NOD lijst april 2008 1:Rosanna04 & Melanietje & Maria79 & Jesske & Beverly & Peaceful & Natjes & Vera77 & Nessy 2: Rian & Yustin & Lana & Nikkijane & Iuno & PriscillaR & Nynke1980 & Marlieke10 & JedidJah 3: Kim78 & Aussie73 & Mupkuh & Maybe & Mootjen & sandy25 & Marijee 4: Moontje & Jent & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & Arianne22 & naatje30 & Vibeke 5: Trees & Jent & Kristel83 & Toetje77 & Liftrasa & Enise & Mieke74 & miranke 6: biebke 7: Saloua & Lautje1979 & Mnq 8: Cinneltje 9: Stoetel & Leonie1986 & Deesje80 & Melrosie & Bahar & K3lly 10: Evitaaa1983 & Fio & Marjolein 11: Re81 & Angela21 & Sisqa & silvana81 12: RDJ & goofychick 13: Pookie66 & Kweenie & Bonny76 & Lynn1986 & Ladybug & Fairy Tale 14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre & peppie01 & selma2007 15: FreeWilly8 & Sjansie28 & coco1972 & klingel & Karina82 16: Lola1982 & Bonny & queensan 17: Noppie & Dani08 & yippieajee & vlinder83 & sjansie28 18: Natjuh026 &Pearl29 19: Lb22 & Johanna1 & dib 20: victoria 21: 22: Jessica83 23: 24: 25: Marieke74 26: daantje25 27: Energy84 28: fampje & verhip 29: 30: Tacha1987 & Maar29 98 passagiers voor de roze bus! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon Testmarathon 1 april 1. Natjes 2. Rosanna04 3. Nessy Tevens waren onderzoek testen, welke werkt het beste Testmarathon 5 april 1. Jent 2. Mieke74 3. Lichtje 4. naatje30 Testmarathon 6 april 1.Vera77 Testmarathon 10 april 1. Stoetel Testmarathon 15 april 1. Fairy Tale Testmarathon 20 april Testmarathon 25 april 1. Jessica83 Testmarathon 28 april 1. fampje 2. verhip Testmarathon 30 april Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spatie @verhip, ik heb je op de lijst gezet. Welkom in de bus! Groetjes Naatje
Woon nu 'pas' 4 jaar in Oostenrijk (maar brulde al vanaf de basisschool dat ik later in het buitenland zou gaan wonen ), maar had er ook nooit bij stilgestaan wat het ècht betekend, zodra er kinderen 'in het spel' komen... Heb tijdens de zwangerschap eigenlijk m'n zus meer gemist, vooral omdat we tegelijk zwanger waren. Was ook wel héél blij dat m'n ouders stinktoevallig nèt een paar daagjes bij ons waren (zouden daarna verder gaan richting Italië ofzo), toen mijn bevalling onverwachts al begon. Denk dat zonder hun (bijna) dagelijks bezoek in het ziekenhuis, die tijd toch veel zwaarder zou zijn geweest... Maar het gekke is; voor de bevalling, kwamen m'n ouders 2x per jaar met z'n 2-tjes naar ons toe en verder belden we natuurlijk vaak. Sinds ons zoontje er is, komen ze nog steeds 2x per jaar samen, maar komt m'n moeder ook tussendoor regelmatig nog een weekje alleen, met de trein of het vliegtuig (bij goedkope vluchten) en nu skypen (met webcam en microfoon) we ook vaak. En om het jaar proberen we zelf met de kerst bij mijn ouders te zijn. Het is idd wel altijd plannen bij ons, want als we gaan, dan min. een week, anders heeft het gewoon geen zin, omdat je algauw 12-14 uur rijdt (ook behoorlijk lullig als je onverwachts gaat en er blijkt dan niemand thuis te zijn, kan je weer terug ). Nu in feb. alleen met de kleine voor het eerst met het vliegtuig een weekje gegaan (hele goedkope vlucht ). Dan ben je duidelijk sneller (uurtje of 4, incl. rit naar/van vliegveld, inchecken, etc.), maar met z'n allen gewoon veelste duur en onpraktisch (met bagage en hebben ook nog hond die verder altijd meegaat). Las ook nog ergens de vraag waar de ouders te laten, als de kleine er eenmaal is... Wij wonen nu in een 3-kamer appartementje en hebben een 2-pers. slaapbank in de kinderkamer staan. Als m'n moeder alleen komt, gaat ze daar gewoon zò op (zonder uitklappen) en slaapt ze bij zoonlief. Nu ze met z'n 2-tjes zijn en ècht op vakantie, hebben we ons zoontje incl. bed bij ons op de kamer genomen en is de kinderkamer dus tijdelijk 'logeerkamer' geworden. (Goede) slaapbank, in de kinderkamer of anders woonkamer (gaat bij jullie vermoed ik maar om 1 of 2 nachtjes ofzo) is bij gebrek aan apparte 'logeerkamer' dan ideaal!
