hoi iedereen! ik kom me hier ook melden! gister ongi geworden na een nogal vage en onzekere ronde! maar we zijn klaar voor ronde 5! Kan iemand mij op de lijst zetten op 9 april? succes allemaal!
Ik ben net ongie geworden dus op naar de 3e ronde. Mijn NOD is 5 april kan iemand mij op de lijst zetten. Ben bang dat ik dadelijk alles fout doe. Ik verwacht mijn ovulatie rond de 20e dus voor nu even rust in de tent.Even bijkomen en hopen dat deze menstruatie niet weer zo hevig wordt als de vorige.Was gewoon niet leuk meer en daarbij zit ik aan de bloedverdunners dus mijn ongie is altijd al wat heftig maar vorige maand...BLEH! Maar goed....hopen dat er op deze lijst heel veel roze namen verschijnen!
In overleg met vriendjelief heb ik ovulatietesten besteld. Heb best vaak tussentijdse bloedingen waarvan ik nu weleens wil weten of het ovulatiebloedinen zijn. Even een beetje inzicht in de cyclus en hopelijk daarmee een zwangerschap deze maand natuurlijk. Zijn er nog meer meiden die deze ronde ovulatietesten gaan gebruiken? Voor het eerst ook misschien?
@Kim78...ik heb afgelopen 2 rondes de sensitest ovulatie dipsticks gebruikt en vorige ronde zowel de sensitest als de clearblue digi ovulatie test en wat mij opviel is dat de CB digi test op CD12(in de avond) en CD13(in de ochtend) positief was(smiley) en de dipstick pas op CD14(in de ochtend) positief was. Ik ga het dit keer weer met beiden proberen op te kijken of er weer zo'n verschil tussen zit.Ik had wel mijn ovulatie op CD14 dus de CB digi leek gevoeliger dan de dipsticks.Maar ja die zijn ook weer een stuk goedkoper. Maar goed deze maand dus wederom beiden en de softcups gaan we ook uitproberen.
NOD lijst April 2008 1: Naatje30 & Rosanna04 & melanietje & Maria79 & jesske & beverly 2: Natjes & Rian & Yustin & Lana & nikkijane & Iuno &PriscillaR &nynke1980 3: Kim78 & Aussie73 & Mupkuh 4: Moontje & jent 5: Trees & Vera77 &jent & jeunessebv & Kristel83 6: 7: Saloua 8: 9: stoetel & leonie1986 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: natjuh026 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 28 passagiers voor de roze bus! 0 Zwanger, 0 Ongi , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon 1 april 5 april jent 10 april 15 april 20 april 25 april 30 april Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spatie Erbij gezet: jeunessebv Kristel83 leonie1986 nynke1980 mupkuh
Volgens mij klopt hij zo! jeunessebv, Kristel83, leonie1986, nynke1980 & mupkuh, Welkom allemaal! Groetjes Naatje
Ik zelf vind ovaluatie testen echt super werken. In mijn eerste ronde smep ben ik dan ook zwanger geraakt. Nu moet ik eerst even een ronde afwachten voordat ik weer ga smeppen.
Wie pendelt er eigenlijk en waar kan je vragen of iemand dat voor je wilt doen ? Ik zie in verschillende onderschriften het 1 en ander hierover staan.
Hallo meiden, ik kom me hier melden, 4 april is mijn NOD, wil iemand mij op de bus zetten? Het wordt onze 5e ronde. Heel veel succes allemaal!
NOD lijst April 2008 1: Naatje30 & Rosanna04 & melanietje & Maria79 & jesske & beverly 2: Natjes & Rian & Yustin & Lana & nikkijane & Iuno &PriscillaR &nynke1980 3: Kim78 & Aussie73 & Mupkuh 4: Moontje & jent & Lichtje 5: Trees & Vera77 &jent & jeunessebv & Kristel83 6: 7: Saloua 8: 9: stoetel & leonie1986 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: natjuh026 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 29 passagiers voor de roze bus! 0 Zwanger, 0 Ongi , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon 1 april 5 april jent 10 april 15 april 20 april 25 april 30 april Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spatie @Lichtje, je staat erbij. Welkom in de bus! Groetjes Naatje
@ stoetel: altijd leuk! doe je het tenminste niet alleen hahaha vraagje voor iedereen: wij gebruiken geen ovu tests of tempen, dus wat is dan het slimst qua klussen? aangezien je niet precies weet wanneer je je ei hebt :s xxx leonie
Ik weet niet hoelang je cycles normaal is maar als het bijvoorbeeld 28 dagen is zou ik vanaf dag 10 tot 18 om de dag klussen. Je hoeft namelijk niet precies op dag 14 je ei te hebben. De fase vanaf ei tot menstruatie is meestal gelijk maar de fase tot je ei niet.Zo is bij mij meestal mijn LP(fase van ei tot ongie) meestal exact 16 dagen.Dus als ik een cyclus van 28 dagen heb gehad is mijn ei ook op dag 12 geweest.Je zou ook 2 cyclussen kunnen tempen gewoon om even meer inzicht te krijgen.Ik temp al 3 jaar en echt de 1e maand is het wennen maar daarna weet je niet beter. Ook kan je je afscheiding in de gaten houden.Zodra het helder en waterig word en op eiwit gaat lijken ben je het vruchtbaarst. Sommige vrouwen checken ook hun baarmoederhals. Als hij hoog/open en zacht is ben je ook het vruchtbaarst. Hard(zoals de punt van je neus) en zacht als een acht plekje op je kin. Maar ook dat kan je beter op dezelfde tijd doen want het kan ook wisselen. Ik probeer nu echt van alles want ik wordt over 2 maanden alweer 41 en hoor mijn biologische klok heftig tikken.Dus zwanger raken lijkt nu een beetje op een scheikundig proces maar we proberen het wel leuk te houden hoor.
Ik mag ook weer op naar de volgende ronde in April, gisteren ongi geworden helaas, maar ja was de eerste poging via KID..Maar toch verwacht je stiekum wel iets en voel je van alles (psychisch?!) Had een cyclys van 27 dagen, dus volgende test ronde zou 3 april zijn... Zou iemand mij op de lijst kunnen zetten?Alvast bedankt!
Helaas ik moet mij ook weer aanmelden. Het is jammer, maar ik heb gisteravond een miskraam gehad. Ik mocht er deze keer 3 dagen van genieten. Ik hoop dat ik er snel 9 maanden van mag genieten. Volgens mij moet ik op 7 april weer een ongi vieren. Je kan me dus op 7 april zetten. We gaan er weer voor Jedid-Jah