aaah mij ook ... dat het raak is... Ik wacht echt nog met testen. Ik ben veel te bang dat ik test en het is nega en dan een paar dagen later een positief. Mijn leven is al een rollercoaster dus nee ik wacht nog 5 dagen na NOD. das dus maandag over een week. Het is me vorige keer ook gelukt en het zal me nu ook lukken of moeten langs komen
Die pijn heb ik de vorige maand ook gehad, die was alleen 10x zo erg, dat ik dacht dat ik een blindedarmontsteking had. Soms denk ik dat er de vorige maand iets mis is gegaan bij de innisteling, want het voelde niet goed. Nu zit ik op dag 6 na de eisprong en voel ik het weer, alleen een heel stuk minder, beetje steekjes af en toe. Oh en ik heb geen idee of er meer meiden zijn die de innesteling hebben gevoeld hoor, maar zat gewoon even te tellen en de 6e dag kan de dag van innesteling zijn..
Hoi Yustin, Ja gaat goed! erg he dat wachten steeds? Maar je uitslagen waren toch goed Yustin? Oow ik hoop zo voor je dat je zwanger bent, voor ons allemaal natuurlijk. Veel succes meid! x bahar
Ik zal voor je duimen natuurlijk! Zaad bij mijn mannetje was niet zo goed (er is gelukkig nog wel kans op spontane zwangerschap, maar die is niet erg groot)...Hij moet het deze maand nog 1x inleveren...Ik heb nu 2x bloed laten prikken en morgen de laatste keer. Ook moest ik deze maand mijn temp bij houden... 11 april weer een afspraak bij de gyn. Ben beneiuwd wat ze dan gaan doen.. Bij jou alles ok nu na je mk?
Hallo allemaal, ik gaat nu weg. Ik heb een lunchdate met een vriending en ik moet mijn tentamen doen... Oke het is een proef tentamen, maar als ik het haal dan hoef ik het tentamen niet te doen... Nu maar hopen dat ik mij door de misselijkheid en de vieze geurtjes kan concentreren. Tot vanavond Jedid-Jah
Zo... dat gaat ff hard hier! Nog 4 dagen tot april en toch al 100 pag volgebept! Heb niet zoveel puf om te reageren (alles bijlezen was al uitputtend genoeg 8) ). M'n ouders zijn maandag aangekomen (wonen veeeeeer weg ) en blijven de hele week nog. I.v.m. ruimtegebrek slaapt zoonlief (1,5) nu bij ons op de kamer, maar door alle extra drukte en ongewone bezigheden (o.a. skiën 8) )overdag, heeft hij tot nu dus elke nacht bij ons in bed - meestal òp mijn arm of borstkas - doorgebracht. Ben zelf ook niet meer de extra 'drukte' van 2 extra personen gewend, dus ook al lichtelijk gesloopt (vorige week toevallig ook nog eens veel bij schoonouders verbracht, ook al vermoeiend, voor ons beiden ). Dus sorry dat ik verder niet reageer! Overigens vannochtend temp. dip gehad (0.2 lager dan laatste tijd, maar nog wel bòven coverline)... :-k
hallo dames, wat een klachten allemaal. hier zijn mijn (.)(.) ook zo pijnlijk en iedere morgen misselijk. volgens mijn banner zou ik pas over 6 dagen vruchtbaar zijn. volgens mij heb ik mijn eisprong al gehad 8 dagen geleden ging mijn temp omhoog van 36.7 naar 37.1 en zit nu op 37.3. heb wel geklust maar eigenlijk omdat we er zin in hadden misschien hebben we geluk gehad anders blijven we nog ff door klussen tot 4 april. hahaha voor de andere dames spannend hoor het is al bijna april
Hoi dames, