heejj meiden Mijn NOD is 3 april.. ik zou graag hier komen kletsen afgelopen donderdag heb ik mijn eisprong gehad dus als het eitje bevrucht is zal de innestelling 1 van deze dagen zijn. wat me deze ronde wel opvalt is dat me tepels bijna niet gevoelig zijn na me eisprong alleen vrijdag de eerste dag na me eisprong. terwijl me tepels normaal onwijs veel pijn doen na me eisprong tot ongeveer 4 dagen voor me NOD laatste maanden heeft me lichaam me goed voor de gek gehouden dus ik ga nergens van uit maar dit is wel iets dat me opvalt ik zag dat veel meiden zitte te wachten op hun eisprong dus alvast heel veel klus plezier! Liefs Marije
hallo! Ik meld me aan voor de testmarathon op 28 april, want ben vandaag ongesteld geworden na een cyclus van 35 dagen, daarvoor 30 en daarvoor 32, dus ga maar uit van 35 nu. succes allemaal met klussen en wachten, pff.
welkom marije! veel plezier en vruchtbaarheid hier! @stoetel; ja met eng bedoel ik afgaan op je verwachtte ei, want hij zou zomaar eerder kunnen komen, of later (maar later is minder erg klustechnisch) nouja gewoon veeeeeeeeeel klussen en vooral doorgaan!
NOD lijst april 2008 1:Rosanna04 & Melanietje & Maria79 & Jesske & Beverly & Peaceful & Natjes & Vera77 & Nessy 2: Rian & Yustin & Lana & Nikkijane & Iuno & PriscillaR & Nynke1980 & Marlieke10 & JedidJah 3: Kim78 & Aussie73 & Mupkuh & Maybe & Mootjen & sandy25 & Marijee 4: Moontje & Jent & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & Arianne22 & naatje30 & Vibeke 5: Trees & Jent & Kristel83 & Toetje77 & Liftrasa & Enise & Mieke74 & miranke 6: biebke 7: Saloua & Lautje1979 & Mnq 8: Cinneltje 9: Stoetel & Leonie1986 & Deesje80 & Melrosie & Bahar & K3lly 10: Evitaaa1983 & Fio & Marjolein 11: Re81 & Angela21 & Sisqa & silvana81 12: RDJ & goofychick 13: Pookie66 & Kweenie & Bonny76 & Lynn1986 & Ladybug & Fairy Tale 14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre & peppie01 15: FreeWilly8 & Sjansie28 & coco1972 & klingel & Karina82 16: Lola1982 & Bonny 17: Noppie & Dani08 & yippieajee & vlinder83 & sjansie28 18: Natjuh026 &Pearl29 19: Lb22 & Johanna1 & dib 20: victoria 21: 22: Jessica83 23: 24: 25: 26: daantje25 27: 28: fampje 29: 30: Tacha1987 & Maar29 93 passagiers voor de roze bus! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon Testmarathon 1 april 1. Natjes 2. Rosanna04 3. Nessy Tevens waren onderzoek testen, welke werkt het beste Testmarathon 5 april 1. Jent 2. Mieke74 3. Lichtje 4. naatje30 Testmarathon 6 april 1.Vera77 Testmarathon 10 april 1. Stoetel Testmarathon 15 april 1. Fairy Tale Testmarathon 20 april Testmarathon 25 april 1. Jessica83 Testmarathon 28 april 1. fampje Testmarathon 30 april Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spatie @Marijee & fampje, ik heb jullie op de lijst gezet. Welkom in de bus! Groetjes Naatje
O, maar ik heb mijn ei al gevonden! En we hebben goed geklust hoor, hihi. Voor de zekerheid vanavond ook nog. Wauw, al met 93 in de roze bus. Het word gezellig hier!
jep, je hebt je ei al eerder gevonden, door te testen en te tempen? goedzo dat je goed geklust hebt. succes duim duim duim........
Inderdaad, dubbel gecheckt. Bedankt dat je voor me duimt. Ik zie dat jij in je klusperiode zit/gaat. Veel succes en plezier natuurlijk. Zouden jullie op het smep-topic ook willen kijken naar mijn vraag? Alvast bedankt.
nou ik ga op de bank meiden, vanavond wordt er hier even niet geklust, wil wel morgen een mooie echo lol! nou moet er om 9.10 al zijn, dus jullie zullen het later in de ochtend wel horen! slaap lekker en anders klus-ze!
Hallo meiden. Ik heb vorige week woensdag een echo gehad om te kijken of de baarmoeder schoon was. Alles zag er goed uit. De arts zei dat een van mijn eierstokken bijna zover was om een ei te lozen en de baarmoeder was al klaar voor innesteling dus het moet gewoon weer kunnen deze maand. Ik was vooral erg opgelucht dat ik niet gecurreteerd hoefde te worden oid. We hebben goed geklust afgelopen dagen dus het wordt weer spannend :-D
Hoi dames, Zou iemand me kunnen zetten op 14/04 (NOD)? Ik heb het gemiddelde genomen van de duur van mijn cycli. En gooi er dan wat ovutesten tegenaan voor de zekerheid. Heb alleen vette ruzie met vriend, dus... Afwachten...
Hallo allemaal, Ik denk dat ik deze maand vroege ei gehad heb. (gisteren veel afscheiding ) Had geen ovu-testen meer in huis... Hopelijk komen morgen de ovu-testen binnen. Kan dan nog een paar dagen testen. (hopelijk hebben we hem niet gemist!) Groetjes
Merelroosje: Gauw klussen hoor Ik doe nog niet aan ovu-testen, wij vrijen wanneer we zin hebben, ik zit pas in ronde twee en heb een onregelmatige cyclus dus ovu-testen zouden een dure grap worden Wij proberen om de dag te 'klussen' en zien wel of het lukt .. Alle wachtenden: Héél veel succes en ik hoop dat het allemaal raak is! & de rest: KLUSSEN maar
Hey! Gisteren geklust, vanavond hopelijk nog eens. Als gisteren mijn ei was, dan waren we waarschijnlijk te laat! Afwachten zeker? Groetjes
Even een vraagje voor de ovu-tester-experts: Heb je nog steeds een positieve ovutest TIJDENS je eisprong of enkel ervoor? groetjes
dankje klingel en naatje30 dankje voor me op de lijst te zetten ik hoop dat april een super vruchtbare maand word Liefs Marije