Ik ben het met marjolein eens. Ik eet al sinds oud en nieuw geen rauw vlees geen lekkere kaasjes en drink geen alcohol meer. Ik wil de gok gewoon niet wagen. Overigens heb ik een naam bedacht voor de smaak in mijn mond. Het is metaal achtig. Over innesteling. Ik heb nog niets gezien, maar dat hoeft ook niet. Vorige keer heb ik alleen de sprong gezien en niet de nesteling. Het zegt echt niets. Over het testen ik geef het advies om een paar dagen te wachten. Als je nu een late sprong heb gehad kan je onnodig verdrietig zijn. Ik wacht nu net als vorige keer 5 dagen. De kans dat het HCG zichtbaar is is hoger, omdat je als 5 dagen over tijd bent. Ik vond het wel spannend, maar ik was er wel zeker van... Nou ik ga naar mijn visite. Ik ben weer in de avond online. Houd ons op de hoogte Jedid-Jah
yep, hoe langer je wacht hoe zekerder je antwoord op de test... maar hoe moeilijk is dat wel niet! ik weet zeker dat ik dag1 na NOD ga testen, ik kan gewoon echt niet wachten! misschien dat je dat wel leert als je wat meer rondes mee klust..? ik heb trouwens mijn banner naar 28 dagen veranderd ook al was mijn laatste cyclus 30 dagen, zodat ik op tijd begin met klussen en testen enzo, want de eerste ronde was ik mooi 3 dagen eerder qua ei dan ik had verwacht. en nu gaak thee zetten en voor de openhaard relaxen! liefs klingel.
Ei, ei ,ei waar blijf jij. Ach wordt een beetje melig van vakantie boeken en belastingaangifte. Maar tot nu toe nog geen enkel zicht op eisprong. ben nu wel dubbelop bezig; temperatuurcurve en dipsticks. Als het dan weer niets is heeft het wel alvast data opgeleverd. Zijn er mer meiden die het zo analytisch aanpakken?
Ja, hier ook goed opzoek (geweest) naar mijn ei. Had gisteren en vandaag een positieve ovutest. En als mijn temperatuur de komende 3 dagen hoger is, dan heb ik vandaag mijn eisprong gehad. We hebben goed van elkaar genoten. Dus wie weet.... Maar ik moet dan nog wel een poosje wachten. Ik ga 10 april testen...zucht
@ pooky: analytisch, mooi gezegd! ik ben zo ook erg aangelegd: alles bijhouden/opschrijven/comtrolleren.. zal wel aard van het beestje zijn he. deze maand ga ik 2xdaags ovu-testen (voor zover werk dat toe laat) want vorige maand had ik op 4 maart posi ovu test maar ik was 17 maart al ongi dus moet mijn ei er de 3e na de negatieve test tussendoor zijn gefloept mopper. ook ga ik kijken naa rmijn temp, of die komende week gaat stijgen. maar dat is meer uit interesse.. verder gewoon om de dag klussen vanaf dag10, tot dag 20 dan heb je toch gedaan wat je kon! ... voor de rest kan je de natuur, het lot en geluk niet beinvloeden, daar kunnen veel meiden helaas over meepraten, .. dus het verschrikkelijke wachten en hopen ontloop je niet.. ik duim voor iedereen! [-o< [-o< liefs klingel
hi stoetel gefeli met posi ovu test! ik wens je heel veel succes het wachten gaat beginnen he! misschien nog een klusje voor de zekerheid? ik zie dat je ei dus eerder zal komen ws dan je banner aangeeft, vind jij dat ook niet eng met een lange cyclus om daar vanuit te gaan? 10 april testen, kan je mooi mee doen in het - soaptopic' waarin live zwangerschapstest wordt gedaan hihihiihiii succes!
