NOD april 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door , 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natjes

natjes Niet meer actief

Hai meiden! Fijne pasen allemaal!

Hier misselijk opgestaan en voel me nu nog weeig! Mijn buik is echt huge ineens! Krijg mijn broek niet meer dicht en heb net hubbie al gevraag of het met kleren aan ook goed te zien is... Ja dus..
    Ook zei hij net onder de douche dat mijn borsten anders waren. Erg vaag dus allemaal. Zou het zo vroeg vinden als ik nu al zwanger was en allemaal syptomen zou hebben! Maar goed niets is onmogelijk zeg maar aangezien ons kluspatroon (elke dag..)
    Gaan zo op de koffie bij zijn ouders en vanavond eten bij mijn ouders.. Hoop dat ik geen vragen krijg!

2. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Fijne dag iedereen !!!

3. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    bannercheck

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goede paasmorgen allemaal, zo mijn laatste sporen van de afgelopen ongi gaan vandaag de deur uit :D En volgens de cyclus calender van ff begint het feest volgende week weer, dus vandaag woensdag gaan we maar weer aan de klus zeg maar......heb 1 april mijn ei...wha wha wha hahaha.....zou dat weeeeeeeer een grapje zijn van mijn lichaam?

5. [​IMG]
    Vrolijk Pasen meiden!

Gisteren tweede dag achtereen een positieve ovu test. Ik had eigenlijk vanochtend pas willen klussen, maar vriendjelief had gisteravond erg veel zin. Dus ik hoop maar dat dat lot was ;) Vandaag lekker Pasen en naar de familie. Heerlijk met mijn kleine neefje en nichtje knuffelen. Vanavond kan ik dus niet op dezelfde tijd ovu testen., Maar morgenochten nog een keertje klussen en dan de wachtweken in. Toch voel ik me erg rusti nu.

En over leeftijd....ik zat van de week ij de huisarts omdat ik iets meer wilde weten over de bloedingen die ik soms heb. Toen zag ze dat ik 29 was en zei ze dat ze me wel wat eerder zou kunnen doorsturen omdat ik op de grens zat van bijna 30, haha. Ben je ineens in een ander hokje omdat je ietsie ouder bent. En dn te bedenken dat ik 2 jaar geleden al el wilde, maar vriendjelief nog niet. Hij is nu trouwens wel erg enthousiast.

Dikke paasknuffel!

6. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo allemaal,

Allereerst hele gezellige paasdagen :D :p

Heb net besloten me hier aan te melden om mezelf een beetje op te vrolijken :D
    Heb afgelopen woensdag helaas een miskraam gehad. Ben dat nu een plaatsje aan het geven. Voel me redelijk goed, heb af en toe wel even een flinke dip.
    Ik was de eerste maand dat we het zonder condooms (bleek ik niet goed tegen te kunnen) deden direct zwanger tot onze grote verbazing, terwijl we het zeg maar nog niet actief aan het proberen waren. Eigenlijk hadden we gepland vanaf juni er weer voor te gaan. Waren nu ik zwanger bleek, helemaal aan het idee gewend om twee kleintjes kort op elkaar te krijgen. Graag word ik dan ook zo snel mogelijk weer zwanger. Zou ook een hele troost zijn. Weet alleen niet hoe mijn cyclus gaat verlopen. Als ik uitga van een normale cyclus vanaf dag miskraam, dan is 19 april mijn NOD. Ik probeer met ovutesten een evt. eisprong te spotten. Voordat ik zwanger werd van Sophie hebben we een half jaar 'geklust'. De schildklier van mijn man bleek toen veel te traag te werken. Dat kan grote invloed op vruchtbaarheid hebben. Sinds hij daar medicijnen voor kreeg, werd ik vlak daarna zwanger van Sophie :p Over troost gesproken, hoef maar naar haar te kijken of ik straal alweer :D Ze is net een half jaar.

Iedereen veel succes en dat het snel raak mag zijn.
    En meiden die 'hun ei' met Pasen hebben: klus ze!

x Sophie

7. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Fijne paasochtend! De zon schijnt!

Allemaal genieten dus!

