NOD april 2008

Discussion in 'NOD forum' started by , Feb 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lb22

lb22 Actief lid

Feb 25, 2008
    303
    0
    0
    wij begin juni :)

ow ik hoop voor je dat je lichaam je niet in de steek laat!

2. natjes

natjes Niet meer actief

hou jij er rekening mee met je jurk? Dat je misschien straks in positiejurk moet oid? Of zie je het gewoon wel.
    Ik had er gewoon niet echt bij stil gestaan toen ik jaar geleden jurken ging passen dat we nu al bezig zouden zijn voor een kleine! haha
    naja dan zit die jurk maar wat strakker!

3. lb22

lb22 Actief lid

Feb 25, 2008
    303
    0
    0
    nou ik ga over 2 weken pas om een jurk is laat, maar ik ga naar een zaak die hem meteen op maat maakt... tegen die tijd weet ik in ieder geval wel of ik dan wel of niet een eisprong heb gehad en misschien ook wel of ik wel/ niet zwanger ben... dus dan kan ik er rekening mee houden!
    weet wel dat het bij mijn eerste zwangerschap lang duurde voordat je iets zag, maar bij mijn miskraam zag je met 7 weken toch al een licht buikje... geloof dat ik maar een lijfje neem met rekstof je weet maar nooit :)

4. natjes

natjes Niet meer actief

scheelt dat je wat later bent inderdaad! Die van mij moet 1 maand vtv nog afgepast worden. Had nu nog ruimte over aan de bovenkant (maw nog speling!) en verder zat ie wel perfect..

De pest is dat met bepaalde kleren opvalt dat ik nu al een 'buikje' heb terwijl ik dat normaal nooit heb. Loop dus heel de dag met een sjaal om die voor me buikje hangt haha. Wil nog geen vragen krijgen erover in dit stadium!

5. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

Jan 22, 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    ik wil ook trouwen!
    Gehehe word helemaal jaloersig op het gebabbel over trouwjurken ;)
    Ben al wel 6 jaar verloofd, das pas erg he...het komt er gewoon niet van ...
    Ik hoop dat je jurk straks extra strak zit natjes en lb22!
    Dat er dan maar een mooi beebje onder mag zitten

6. natjes

natjes Niet meer actief

@rosanna: Al 6 jaar verloofd? Wow! Maar 1 ding he, jij bent wel een mazzelkont dat als je straks trouwt al kinderen heb wie je een leuk bruidmeisje/jonker pakje aan kan doen! Kijk dat moet ik weer missen!

7. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

Jan 22, 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    haha ja dat is zo.
    Alhoewel ik dan eerder pubers heb als ik trouw, de 2 kids van mijn vriend zijn al 11 en 9 !

@Naatje
    Yippie! Dat is wel fijn zonder gipspoot! (lijkt me ook erg lastig klussen trouwens)

8. Niet meer actief

Ja ik weet het...heb een hekel aan wachten..gggrrr :x
    Wie heeft er en tijdmachine? ;)

Liefs Naatje

9. Niet meer actief

Ja was het ook, maar we hebben ons best gedaan ;)

10. Niet meer actief

Wij zijn in 27 oktober 1997 voor de wet getrouwd, door omstandig heden hebben we toen geen feest gegeven. De broer van mijn man was net omgekomen bij een dodelijk ongeval en mijn vader was ernstig ziek.
    5 jaar later 25 oktober 2002 zijn wij voor de kerk getrouwd, toen met alles erop en eraan en onze meiden als bruidsmeisjes, dat was helemaal geweldig :)

Groetjes Naatje

heb de foto van ons huwelijk met kids in mijn album gezet ;)

11. lb22

lb22 Actief lid

Feb 25, 2008
    303
    0
    0
    ow nee zover is het bij ons niet gekomen, ben nu 1,5 jaar verloofd :) is eerst wat verzet door mijn afstuderen!
    wij hebben natuurlijk een mooi bruidsjonkertje!maar ach als ze 9 en 11 zijn kunnen ze als nog bruidjongen/meisje zijn!

