NOD april 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door , 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Kopje caffeinevrije koffie iedereen?
    Bij ons is het wit en stil....ziet er mooi uit! :)

2. natjes

natjes Niet meer actief

hier ook wit! Mooie strak blauwe lucht erbij,heerlijk hoor! Moet alleen zo de weg op das dan weer wat minder he!

Begin het wachten hier steeds moeilijker te vinden! Begin het (nu al) zat te worden. Voel van alles en heb echt het idee dat mijn lichaam me in de maling zit te nemen!
    Kan zo een hele lijst met symptomen opnoemen maar goed.. we zullen moeten wachten!

3. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Duitsland
    @Natjes...ik weet wat je bedoeld.Ik heb af en toe krampen,mijn
    borsten/tepels doen zeer en gisteravond was ik zelfs misselijk.
    Ook af en toe lage rugpijn....allemaal tekens die ik had als ik zwanger
    was maar ja...ik moet nog een weekje wachten met testen en ik weet
    eigenlijk bijna zeker dat mijn lijf me gewoon in de maling neemt. :(
    Dit wordt een moeilijk weekje.....

4. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    In de theorie is het zo dat er één duidelijk pos. ovu-test (top LH-piek) is en het ei 12-24 uur nà deze top springt...
    Maar in de praktijk zijn er genoeg vrouwen bij wie het anders gaat! De top van de piek blijkt tot wel 3 dagen te kunnen duren (3 even 'vet pos.' tests) bij sommige vrouwen. Dan moet je er geloof ik van uitgaan dat je ei ca 12-24 uur na het begin van de top springt en hoef je eigenlijk dus alleen rekening te houden met de 1e van de 'vet pos.' tests. Maar helemaal zeker kan je nooit zijn! Je ei kan evt. ook pas later springen...

Je kan dus soms zelfs nog steeds (vet) pos. - en zeker licht pos.! - testen nàdat je ei is gesprongen! Zou dus gewoon vanaf de 1e, voor jou, 'vet' pos. test om de dag - of als je wilt elke dag ;) - klussen, net zolang totdat je nog maar een 'licht' pos. of neg. test hebt. En dan is het altijd raadzaam voor de zekerheid nog een paar daagjes extra door te klussen ;)

5. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!

Fijne paasdagen gehad? Fijn paaseieren gezocht?

Mijn mannetje begint nu moeite te krijgen met presteren onder druk, hij wil veel te graag raak schieten. Heb gezegd dat dat voorlopig toch niet kan, omdat het nog wel even duurt voordat ik mijn eisprong heb :) !

Ach ja, leugentje om bestwil moet kunnen toch? En hij trapt erin! Hihi! En het belangrijkste: geen prestatieprobleem meer! Joehoe!

6. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Wat denken jullie van mijn volgende NOD? 35 dagen aanhouden of toch maar die lange 56 dagen? Bij de een hoor ik in april, bij de lange in Mei..pff

7. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    oh we gaan weer op de wachtbank deze 2 weken.. pfff ik mag het niet zeggen maar ik begin weer obsessief te worden door steeds mijn banner te checken en van alles op te zoeken op het net. Net zoals de vorige keer terwijl ik mezelf beloofd heb om dit keer relaxter te doen.

8. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Duitsland
    @iuno....mijn ovulatietest is altijd 2 dagen donker positief.Ik hou
    wel de 1e aan en dat klopt dan ook wel met mijn temp verhoging
    die dag een dag later is.

@Re81...ik doe hetzelfde hoor. :)

@verhip...ik zou 35 dagen aanhouden.Die 56 dagen is eenmalig
    geweest en waarschijnlijk een uitzondering?Je andere cyclussen
    zaten allemaal tussen de 34-38 dagen.

9. natjes

natjes Niet meer actief

@ nessy:

Hier nog steeds in vlagen misselijk, opgezette buik. Krampen in onderbuik uitstralend naar onderrug, ruik geuren erg goed en scherp. Zelfs zo dat ik er misselijk van wordt. Heb de elke keer honger als een paard, eet ik wat zit ik erg snel vol. Of als ik dan eten voor me heb moet ik er niet aan denken dat ik het op moet eten. Hoe bedoel je vaag?

10. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Dan blijf ik in April...joepie! :)

Ik verwacht dat de volgende NOD zo rond 29 april zal zijn of doe maar 30 april..Kan iemand mij op de lijst zetten? Dankjewel..

11. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    @jedid &rosanna: hebben jullie al enig teken van een innesteling gehad? Je leest veel over rozig slijm, druppie bloed enz. Maar hier niet gezien of ik heb het gemist/moet nog komen.[/quote]

Hey Natjes,
    nee ik heb daar niets van gemerkt! Ik doe heftig aan broekloeren maar de enige dag heb ik geen afscheiding, de andere dag vruchtbaar slijm? en ook wel wit rekbaar slijm, ik kan er geen pijl optrekken. Niks roze/roods gezien. Ik had bij mijn eerste zwangerschap wel een innestelingsbloeding maar dat was later in de zwangerschap, bij 6 weken begon ik een beetje te bloeden en dat was innesteling volgens de vk. Jij al wat gespot?

Goeiemoggel!
    Na een heerlijk zieke 2de paasdag :confused: ben ik er weer. Gisteren was ik zo rot op mijn maag pfff er was iets niet helemaal lekker gevallen denk ik. Dus manlief en dchter samen naar de McDonalds terwijl mijn heerlijke paasdiner nog steeds in de koelkast staat :oops:
    Nu snel een bakkie thee en een beschuitje en dan maar naar de zaak!

Fijne dag allemaal!

12. Bahar

Bahar Actief lid

21 mei 2007
    404
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik kom even kijken hoe het hier is. Hoe gaat het allemaal? Met mij gaat het goed, volgens mij had ik mijn ei gisteren. De vorige maand had ik rond mijn ei echt 5 dagen heel veel pijn (krampen). Maar deze maand heb ik het niet zo goed gevoeld. Ik heb gisteren wel een halve dag pijn gehad maar weet niet zeker of het me ei was. Misschien moet het nog komen. Heel veel succes allemaal!

liefs bahar

13. natjes

natjes Niet meer actief

Hey Natjes,
    nee ik heb daar niets van gemerkt! Ik doe heftig aan broekloeren maar de enige dag heb ik geen afscheiding, de andere dag vruchtbaar slijm? en ook wel wit rekbaar slijm, ik kan er geen pijl optrekken. Niks roze/roods gezien. Ik had bij mijn eerste zwangerschap wel een innestelingsbloeding maar dat was later in de zwangerschap, bij 6 weken begon ik een beetje te bloeden en dat was innesteling volgens de vk. Jij al wat gespot?

Goeiemoggel!
    Na een heerlijk zieke 2de paasdag :confused: ben ik er weer. Gisteren was ik zo rot op mijn maag pfff er was iets niet helemaal lekker gevallen denk ik. Dus manlief en dchter samen naar de McDonalds terwijl mijn heerlijke paasdiner nog steeds in de koelkast staat :oops:
    Nu snel een bakkie thee en een beschuitje en dan maar naar de zaak!

Fijne dag allemaal![/quote]

Hier ook druk aan broekloeren maar niks gezien! Wel elke keer erg veel afscheiding afgelopen dagen! vandaag nog niks maar voel het af en toe gewoon lopen . (sorry voor ranzige details) Voor overige klachten zie mijn vorige berichtje richting nessy toe..
    Ben erg bang dat ik mezelf voor de gek zit te houden. Ben nu gewoon zo onzeker!
    Daarbij ook dat ik een nieuwe baan aangeboden heb gekregen (bij mijn pa op zaak), deze weet niet dat we al bezig zijn... De omstandigheden zouden top zijn daar alleen voel me zo'n verrader richting hem toe, want optimaal is het niet een zwangere in dienst. Twijfels twijfels twijfels... Wil het namelijk nog wel even stil houden..

14. Merelrosie

Merelrosie Actief lid

2 jan 2008
    267
    0
    0
    Iuno,
    Bedankt!
    We zullen wel nog eventjes doorgaan alhoewel ik denk dat ei al gepasseerd is.

De lange wachtweken kunnen weer beginnen...
    Zie dat er al meerdere dames op de wachtbank zitten. Dat wil zeggen: APRIL komt eraan! Joepie!
    Groetjes

15. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Hallo

Hier nog geen teken van innesteling. Ook geen teken van pijnlijke (.)(.) al zijn ze wel gevoelig. Mensen Ik denk dat mijn misselijkheid van een buikgriepje komt en dat de krampen daar ook van komen. Die pukkel van de stress en ik denk niet dat het is gelukt deze maand. Maar aan de andere kant het is wel 6 dagen oud - als het zo is - dus dan is het mogelijk weinig te voelen.

Ik wou dat ik nu of ongi werd of een test kon doen want dan weet ik het zeker... Ik weet wel dat ik super gevoelig ben en snel pissed ben. Waar dat aan ligt geen idee.

Ik ga nu voor de verandering bezig met mijn stage. Het zou fijn zijn als ik mijn diploma in september kan ophalen ;) Nog 560 uur stage en een scriptie :x

Jedid-Jah

16. Bahar

Bahar Actief lid

21 mei 2007
    404
    0
    0
    Hoi Merelrosie,

Ik zie dat wij gelijk gaan, wanneer mag jij testen?

17. Merelrosie

Merelrosie Actief lid

2 jan 2008
    267
    0
    0
    10 april. Hopelijk voor iedereen een vette positieve test! :)

18. Bahar

Bahar Actief lid

21 mei 2007
    404
    0
    0
    Ik 9 april. Ik hoop het ook!

19. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    Het enige wat we kunnen doen is afwachten Jedid :(
    Wie weet zijn het wel allemaal zsss!
    Ik probeer mezelf ook niet te gek te maken aangezien het bij mij vorige maand ook is misgegaan. Dan zou ik ook wel ubervruchtbaar zijn als het deze maand weer raak zou zijn, en wij klussen rond mijn ei om de dag en verder als we zin hebben en als het rond mijn ei niet is dan klussen we ook minder... dus ik laat eigenlijk wel kansen liggen dan.
    Zet hem op met de stage! you go girl :D
    Ik wil vrijdag gaan testen, ik weet namelijk niet hoelang mijn cyclus is en heb dan wel 2 weken geleden denk ik mijn ei gehad.

20. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hey Verhip, dus toch eindelijk nog de rode duiveltjes? Jemig, dat heeft wel lang geduurd zeg! ga je toch nog naar de ha toe?

liefs noppie

Deel Deze Pagina