Ik kom jullie even allemaal een hele fijne pasen wensen! Ik hoop dat de paashaas ons dit jaar mooie eieren heeft gebracht Zal deze dagen wat minder online zijn, druk druk druk...maar wel gezellie! Liefs Naatje
JAAAA! Jippie stoetel! Je hebt goed geklust en nu nog even doorklussen, dan moet het toch goed zijn! Fijne pasen met je mooie ei!
@stoetel: HA je paasei gevonden, super! klusze en ik duim voor jullie! @saloua: je krijgt een oproepje van de dokter als je 30 bent geworden. veel meiden gooien dat oproepje meteen weg en vergeten het of willen/durven niet. als je een goede huisarts hebt, dan vergeet die het niet en ben je meteen 'de klos' als je weer eens langs komt na je verjaardag. zo is het met mij gegaan en daar ben ik achteraf bijzonder blij om. als je klachten hebt, kan je ook vragen om een uitstrijkje. echt doen; het is even eng maar het is wel heel verstandig. succes! en vrolijk pasen! klingel.
hallo, nog een fijne paas allemaal. Hier is het weer spannend. de zsss zijn duidelijk; misselijk. gevoelig, kramp. lichtelijk gevoelige (.)(.), rugpijn en nogal een aantal klachten zoals maagzuur, pukjes en meer ongein dat ik vorige maand ook had. Ik durf niet te hopen, maar... succes voor de klussers @ natjes; succes ik snap hoe je je voelt. wanneer ga je testen? ik pas 7 april. 5 dagen na datum, om zeker te zijn. succes ik ga slapen. dit is de afgelopen nachten niet echt lkkr gegaan en dat is weer een van die klachten, want ik slaap volgens mijn man alsof ik narcolepsie heb Jedid
meiden fijne pasen, ik ben net thuis van mijn werk, lekker onder gesneeuwd opweg naar huis, zucht... maar goed ben zo moe he en eigenlijk wil ik vanavond ook al vast eer klussen... nou ja we zien wel ander morgenvroeg maar! tot morgen en anders tot dinsdag als ik naar de gyn ben geweest!
nou wij zijn vrijdag naar het ziekenhuis geweest en ik heb een inwendig onderzoek gehad en alles zag er van binnen goed uit! nu krijgen we een samenlevingstest en moeten we aankomende vrijdag weer terug komen! we zitten in de mmm......
Goedenmorgen! @ jedid: Hier nog steeds opgezette buik! Kramperig gevoel in de onderbuik wat doorstraalt naar onderrug. Werd weer misselijk wakker, en dit al om 7 uur :-O Was klaarwakker! Verder ook veel afscheiding, ene moment echt heel veel andere moment helemaal niks. Heb ik normaal ook niet. Ook bepaalde geuren waar ik nu helemaal naar van wordt! Ik wil wel proberen 1 a 2 april te testen maar misschien durf ik dan nog niet en doe ik het iets later! Ga vandaag zwemmen met manlief, dit kan toch op dit moment geen kwaad toch? baarmoedermond is nu toch weer afgesloten? (niet dat ik straks de boel wegspoel hihi)
haha nee hoor dat kan geen kwaad overigens ga ik morgen zwemmen. ik heb er zin in. Hier overigens ook kramp dat uitstraald naar mijn rug en een viese smaak in mijn mond. Laten we hopen dat het echt zsss zijn overigens heb ik vanacht beter geslapen, ik heb het warm en was voor 7 uur wakker :x Jedid
Goeiemorgen dames, dat klinkt allemaal hoopvol jedid-jah en natjes! Hier erg misselijk opgezette borsten, af en toe steken in mijn buik en deze is ook opgezet. Ik ben erg benieuwd, ben namelijk nog nooit zo misselijk geweest als afgelopen 4 dagen brrr. Als het zo blijft ga ik a.s. vrijdag een testje wagen. Veel zwemplezier!
