gaaaaappp , ga zo weer lekker m'n mandje in. Hubbie wilde me eigenlijk om 18.45 naar boven sturen maar dat werd me te gek..
Nou, het duurt voor mij ook niet lang meer. Hubbie is biljarten dus ik zit hier maar alleen. Ga ik net zo lief mijn bedje in.
moeten jullie deze link eens kijken. Een man die 5 maanden zwanger is.... http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... ead#unread
Hoi Klingel, Ik ga dadelijk de eerste ovutest doen... volgens mij kan het vroeg vallen, je eisprong, maar zo snel al... dat weet ik ook niet.... Moet je persé 4 uur wachten met plassen? Kan niet zo lang ophouden hoor! Bonny
@bonny, volgens mij is 4 uur je plas ophouden wel de bedoeling. ik heb er zelf, als ik sochteds geplast heb, totaal geen problemen mee. als ik werk ben ik zo druk dat ik zo een hele dag niet plas... eindelijk een voordeel daarvan namelijk dat ovutesten goed gaat althans als ik mijn eitje ga opsporen deze maand! @jipper: welkom! klusze en kletsze met ons @saloua: ik zou juist niet je langste maar je kortste cyclus aanhouden. anders mis je misschien je ei! ik ging vorige maand (1e ronde) uit van 33 (eerste cylcus na pilstop) maar achteraf was het dus 30 dus ei was eerder mopper. vandaar dat ik nu zelfs uit ga van 28 dagen, om te beginnen met ei vinden. vandaar dat banner ook 2 dagen voorloopt op NOD. ik test vanaf gister elke dag, sterker nog om de 16 uur ongeveer, om mijn ei niet te missen. verder om de dag klussen... meer kunnen we niet doen.... hoop dat we allemaal snel het wonder mogen ervaren. ik ben nog maar net bezig maar ik wil zooooooooooo graag het doet gewoon pijn soms! raar he! terwijl ik er een half jaar geleden nog niet mee bezig was. echt een kwestie van........KLINGELende eierstokken
He, dat van die zwangere man heb ik ook gelezen. Echt apart verhaal... heel vreemd. Ik las ook een stukje over trouwen: ik ben al 3,5 jaar getrouwd! Voor diegene die nog gaan trouwen": geniet ervan! Het is echt superleuk. Klinkt ook leuk om te kunnen zeggen: Ik vraag het even aan mijn man! Pfff ben echt supermoe, vanavond maar op tijd naar bed. Manlief zit nu voetbal te kijken dus ik ben verbannen naar de computer.
Wordt hier al lekker spannend! Vandaag nog een ovu-test gedaan, maar nega! Heb er dus geen flauw idee van wanneer ei gekomen is. Succes met wachten Groetjes
goeie avond! Hmmz... denk dat het straks goedmaakklussen wordt voor ned. elftal, staan al met 2-0 achter, sukkels... je moet maar achter een balletje aan willen hollen!
Maar ja, aan de andere kant: als ik zoveel miljoenen kreeg, zou ik wel een avondje achter die bal aan rennen...
Ach ja, ik zou voor dat geld zelfs nog wel op de bank willen zitten. 'k Hoef niet persé mee te doen hoor.
Hoi allemaal, Ik lees net dat er nog mensen nodig zijn voor het einde van de bus. Nou zet mij dan maar op 24 april. Ben hier nieuw en heb niet het hele topic gelezen omdat het zoveel is, maar ik hoop dat ik hier mee kan kletsen. Ben nu in ronde 2 (vandaag RD). Toen ik zwanger probeerde te raken van onze dochter was ik er ontzettend mee bezig en ik ben bang dat dat deze keer ook gaat gebeuren, dus kom ik me hier maar af en toe afreageren. Ga ook maar meteen beginnen met ovutesten deze maand. Succes voor iedereen! Dat we maar allemaal geluk mogen hebben in april. Grt. Nola
Whahahaha...........geweldig, positieve ovu test maar net ruzie gemaakt met mijn aanstaande hubbie....lekker die timing....
Kan vroeg gebeuren hoor, ik zit nu met mijn ei op dag 7 of 8, iig posi ovutest en temp is ook gekelderd....pffffff.....beter dan een hele lange cyclus toch?!
@natjes: sorry voor het detail, maar dat gaan we zometeen doen al vraag ik me af of het zin heeft, want volgens mij heb ik hem donderdag/vrijdag gevoeld! Ik heb mijn banner op 34 dagen staan omdat dat mijn langste cyclus was, maar ben al 2x op 28 dagen uitgekomen, dus ik weet niet precies wat het deze maand wordt! Nou ja, we hebben ons best gedaan zal ik maar zeggen! ben blij dat de tijd vliegt deze maand! Hoe gaat het bij jou?
en hoe is het hier? iedereen druk aan het klussen? ik ben niet zo vaak meer op deze site, probeer het van me af te zetten. we zitten dan nu ook in de mmm, en tot nu toe is alles goed, ze hebben nog niets raars/geks gevonden. morgen krijg ik een hsg foto die moet wel pijnlijk zijn dus ben benieuwd. ben wel blij dat ik eindelijk een cyclus heb gehad van 27 dagen, hoop nu zo dat het daarbij blijft. groetjes silvana
Hoi, misschien dat het ook een innesteling geweest kan zijn? Als je er vanuit gaat dat je ei de 20e geweest is, dan kan het zijn dat ie nu 6 dagen later ingenesteld is. Heb hier zo ongeveer hetzelfde! De 21e denk ik mijn ei gehad, nu steekjes rechts onderin mijn buik. Laten we hopen dat dat het is zou ik maar zeggen! Groetjes