Ja joh, tuurlijk! Vorige maand heb ik op mijn NOD een test gedaan, voor het eerst in mijn leven, das echt wel spannend he! Ik wil nu proberen,(als de nog niet gekomen zijn) om een dag na mijn NOD te testen. Maar das zoooo moeilijk!
Nee oke, maar de kans dat het raak is is natuurlijk een stuk groter als je vaak klust! Knap hoor dat je dat volhoudt.. want je begint op dag 8 ofzo, tot en met je eisprong ofzo?
Dat herken ik. Ik heb het vorige maand volgehouden. Maar dat was inderdaad wel moeilijk hoor. Deze ronde ga ik dat weer doen, Ik ga testen op 10 april, verjaardag van mijn moeder! Ik ben ook ongeduldig hoor. Goed volhouden, dan ben je daarna trots op jezelf dat het je gelukt is!
Zie trouwens net dat we een maandje verschillen in het stoppen met de pil! Ik ben eind oktober '07 gestopt. Was je cyclus meteen weer oke?
Nee, eerst zoals met pil, 28 dagen, toen 29,36,35 (zie onder mijn banner) Voordat ik aan de pil was, was het ook altijd rond de 35 dagen. Dus ik zit wel weer op het oude. En jij?
Ik zit wel net in de nachtdienst als ik mijn volgende NOD heb....hoop aan de ene kant heeeeel erg dat ik dan misselijk ben! Zie namelijk van collega's dat ze de nachtdienst zodra ze zwanger zijn niet meer trekken en vooral tijdens de nachtdienst heeel naar in orde zijn...
Meteen de volgende maand weer ongi en vanaf toen redelijk regelmatig, zie banner. Heb toen ik net gestopt was met de pil wel hele emotionele buien gehad, dat gaat nu ook weer beter, heb wel het idee dat de pilpruttel uit mijn lijf is.
Ik heb eigelijk nergens last van gehad. Het enige is dat ik tijdens de pil nooit echt nooit een puistje gad. En nu, soms echt zo groot en pijn! Het zijn er dan ook meestal maar 1 of 2. Maar toch, niet leuk.
He meiden, Bedankt! ik denk ook in mijn diepste innerlijke ikje te weten dat het raak is, veel rare steken in mijn bm steeds. Ik heb op 25 februari een vroege miskraam gehad (5 w+ 0d) dus als ik uitga van een cyclus van 28 dagen dan zou ik op 24 maart zitten voor NOD. Mijn cyclussen waren vroeger tussen 36-40 dagen dus ik heb nu 38 dagen aangehouden, ook de periode tussen het stoppen met de pil in ronde 1 en de vroege miskraam. Als het zo blijft gaan dan wil ik aanstaande vrijdag vast een testje wagen. PS. wij klussen meestal om de 3 dagen en in de buurt van het ei om de dag, niet echt superveel dus ik hoop dat het jullie ook goede moed geeft!
OOOhhh lekker, al die broodjes en lekkernijen! Dat zul je vast ook niet voor het eerst horen... Ik ben verpleegkundige in het ziekenhuis. En werk ook 32 uur. Ik herken het van de puistjes, heb ze nu regelmatig op mijn borst/decolete en idd erg pijnlijke!
hier ga ik mijn bed ook opzoeken, maar vandaag niet klussen, morgen weer! slaaplekker allemaal! en voor het klusteam: zet hem op!
hey meiden, ben weer ff online en wat zie ik weer een hoop blz vol gekletst. ik ben 24 jaar en ben student volg de opleiding spw3 wat leuk om te zien hoe oud en wat iedereen doet. ff een vraag sinds gisteren is mijn temp omhoog gegaan. nu had ik vocht ( ) dat heel waterig was is dit nu vruchtbaar vocht of niet. volgens mijn banner moet ik nog 11 dagen. we klussen wel om de dag voor het geval dat. heb namelijk nooit op mijn vocht gelet dit was de eerste keer dat ik het zag vandaar. kan iemand mij uitleggen wat het is
Hallo meiden, Ik ben gisteren van skivakantie terug gekomen. Was erg gezellig alleen ging het skieen niet lekker, was erg jammer maar ja volgende keer beter. Ik was begonnen om alles te lezen, maar dat werd toch iets teveel. Dus ik doe het maar even zo: Nieuwe Welkom dat er maar een hoop roze mag komen groetjes Fio p.s. Ik zag dat er een hoop in de zorg werken, ik ook ik werk in de ouderen psychiatrie, gelukkig geen onrfegelmatigheid.