uhhh rosanna? Dat van jou klinkt ook hoopvol hoor! haha Jedid: Over vieze smaak in mond, nu je het zegt! Ik dacht dat het door de knoflooksaus was. Heb zelfs midden in de nacht nog een x me tanden staan poetsen maar de smerige smaak is alweer terug! Arme man van me, eerst bespring ik hem elke dag en nu ben ik al afstotelijk hihi
Hallo dames, Mag ik op de 19e? Vorige maand was 't ei te vroeg... Heel vreemd mijn cyclus doet de laatste tijd wat vreemd. Ben begonnen met temperaturen, dus misschien wordt het daardoor duidelijker! Groetjes, Jip
Hoi meiden, Hoe gaat het met eieren zoeken Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Nessy, pfoeh, 16 keer dat is vreselijk heftig zeg. Schrok daar erg van! Van je schildklier kwamen ze blijkbaar pas heel laat achter? Wat ontzettend rot voor je zeg. Dat je maar heel snel zwanger mag raken nu. Ik ken je verhaal niet precies, maar misschien heb je hier iets aan: Mijn man slikt inderdaad thyrax. Hij had jaren geleden te snelle schildklier en toen jodiumpil gekregen. Daarna kregen wij relatie. Vanuit werk was ik eens op infobijeenkomst schildklieraandoeningen. Daar hoorde ik dat schildklier te langzaam kan gaan werken na jodium. Had mijn man herhaaldelijk gezegd dat hij voor controle moest. Liet t nooit checken Toen ik na maand of vier proberen niet zwanger was, kreeg ik opeens weer de ingeving dat mogelijk zijn schildklier te traag werkt en vroeg ik mij af of dat zijn vruchtbaarheid beinvloedde. Ik ging op zoek naar info en las op internet dat hij zelfs (zolang het niet behandeld wordt) tijdelijk onvruchtbaar kan zijn. Heb hem toen min of meer gedwongen naar ha te gaan. Daar direct doorverwezen en ja hoor. Schildklier veel te traag. Ben meegegaan naar internist en die beaamde dat we vanaf dat hij thyrax ging slikken, pas kans hadden zwanger te worden. Hij zei letterlijk "vanaf nu moet je pas beginnen te tellen". En dat gebeurde dus direct daarna! Al met al dus maar een half jaar geduurd. Was zooo blij dat we er achter waren gekomen. Voor mijn man zelf was t natuurlijk ook veel beter dat t behandeld werd. Gisteren heb ik hem gevraagd of hij zijn thyrax regelmatig slikt. Hij gaf aan het af en toe te vergeten. Dus heb hem nu gevraagd of hij er ajb aan wil denken. Voor hemzelf en voor het zwanger worden. Een vriendin van mij slikt thyrax en werd gezond zwanger, zelfs ongepland (maar heel gewenst). Daarna goede begeleiding. Haar zus lukte het eerst niet zwanger te worden en bleek na een jaar proberen ook problemen met schildklier te hebben. Na slikken thyrax direct zwanger. Dus heel veel goede voorbeelden hoe thyrax kan helpen! xx Sophie
Goedemorgen, zo de ongi is de deur uit en ik kan er weer tegenaan....althans......als die rare buikpijn eens weggaat die ik al sinds mijn ovu heb......het rare is dat mijn temp ook niet omlaag is gegaan, 36,8 is mijn laagste temp geweest, 1 dag....nu weer 37,0....wie kan mij helpen? Daarnaast was mijn ongi ook anders van kleur.
Hallo dames, Klinkt alsof we veel positieve testen gaan krijgen. het gaat spannend worden, 1 april is al dicht in de buurt. Wij zitten nog steeds te wachten op de eisprong, dus bij ons duurt het nog even. Succes allemaal nog.
Schijnt dat bij sommige vrouwen de temp. pas (een paar dagen) nà de naar beneden gaat (weet niet hoe lang je al tempt)... Als je het toch niet vertrouwd, zou ik gewoon een ss-test doen. Heb ik ook eens gedaan, toen m'n ongi me 'gek' voorkwam. Was (natuurlijk) neg., maar had wèl gelijk absolute zekerheid! Sindsdien maak ik me ook niet meer zo heel erg zorgen als een ongi eens wat 'anders' is dan anders. Ga er dan altijd maar vanuit dat , mocht ik ondanks bloeding tòch zwanger zijn, ik het dan de maand erna vast wel zou merken. Maar nogmaals, als je twijfelt, gewoon een (goedkoop) testje doen; ben je iig weer zeker!
Thanks, mijn temp zakt altijd vlak voor mijn ongi, nu 3 maanden aan het tempen. Dus das wel raar. Maar ja, mijn lichaam doet houdt me nu al vier maanden voor de gek, gelukkig redelijke regelmatige cyclus, dus dat scheelt.
Ja het klinkt idd erg hoopvol, maar dat wil ik eigenlijk niet zijn. Ik ben echt bang dat mijn lichaam mij voor gek houd. Het gekke is wel dat toen ik vanmorgen in de spiegel keek ik onder de pukkels zat. Iets waar ik nooit last van heb alleen met een hormoon verandering 8). De laatste keer dat ik dit had was ik zwanger. Het zou wel onwijs snel zijn. De maand na de MK weer zwanger. Dan kun je volgens mij met recht zeggen dat je goed vruchtbaar bent. Ik weet uit de verhalen dat dit in de fam vaker is voor gekomen... Toch wil ik niet hopen en test ik daarom ook 5 dagen na NOD. Gewoon om het zeker te weten. Dat betekend 7 april testen en dat is nog TWEE WEKEN. Ik ben nu al nerveus Jedid-Jah