Ik kan me heel goed voorstellen dat je wat langer wacht met testen...hoe langer je wacht hoe meer zekerheid...op naar een positieve test
hi allemaal hoe gaat het ermee? @ de 'sjaggie' meiden onder ons: hopelijk snel reden om weer happy te zijn! @ iedereen: hoop dat we zwanger worden! ik heb gister voor het eerst mat care ovu test gedaan, op dag 9. kreeg ik naast de controlestreep een vaag lijntje. vandaag (16 uur later) is de 2e lijn minder zichtbaar. ? hoe kan dat nou weer? ik moet deze vraag eigenlijk stellen bij (matcare)ovu tests maar die kon ik zou gou niet vinden! mag toch hopen dat mijn ei niet stiekum sneaky vroeg tussendoor is gesprongen ? ..liefs klingel.
Vandaag weer een frustrerende dag. Ik ben hard aan het leren voor mijn hebreeuws en geloof me dat is geen makkelijke taal voor degene die zich dat af vroegen. Leren en tegelijk scrubs aan het kijken werkt niet. Hoe dan ook... zo nu en dan gaat ik naar de wc en mijn neus begint aardig goed te werken tot het irri. het rook errug sterk Het is weer eens wat anders. Ik ben echt sensi op alle stomme dingen. alles wat er anders is maakt mij gelijk gefrustreerd. Hebben jullie dat ook. Jedid-Jah
uhmm jedid: Ik begrijp je volkomen. Ik ruik ook geuren ontzettend goed! En hebreeuws? Jeetje zeg nee dat zou niet voor mij weggelegd zijn. Hoe ziet hebreeuws eruit en waar werd(word?) het gesproken? Heb echt geen flauw idee
Toen ik zwanger was van Luna* kon ik ook echt veel beter alles ruiken... Echt heel vreemd... Misschien dus een goed teken...!
Hey jedid-jah! Dat herken ik ook wel. Het is voor mij het grootste nadeel van de wachtbank. En daar zit ik nu op.... Al moet ik zeggen dat ik nog niks geks heb gemerkt. Ik zit dan ook pas net op de wachtbank.
Hallo dames, mag ik me ook aansluiten? Heb lang niet alle berichten gelezen, maar hoop vanaf nu ook mee te mogen doen. Mijn NOD valt 'officieel' op 7 april, toch denk ik dat het eerder is, omdat ik waarschijnlijk mijn ei al op dag 19 gevoeld heb. Ik voel van alles. Ben vandaag ook heel lichtgeraakt, dat begon gisteren eigenlijk al. M'n vriend kan niets zeggen of ik ga bijna janken... Het zou natuurlijk goed PMS kunnen zijn, daar had ik voorheen met de pil ook altijd last van, maar ik hoop dat het symptomen van iets anders zijn...
hebreeuws is de voorloper van het huidige Yvriet wat in Israël wordt gesproken. Ik studeer theologie en dan moet ik de bijbel kennen en de taal waarin het oorspronkelijk is geschreven, namelijk het hebreeuws en het grieks. Het laatste kan ik, maar nu het eerste nog. haha... Als je wilt weten hoe het er uit ziet ik zal er een plaatje van in mijn album zetten. Ik scan mijn naam wel ff in... Jedid-jah
@marjolein; op dag 19 had ik een paar uur flinke, gemene steken rechts in mijn onderbuik, boven mijn lies. Het deed behoorlijk pijn, maar de dag erna had ik nergens meer last van. Ik geloof dat die pijn ook niet normaal is haha... Wat ik van anderen heb gelezen kan het ook voelen als ongikrampjes. En sommige meiden voelen ook helemaal niets...
Nou ik voel dus helemaal niks... jammer genoeg.. Wel af en toe steken en dan denk ik dat het misschien mn ei is, maar dan vervolgens steken aan de andere kant... Dus tja, dat kan niet... Maarre we klussen gewoon om de dag, geloof dat dat het allerbeste is en de meeste kans op succes!
Mij ook. Mijn eerste NOD was op de 7de of 6de, maar ik wist het niet meer. Maar mijn ei was er ook op de 19de... lol
Hoi dames, Ik zit al weer even mee te lezen. Ik vind het leuk om te lezen dat iedereen weer wat anders voelt en wat is het dan hihi. Nou ik voel ook wat hoor: gisteren behoorlijk pijn in mijn onderrug (zelfs paracetemol genomen) en steekjes in zowel linker als rechter lies. Heb ik ook nooit gehad, ook had ik een beetje slijm?! Ik gok dat dit mijn eisprong was, zou wel te laat zijn, maar na en mk weet je maar nooit. Nu ook steekjes in mijn linker lies dat vrouwen lichaam Nou ja afwachten maar dus opschuiven op die bank
dames ik heb een vraag. 4maart ongi geworden met een gemiddelde cyclus van 32 dagen maar voor de zekerheid houd ik het op 34 dagen aangezien dat 2x is voorgekomen(zie onderin bij banner). Maandag 17 maart heb ik vruchtbaar slijm geconstateerd vervolgens werd ik donderdagnacht wakker 20maart wakker mets teken. Ik nam aan dat dit mijn ei was. Maar vandaag 26 maart voel ik ook allerlei steken, kan dit misschien mijn ei zijn? Ik hoop het niet want heb de afgelopen 2 dagen niet geklust. kan iemand mij ajb helpen , ik word helemaal gek!
Leuk dat de bus zo vol begint te raken, maar er zijn er nog niet zoveel aan het eind van de maand. Zal vast nog wel komen. Hier is de klusperiode begonnen, spannend! Groetjes Victoria