NOD april 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door , 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Ja ik heb gezien dat jij geen banner hebt. Ik weet ook door de MK niet hoelang mijn cyclus, maar ik heb wel de 19de -20ste mijn sprong gehad en ik test pas 5 dagen na NOD dus das nog 1w 6d. Ik tel af ;)

En idd het kan nog alle kanten op. Ik besefte me dat ik pas rond de NOD de meeste klachten had. Daarvoor alleen misselijk en pukjes. Ik zit dus nog in de race ;)

Jedid-Jah

2. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Ja ik ga toch nog naar de huisarts. Heb afgelopen vrijdag bloed laten prikken om cholestrolgehalte te meten (zit in de familie) dus moet toch al komen om de uitslag te bespreken..Kan ik gelijk vragen wat te doen met deze lange cyclussen..

Ben wel super emotioneel nu, kan ieder moment in huilen uitbarsten...had stiekem toch iets anders gehoopt..

3. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ verhip: dat kan ik mij voorstellen.

Ik stond net onder de douche en wat zag mijn oog. 3 pukkels op mijn decollete. Dan kan je lachen, maar ik ga vanavond zwemmen met een jeugdgroep. Weet je dit zijn meiden met het lichaam van een 16jarige en dan kom ik aan. Nou ja ze hebben het lichaam van een 16 jarige omdat ze 16 jaar zijn en ik niet, maar die pukkels. GROM...

Na deze nutteloze boodschap gaat ik weer verder
    Jedid-Jah

4. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    hahaha :)
    Maak je niet druk meid, waarschijnlijk zijn die meiden drukker met het feit dat jij een decollete hebt en zij minder ;) en niet dat je een paar puks hebt. Camouflagestift is meestal waterproof, ideetje?

Ik heb geen puks behalve een dikke onder mn neus (hoe charmant) maar ik ga vrijdag kleding shoppen met een vriendin...uhh mijn broeken knellen echt heel erg, ik kan toch niet zomaar kleding nu gaan kopen als ik misschien over 4 weken niet eens meer erin pas ...
    Met de eerste zag je met 8 weken dat ik zwanger was, ze zeggen dat een tweede sneller toont.
    Ik hoop het toch niet ;)

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    dag lieve iedereen!

wat is er veel gekwebbeld het afgelopen etmaal! :)
    ik ga werken dus ik doe even niet mee maar ik wens ons allemaal veeeeeeeeeeeel eitjes/zaadjes/klussen/zekerheid en blijdschap!

:p

kliingel.

6. lb22

lb22 Actief lid

25 feb 2008
    303
    0
    0
    nou ben terug van de gyn en ben er op zich nog niet veel wijzer van geworden...
    er was een folikel te zien, maar nog veel te klein... la zou ik van de week mijn eisprong moeten hebben...
    moet nu dus vrijdag terug komen om te kijken of het gegroeit is! maar de grote die het nu heeft heb ik geen kans op een eisprong.. lekker leuk nieuws dus...

de vorige keer was het folikel ook nog te klein om een eisprong te hebben, maar ging de gyn er vanuit dat het nog zou groeien, maar blijkbaar gaat er in de groei van mijn folikels iets mis, waardoor ik geen eisprong heb... het was dit keer dus ook niet echt een ongi, want heb dus geen eisprong gehad...

nu moet ik vrijdag even afwachten en anders krijg ik clomid voorgeschreven om de boel op gang te krijgen!
    dus voorlopig is het in ieder geval nog niet klussen om zwanger te raken....ach ja we zullen zien!

7. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Ja, dat kan ik me heel goed voorstellen. Dat had ik ook toen ik toch nog ongesteld werd na 40 dagen. Maar ja, eigenlijk heb ik nog geen idee van mijn cyclus. Ik denk dat het wel verstandig is om het even met de ha te bespreken. Al was het maar ter geruststelling. Probeer ondertussen maar wat afleiding te zoeken. Moet je werken vandaag? Ik werk vandaag thuis ivm die sneeuwval en de enorme files die er vanmorgen waren.

liefs noppie

8. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    He vervelend Ib22, dit is niet wat je gehoopt had.
    Een schrale troost, je weet wel waar je staat.