Mijn mannetje heeft prestatieproblemen... erg frustie! En we zitten nog maar in de 2e ronde! Dat wordt nog wat! Vraag: als je sperma bij jezelf binnen brengt met de hand (vinger), hoe groot is dan de kans op zwangerschap als je dit in je vruchtbare periode doet?
hier precis zo gisteren was ik bek af lag er ook al om 9 uur in en heb niks meer gehoort als eeen blok in slaap gevallen vanmorgen ver staan geven maar had er ook diaree bij
Nou, zet mij ook maar op de lijst. 22 april zou mijn NOD zijn. Deze maand heb ik ook geen hoge verwachtingen omdat ik omstreeks mijn vruchtbare periode op wintersport ben met mijn werk
Goedemorgen allemaal, Woeiii Natjes sounds serious! Succes Naatje, ik kan me voorstellen dat je die gipspoot nou wel beu bent! Gisteravond was ik heel erg misselijk, vandaag (nog?) niet, wel viel ik gister om 22.00 uur in slaap op de bank terwijl mannetje en ik romantisch zouden doen boven...ik heb dus even geen punten gescoord, gelukkig begrijpt hij het wel. Mijn tepels zijn echt on fire...heel pijnlijk en absoluut grotere tepelhoven, iets bruiner ook wel vooral aan de onderkant. Ik zie ook zegmaar de "melkgaatjes" ineens weer? Die zag ik wel toen ik hoogzwanger was en bv gaf, maar die heb ik toch wel 4 jaar niet meer gezien, vorige maand eventjes vlak voor de mk. Hmmm. Klinkt niet verkeerd tot nu toe he? Vrijdagochtend ga ik testen omdat ik niet weet hoe mijn cyclus precies is. Vandaag even testen kopen, de apotheek huistest was bij mij als eerste positief. Allemaal een prettige dag Rosanna
ik heb gisteren in een keer diaree gekregen...en was misselijk (niet zwanger) maar overgeven doe ik nooit....dus ik lag er ook om 9 uur in.....misschien hangt er iets in de lucht?
oke hier ook een erg vroege slaper. Ik lig bijna elke dag rond 10 uur in mijn bed. Ik lijk wel zwanger . Oke naast de extreme vermoeidheid heb ik nog wat ZSS zoals misselijk, pukkels, van cup C naar cup D (wat mijn man niet errug vind ), maar ik mis de pijn in mijn (.)(.) dus ik weet het alsnog niet. Ik heb overigens net mijn termometer dood verklaard, want het lijkt mij stug dat ik een temp van 35.4 heb terwijl ik het warm heb :x. Vanmiddag ff een nieuwe kopen... Jedid-Jah
35.4? Dan gaat het niet goed met je als dat je temp zou zijn De pijn in mijn borsten wisselt wel hoor, als ik net wakker wordt zijn mn borsten gewoon zacht, maar als ik een kwartier in de rondte loop komt het op. Pff ik vind dat wachten maar verschrikkelijk.
kan ook aan mijn antibiotica liggen dat die alle goede bacterie heeft uitgeschakeld...dus je mag nog dromen...alleen mijn moeder heeft het eergisteren gehad en die zat neit aan de antibiotica.../
ik ben van D naar E gegaan vorige maand en daar ben ik niet blij van geworden..moest allemaal nieuwe bh s kopen......hoop niet dat het deze maans weer gebeurt dat ik van e naar f gaat...dan word hunkermoller heel rijk van mij,,
Ja ik weet dat ik niet erg warm ben, maar dat ik onder temperatuur. Mijn laagste temp is voor mijn sprong is 36.0 dus dan ben ik ernstig ziek. haha. Ik voel warm aan en ik heb het eindelijk warm in bed dus dat ding is dood in mijn ogen... Daarbij komt is mijn temp van 6.4 naar een 5.4 gegaan. lijkt mij stug. Ik haat het wachten... Ik tel echt af...
jah bij mij is het ook weer weg hoor! gelukkig anders kon ik me weer ziek melde en daar is mijn baasje niet blij mee hoor! ben al zeer vaak ziek...maar elke keer iets anders.. keelonsteking, buikgriep, de griep, ontstoken voet, door mijn rug gegaan, reflux ontsteking.....(maag) enz enz...ben gewoon een zwak geslacht.....en hoop niet dat ik dat aan mijn toekomstige kind door geef! mjin lief is nu al 8 jaar niet ziek geweest 1x van antiotica die die moest nemen voor een katten kras,,,in zijn gezicht!
Goedemorgen iedereen ! @Re81....Haal de softcups want dan krijg je de hele zaadlozing naar binnen en zeg niet wanneer je een eisprong hebt.Dat kan ook best helpen.Succes! @Naatje....succes in het ziekenhuis.Hoop dat het gips eraf kan en dat het beter gaat.