, haha. Tja, ik ben wat ongeduldig. Eerst deze ronde mijn eitje zoeken. Ik heb net een ovu-test gedaan. Het streepje is al wat donkerder dan van voorgaande testen. Ik denk (en hoop) dat ik morgen een echte dikke streep zal hebben op de test. Dit word een liefdevol en vruchtbaar paasweekend. Hopelijk gaat er vanaf deze ronde een wondertje in mij groeien.
Hahaha @ Iuno en Nessy ik zal me niet meer aanstellen over leeftijd ...we zijn zo jong als we ons voelen! Momenteel voel ik me vrij oud haha, ik ga straks lekker snurken op de bank! De choco-eitjes zijn zeker lekker! Ik hoop ook dat onze mannen de eitjes gevonden hebben, we hebben ze niet eens verstopt. Allemaal eetsmakelijk! (wat eten jullie? gelijk eetideetjes opdoen) Wij eten worteltjes met gebakken aardappeltjes met ui en spek en een hamburgertje