Ik ben echt een muts hoor.
    Nu ben ik zelfs al zenuwachtig voor m'n ovutest vanmiddag. :)
    Mijn temperatuur is al 0,3 graden gestegen en ik heb de afgelopen 2 dagen een posi ovutest gehad.
    Dus als het goed is heb ik straks een nega ovutest.
    En dan spring ik een gat in de lucht, want we hebben heel goed geklust.
    ( Vanvond ook nog) ;)
    Je zou al kunnen zeggen dat ik inderdaad gisteren mijn ei heb gehad, maar het is die bevestiging die je graag wilt hebben.
    Tja, en dan, word het wachten tot 10 april.

9. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    haha dat klopt. Er kwam laatst een van die meiden naar me toe dat ze een nieuwe bikini moest kopen. We hebben nu alle twee last van onze hormonen ;)

Over de pukjes... Ik heb en zware pukjes uitbraak in mijn gezicht. Ik heb er een paar als ik bijna ongi moet worden, maar ik moet nog anderhalve week voor ik ongi wordt. Zou het een goed teken zijn?

Over de kleding ik snap wat je bedoelt. Ik ben door het stoppen met de pil dik 5 kilo afgevallen, maar ik wil nu geen nieuwe kleding kopen. Dus nu heb ik een goede riem ;) lastig als je het al zo snel ziet.

Jedid-Jah

10. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Aaah grom das niet leuk. Ik hoope cht dat hij dan gegroeid is. Ik duim met je mee...

Jedid-Jah

11. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Hey,

Ja gelukkig mag ik gaan werken, haha..zoek inderdaad maar afleiding, al blijft het wel ontzettend moeilijk om niet continu op deze site te snuffelen..

Ik hoop dat deze cyclus lekker kort is, maar ja, ik hoopte ook dat ik zwanger was, dus deze cyclus zal wel weer lang zijn..pff..ik wacht rustig af..

Doe jij al tempen? Ik zit te twijfelen of ik daarmee moet beginnen..

12. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hi, nee ik temp (nog) niet. Ik ben pas in de derde ronde bezig. Ben van mezelf al aardig dwangmatig dus als die controlemaatregeltjes wil ik nog eventjes uitstellen..... Werkze!

liefs
    noppie

13. Niet meer actief

Goede middag allemaal,

Hier nog steeds niet veel te melden, heb nergen last van.
    Bij mijn laatste zwangerschap (na 3de ivf), begon de misselijkheid 2 dagen voor NOD, maar eigelijk meteen na de terugplaatsing van de 2 embryo's voelde ik me zwanger. Dat gevoel heb ik nu helemaal niet.
    Ik ga er ook vanuit dat het deze maand niet gelukt is. Ik kan over 10 dagen testen , dat is 4 april, maar ik ga pas 5 april testen als mijn ongi zich niet eerder heeft aangediend. :(

Groetjes Naatje

14. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    bannercheck!

15. lb22

lb22 Actief lid

25 feb 2008
    303
    0
    0
    och meid *knuf*

16. Lichtje

Lichtje Actief lid

12 jan 2008
    342
    0
    0
    Gaan we samen testen naatje!
    En inderdaad als die verrekte :evil: :evil: nog niet gekomen zijn...
    Hier is alles rustig, wel gevoelige (.)(.) aan de zijkant, maar dat heb ik elke maand, en als ik opsta voel ik soms wat steken onderin mijn buik...PFFF wat duren 10 dagen nog lang!
    Maar we kunnen gelukkig samen wachten!
    En ik moet behoorlijk veel werken dus dat geeft mooi afleiding.
    Tot later!

17. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    bannercheck!

18. Niet meer actief

Idd 10 dagen is nog erg lang...maar we slepen elkaar er wel door!
    Helaas heb ik nog niet veel afleiding, werken zit er nog niet in met mijn gipspootje. Morgen moet ik weer terug naar het ziekehuis, hoop dat er nu een einde in zicht is!

Liefs Naatje

19. queensan

queensan Actief lid

3 jan 2008
    154
    0
    0
    huismoeder en schoonmaakster
    groningen
    mijn nod is 16 april

wie wil mij ff op de lijst gezetten

alvast bedankt

gr snadra

20. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    En iedereen een leuke pasen gehad? Hier gaat het eieren zoeken nog door tm volgend weekend :D

Voor de gene die nu in de afwachtfase zitten: heeeeeeeeel veel succes met wachten en laten we hopen op een positieve afloop \:D/

Deel Deze Pagina