12. natjes

natjes Niet meer actief

@ naatje: Wauw wat een mooie foto! Beetje sprookjesachtig! Heel mooi! Hoop hier ook mooie foto's te krijgen op de dag!

Hier in totaal 1 jaar verloofd..valt reuze mee dus ;)

13. natjes

natjes Niet meer actief

Nog even een vraag aan jullie:

Heb al sinds vanochtend zulke kramp in mijn onderbuik (midden) en straalt telkens uit naar liezen en onderrug!
    Wat kan dit in hemelsnaam zijn?

14. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    hallo meiden,

ik hoor dat naast zwangerschapsperikelen komen ook de trouwperikelen naar boven. Ik moet bekennen: ik ben al 5 jaar getrouwd. Oke dit jaar is het 5 jaar. ;)

@ natjes: geen idee wat dat is. Ik heb ook zulke krampen en ik hou het maar op bandenpijn. Geen idee of dat vroeg is of niet ;) Succes.

Ik ben ongeloofelijk Chaggie vandaag. Mijn man begint het te merken. WAT IS ER MET MIJ AAN DE HAND? Ik ben een beetje vaag. Ik heb gevoel dat ik ter plekke een nervous breakdown krijg. Het ene moment lig ik in een kreukel van het lachen en het andere moment kan ik wel janken......
    Het ene moment heb ik trek in zout het andere in zout. Hoe dan ook het is nooit goed. Gelukkig bestaat er nog een serie zoals Scrubs...

Overigens heb ik vanaf volgende week afleiding. Na maanden stressen begin ik dan met stage lopen ;) WOEHOE

Jedid-Jah

15. natjes

natjes Niet meer actief

Hubbie vroeg gisteravond ook al bezorgd wat er was, was zo stil en bleekjes.. haha
    Zei ook laat me nou maar gewoon even! Moet even niks geen gezeur ofzo hebben want dat begin ik te sjacherijnen!

16. natjes

natjes Niet meer actief

@jedid: zie dat jij 1 dag voorloopt op mij! Spannend! wannneer gooi jij de eerste test ertegenaan?

17. lb22

lb22 Actief lid

Feb 25, 2008
    303
    0
    0
    hmm zit nu te kijken, kan goed zijn dat wanneer de eerste van ons mogen testen ik juist begin met klussen, in ieder geval als mijn follikel groeit!

ow ik hoop zo dat mijn follikel toch aan het groeien is dat zou betekenen dat vanaf dit weekend ergens mijn eisprong kan hebben en laat ik nu juist dit weekend vrij zijn en volgende week alleen van dinsdag op woensdag moeten slapen!(1 avondje niet klussen is dan niet zo erg...)

maar goed nu 2 dagen geduld en dan weet ik meer!

maar goed ga er vandoor tot morgen, ga als mijn zoontje wakker is naar mijn werk heb gesprek met mijn stagiaires!

liefs

18. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Als de rode :evil: nog niet zijn gekomen pas 7 april een maand na mijn mk. Ik wil gewoon zeker zijn dat ik zwanger ben. Ik heb al genoeg testjes gedaan om binnen een half uur ongesteld te worden. Ik wacht dus dan is de kans op een smile groter. 7 april dus

19. Niet meer actief

@natjes, klinkt idd naar bandenpijn, maar is wel echt vroeg

@lb22, Ik hoop voor jou dat een een follikel super gegroeid zal zijn en volgend week klaar is om te springen en berucht te gaan worden! Duim voor je!

20. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    mijn hubbie mag niet eens aan mij komen... Alleen knuffelen. God zij dank heb ik een studeerkamer en moet ik nu studeren. Dus ik ben de avond niet in zijn buurt. behalve om een knuffie te halen. Met sex hoef hij niet aan te komen. Hij kan een klap voor zijn kop krijgen ;)

Share This Page