Haai, ben wel blij dat ik niet de enige bendie het allemaal serieus aanpakt. Ik heb ook het topic temperatuurkaartjes ontdekt net als het SMEP topic. Eindelijk ben ik erachter wat smeppen is. Ons Smep plan is ook al in uitvoering, hopelijk houden we het vol
"Leuk" om te lezen dat jouw moeder ook zo ver weg woont. Mijn ouders wonen in Zeeland en ik in Kampen. We zijn er zaterdagmorgen naar toe gegaan en zondagmiddag weer terug. Eigenlijk zouden we zondagavond gaan, maar ivm sneeuw zijn we eerder teruggegaan. Ik heb zitten huilen in de auto omdat we eerder wegmoesten heb ik normaal eigenlijk nooit... Maar we gaan weer lekker verder met klussen en hopelijk is het deze maand raak! Op naar een kerstkindje!
ow hier is het juist andersom, ik woon in zeeland en mijn ouders in gelderland! die wonen in de buurt van nijmegen! ik kon nu met pasen niet naar huis omdat ik moest werken, ga 10 april een paar dagen richting nijmegen!(dan zijn de klusdagen al weer voorbij dus dan kan het ) morgen eerst nog even werken voor ik naar de gyn ga, maar het is eigenlijk maar voor een uurtje dat ik ga werken... niet echt de moeite maar goed anders is het voor mijn collega erg druk en hectisch... moet dit keer wel alleen, vriendlief kon geen vrij krijgen, vind het aan de en kant vervelend, maar aan de andere kant het is maar een inwendige echo, heb er inmiddels al genoeg gehad (1 bij de eerste zwangerschap, 4 bij mijn miskraam en dan 1 voor mijn eispotting) dus morgen is mijn 7e inwendige echo, prettig is anders maar het went en deze gyn is in ieder geval wel heel fijn, die ik bij mijn miskraam had niet, dat was echt een akelige vent! maar goed de pizza is op hier,zoonlief is aan het douchen met zijn vader alles opgeruimd en wel, dus zo nog even lekker kroelen en lezen en dan kan hij naar bed en ik op de bank! tot later!
Van een ovu test is het gisteren niet meer gekomen, maar na 2 dagen positief verwacht ik eigenlijk dat die negatief zou zijn geweest. Van klussen kwam het ook niet. Heerlijk wezen dansen! Gezellig met mijn zusjes. Vanochtend had ik gewoon weinig vrijzin, maar vanavond maak ik weer eventjes zin, nog een schepje zekerheid er bovenop Hopelijk hebben de zwemmertjes het eitje dat voor ze klaarlag gevonden!
Het lijkt me dan best moeilijk als je zwanger bent en je moeder woont zo ver weg. Hoe was dat bij jou? Ik zie daar best tegenop.
uhm ja het is moeilijk, veel via de telefoon verteld en wel iets meer hun kant uit, maar door trouwerijen e.d. moest ik sowieso al iets meer die kant uit. vind het moeilijker dat ze mijn zoontje nu niet veel zien, dan dat ze mijn zwangerschap niet zo hebben kunnen volgen. ik heb het vooral toen mijn zoontje net geboren was het moeilijk gehad, heb haar geloof ik wel bijna elke dag gebeld. ik wilde graag BV geven, maar dat ging niet goed en dat frustreerde enorm en ik kon het met niemand delen, dus belde mijn moeder er heel veel voor op. nu heb ik er minder last van, want de band tussen mij en mijn moeder is wat veranderd, heb nu minder vaak de behoefte om haar te bellen.. maar goed dat is een ander verhaal....
hallo meiden, ik kom me hier melden ongi is net gekomen. dus een nieuwe ronde mijn nieuwe nod dag is 26 april wil iemand mij op de lijst zetten
Hehe, hier nog 'zo eentje', alleen heb ik het nog nèt iets grondiger aangepakt... M'n ouders wonen nl in de buurt van Den Haag en ik in de buurt van Salzburg Stadt (Oostenrijk dus)... 8) Misschien dat zoonlief daarom spontaan 5 weken te vroeg is geboren, precies toen opa & oma (mijn ouders dus) bij ons op vakantie waren! :-k Was wel heel speciaal. Oh, m'n ouders zijn er!