Wij gaan straks met ons zoontje paaseitjes zoeken bij opa en oma, hij ligt nu nog heerlijk te slapen na ons paasontbijt/brunch..

Genieten allemaal!

8. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Vrolijk Pasen iedereen!
    Maak goed gebruik van de eitjes ;)

9. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Duitsland
    Net lekker paasontbijt gegeten.Was jammie! :)
    En hier sneeuwt het nu hard maar blijft jammer genoeg niet liggen.

10. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    VROLIJK PASEN IEDEREEN!

Hier schijnt de zon volop aan een mooie blauwe hemel.

Strakjes naar mijn ouders.
    Lekker eten!
    Mijn zus en zwager zijn er ook.
    En mijn zus is vandaag 15 weken zwanger!
    Dus jullie weten wel waar we over gaan kletsen. ;)
    Alleen niemand weet dat wij ook zwanger proberen te worden.
    Dus we moeten wel goed opletten met wat we zeggen.
    Maar ik kan al een heleboel leren van mijn zus.
    Ik knoop alle informatie goed in mijn oren. :D

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He Kim, nou dan is een wat oudere leeftijd ook wel weer gunstig, ik heb mijn afspraak bij de gyn volgende week maandag, en ik moet zeggen dat het met een heel gerust gevoel geeft. Waarom eerst een jaar verspillen en er dan misschien achterkomen dat er iets niet goed is? Hoop het natuurlijk van niet :D

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterkte Sophie! Hoop dat ik het nooit zal meemaken. Goed dat je ook weer kan stralen als je die andere kleine van je ziet.

13. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Fijne Pasen allemaal,
    dat we maar veel eieren mogen vinden!

14. natjes

natjes Niet meer actief

ff een bannercheck..

15. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Duitsland
    @Sophie...heel veel sterkte met het verwerken van je miskraam.
    Zelf heb ik het ook al te vaak meegemaakt.Ik heb 16 engeltjes. :cry:
    En de reden was dus hetzelfde als jou man.Mijn schildklier werkt te traag
    en ik maak antistoffen aan.Ik zit nu aan de Thyrax en mijn schildklier
    waarden zijn nu goed.Zit je man nu ook aan de medicatie?
    Na een miskraam kan je cyclus iets van slag zijn.Het kan dus langer
    duren eer je je eisprong weer heb.Ik kreeg het een week later dan
    normaal.Maar goed...dikke knuffel en sterkte! :)

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Ik kom mij hier melden! Het heeft ff geduurd (136 dagen om precies te zijn :( ) maar ik ben eindelijk ongi geworden! Mijn voorlopige nod zet ik op 22 april (de trouwdag van mijn schoonouders). Volgende week naar de gyn om te kijken of ik een ei ga krijgen. Ik hoop het zoooo!

Liefs Tezzz

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi allemaal, vrolijk pasen!

@tezzz fijn dat je eindelijk :evil: op bezoek hebt! super na al dat wachten!

@sophie :( sterkte meid, hoop dat je het een plekje kan geven en weer verder kan gaan....

@kim: altijd goed om op/rond je 30e te laten testen op baarmoederhalsK.
    ik ben er het (inmiddels weer gezonde) voorbeeld van hoe belangrijk het is even een uitstrijkje te laten maken.. het is bijna altijd goed maar het kán ook fout zijn en als je er zo snel bij bent is dat nog allemaal te overzien. :(

ik maak me nu opeens zorgen of, wegens de behandeling die ik heb gehad, ik wel makkelijk zwanger kan worden.. toch eens gyn bellen volgende week..

@de rest:
    veeeeeeeeeeel paaseitjes gewenst!

en hoe zit het met selina, heeft ze al getest?

paasliefs...

klingel.

18. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    YAHOO! Een positieve ovutest!

19. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Duitsland
    HA....je hebt het gouden paasei gevonden! :D

20. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Klingel, even een vraagje; ik ben zelf 29 jaar en hoe zit dat precies met dat baarmoederonderzoek? Moet ik er zelf om vragen of krijg je vanzelf een uitnodiging als je eenmaal 30 bent?

Deel Deze Pagina