NOD april 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door , 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Hoi meiden,

Ook ik zit in mijn afwachtende fase en dat valt eerlijk gezegd niet mee met die lange cyclussen!
    Was vorige week toen de :evil: :evil: kwamen, was ik ook zooo teleurgesteld. Schiet gewoon allemaal niet op zo!
    Ben begonnen met tempen, maar mijn temperaturen wisselen nogal, dus daar wordt ik ook geen wijs uit.

Geen idee dus wanneer mij ei zal komen, aangezien ik ook niet van de banner durf uit te gaan.

Hoe doen jullie dat? Gaan jullie ook maar van je langste cyclus uit of telkens de laatste...

Groetjes, Maar

2. Lichtje

Lichtje Actief lid

12 jan 2008
    342
    0
    0
    Hallo!

Ik ben vorige maand met ovulatietesten begonnen, dan kun je er (meestal) goed achterkomen wanneer je je eisprong hebt!
    Verder ga ik meestal uit van mijn laatste cyclus.
    Heel veel succes!

3. natjes

natjes Niet meer actief

@ maar: denk dat het voor jou het makkelijkste is om te tempen en ovutesten te gebruken. Heb zelf cyclus van 36 dagen..ook al best lang vind ik zelf. Heb zelf op de gok geklust...

Ben weer terug van werken.. kan me echt nergens toe zetten, kan me niet concentreren , ben onrustig enz enz. Echt heel vervelend!

4. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    Hey Maar,
    kom ik je weer tegen :)
    Ik ga eigenlijk uit van de cyclus die ik had toen ik 5 jaar terug gestopt was met de pil.
    Dat was 35-40 dagen. De laaste keer (de eerste ronde) had ik met 32 dagen licht positieve test en met 38 dagen ging het mis, dat was 25 februari. Nu heb ik deze maand driftig broekgeloerd op zoek naar vruchtbaar slijm en daaromheen een beetje geklust, ik wil a.s. vrijdag een testje gaan wagen want er zijn een aantal dingetjes die me wel opvallen aan mijn lijf en dan is mijn ei 2 weken geleden geweest. Ze zeggen dat je 2 weken na je ei kunt testen.
    Ik hoop dat je wat eraan hebt!
    Liefs,
    Rosanna

5. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Hey,

Ik zit in ongeveer dezelfde fase...heb zelf ook zo'n lange cyclussen..en de laatste, ja die snap ik niet in het rijtje..

Succes deze maand!

6. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    @ natjes
    Balen meid dat je niet lekker in je velletje zit!
    Misschien lekker in bad met een boekje en een glaasje sap en een geurkaarsje? Ben je zo weer het dametje!

7. natjes

natjes Niet meer actief

Heb geen bad.... :cry:

Komt gedeeltelijk ook door werk enz.. door dat nieuwe aanbod zit ik weer in twijfel wat ik wel of niet zou doen. Heb lichte druk van anderen dus ja, het is moeilijk! maar denk er nog eventjes over na!
    Ga zo maar bakkie thee zetten, beetje internet loeren en rustig aan doen.
    Heb trouwens net nog eens even de calculator gebruikt. Dat zou betekenen volgens dat ding dat vandaag de innesteldag is.. Nou ik ben benieuwd!

8. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    Lekker laten nestelen hopelijk!
    Is het niet een optie om met je vader in vertrouwen te bespreken dat jullie hopelijk in 2008 gezinsuibreiding verwachten?
    Dan kan hij wat druk van de ketel halen en bedenken of het nu verstandig is, en voel jij je niet zo gepusht?
    Ik wilde het mijn ouders niet vertellen maar toen ik vreselijk doorlekte daar (met de miskraam) heb ik maar wel verteld, aan de ene kant jammer aan de andere kant ook wel fijn want er is dan toch meer begrip.
    Wij hebben overigens een eigen bedrijf dus het is voor mij ook echt combineren en ook niet makkelijk met het verlof, maargoed we cross the bridge when we come to it...ik probeer me er nu niet zoveel druk om te maken, wel lastig.
    Sterkte wijffie!

9. natjes

natjes Niet meer actief

@rosanna: Ik heb als goed is voor einde deze week een gesprek en denk dat ik het wel aan ga geven... Ook al ben ik het niet verplicht, ik zou me er niet prettig bij voelen als ik 2 maand later aankondig dat ik zwanger ben! Zal vanavond nog even met hubbie overleggen..

10. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Nou, idd! Ik vond die van mij al vreemd, maar dat van jou is helemaal wat! Ik ga ook vanmiddag tarwekiemolie capsules halen. Schijnt heel goed te helpen en ik hoor daar hele positieve berichten over!

Rosanna, leuk je weer tegen te komen!
    Wordt je niet gek van dat broekloeren?
    Ik was vorige week dus overtijd (dacht ik ) en zat bijna alleen nog maar op de wc! Mijn collega's dachten dat ik blaasontsteking had... hihi. Heb ze maar in die waan gelaten.

Suc6 allemaal meiden!

11. Bahar

Bahar Actief lid

21 mei 2007
    404
    0
    0
    Hallo dames,

:D volgens mij heb ik mijn ei gevonden (hihi). Ik heb een foto in mijn album geplaatst. Dus als het goed is heb ik mijn ei binnen 48 uur ofzo klopt dat?

liefs bahar

12. Bahar

Bahar Actief lid

21 mei 2007
    404
    0
    0
    Mijn banner klopt precies.

13. Merelrosie

Merelrosie Actief lid

2 jan 2008
    267
    0
    0
    Tussen de 12 en 48 uur dacht ik?

Vandaag zijn de ovutesten binnen gekomen en gelijk maar een test gedaan. Zoals ik al vermoedde: negatief!
    Zou ik nu mijn banner moeten gaan aanpassen? :rolleyes:

Als mijn ei nu zo vroeg gekomen is; hopelijk hebben we hem nu niet gemist!
    Groetjes

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou ik weet het niet meer, heb na mijn ovu de tiende maart allerie kleine steekjes gevoeld, misselijk, draaierig. Dacht uiteraard dat het raak zou zijn. Afgelopen zondag had ik ongi moeten worden maar werd het woensdag al. Mijn temp bleef hoog terwijl deze altijd een dag ervoor omlaag schiet. Buikpijn blijft aan, geen kleine steekjes meer maar heftiger. Ongi was alle dagen bruin met helderrood bloed verlies. Zondag gestopt, maandag opeens lichtbruine afscheiding. Vanochtende veel lichtbruine afscheiding met een donkerrode slier erin. Vanmiddag hezelfde maar was wat klonterig......wie kan mij raad geven?

15. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    ik ben inmiddels gepromoveerd tot professioneel broekloerder haha! ;)
    Jammer dat je ongi toch is doorgekomen Maar!
    Volgende maand wil ik je niet meer hier zien, begrepen! ;) grapje ik hoop dat we allemaal met de bus meegaan!

16. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Lijkt me een goed plan! :thumup:

Ik zag dat april wel een hele gave roze hummer had, maar die huren we dan wel een keer af om naar de Prenetal te rijden...! :p

Bij jou nog nix, ontzettende broekloerder?
    Spannend hoor! [-o< :baby: [-o<

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Mei Maar29 hij is gaaf he

18. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    Bij mij best veel maar nog geen ongi :D
    Hier pijn aan mijn (.)(.), buikpijn, misselijk, dizzy, droge ogen. Vorige week veel steekjes onderin mn buik maar die lijken nu over te zijn.
    Jij hebt een flinke cyclus voor de boeg, ik hoop dat je wel weer op 37 zit straks, dat is al zo lang.
    Met de Hummer naar Prenatal, dat lijkt me wel wat!

19. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey dames,

Nog eventjes en we zitten in april.. spannend hoor! Hoop dat we deze maand een heleboel zwangeren hebben :)

20. Marieke74

Marieke74 Actief lid

6 jul 2006
    242
    0
    0
    Duitsland
    Hee hallo dames,

Leuke bus! Hebben jullie voor mij een plekje op de 25e?

Ik heb vorige maand medicijnen gehad en mocht toen niet zwanger raken. Ik moet nu nog een week slikken en ga er dus vanuit dat ik deze maand er wel weer voor mag gaan. Moet volgende week weer naar de arts toe, dan vraag ik het hem nog wel voor de zekerheid.

Zet me toch maar alvast op de 25e.
    Alvast bedankt.

Groetjes, Marieke

Deel Deze Pagina