NOD lijst april 2008 1:Rosanna04 & Melanietje & Maria79 & Jesske & Beverly & Peaceful & Natjes & Vera77 & Nessy 2: Rian & Yustin & Lana & Nikkijane & Iuno & PriscillaR & Nynke1980 & Marlieke10 & JedidJah 3: Kim78 & Aussie73 & Mupkuh & Maybe & Mootjen & sandy25 4: Moontje & Jent & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & Arianne22 & naatje30 & Vibeke 5: Trees & Jent & Kristel83 & Toetje77 & Liftrasa & Enise & Mieke74 & miranke 6: biebke 7: Saloua & Lautje1979 & Mnq 8: Cinneltje 9: Stoetel & Leonie1986 & Deesje80 & Melrosie & Bahar & K3lly 10: Evitaaa1983 & Fio & Marjolein 11: Re81 & Angela21 & Sisqa & silvana81 12: RDJ & goofychick 13: Pookie66 & Kweenie & Bonny76 & Lynn1986 & Ladybug & Fairy Tale 14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre & peppie01 15: FreeWilly8 & Sjansie28 & coco1972 & klingel & Karina82 16: Lola1982 & Bonny 17: Noppie & Dani08 & yippieajee & vlinder83 & sjansie28 18: Natjuh026 &Pearl29 19: Lb22 & Johanna1 & dib 20: victoria 21: 22: Jessica83 23: 24: 25: 26: daantje25 27: 28: 29: 30: Tacha1987 & Maar29 91 passagiers voor de roze bus! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon Testmarathon 1 april 1. Natjes 2. Rosanna04 3. Nessy Tevens waren onderzoek testen, welke werkt het beste Testmarathon 5 april 1. Jent 2. Mieke74 3. Lichtje 4. naatje30 Testmarathon 6 april 1.Vera77 Testmarathon 10 april 1. Stoetel Testmarathon 15 april 1. Fairy Tale Testmarathon 20 april Testmarathon 25 april 1. Jessica83 Testmarathon 30 april Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spatie @Vibeke & daantje25, ik heb jullie op de lijst gezet. Welkom in de bus! Groetjes Naatje
Ik ben een beetje misselijk......gewoon een beetje misselijk....... Te veel chocopaaseitjes.....? Of misschien........hahaha! Ik maak mezelf gek. Ik ben al twee dagen af en toe misselijk, maar vooral laat in de middag, dus denk niet dat het van een eventuele zwangerschap kan zijn... Moontje
Ik heb zondag ook gehuild hoor toen ze weer weg ging. Heb zo'n heerlijk weekend met dr gehad. Meestal probeer ik iedere maand toch wel een keer te gaan, maar dat lukt helaas niet altijd... Ik zag ook nog dat je vroeg als je straks zwanger bent hoe dat dan gaat. Om heel eerlijk te zijn lijkt me dat verschrikkelijk. Zeker in het begin dat je alles nog moet leren en de wijsheden van je moeder zo nodig hebt. Maar ik denk al bijna dat mijn moeder de KIP-caravan hier voor de deur neer zet...haha
Dat klusje doe ik zeker! Er zullen maar weinig meiden zijn die exact hebben wat de banner aangeeft. Het is maar een richtlijn. Ik heb een wat langere cyclus, maar weet van de vorige ronde dat mijn eisprong op dag 20 was. En dat is nu dus ook zo. 100% erop vertrouwen kan je niet, maar ons best hebben we zeker gedaan. ( ik hoop dat ik het goed had begrepen dat je dit bedoelde met 'eng'.)
Zo... dan heb ik nog niets te klagen met mijn moeder in Groningen en mijn vader in Drenthe. Als je een keer een zondagmorgen zin hebt om te gaan dan ben je er ook binnen 4 uur, maar als jij gaat moet je toch echt plannen... Lijkt me ook super lastig hoor... Moest er niet aan denken, dit vind ik bij tijd en weilen al verschrikkelijk....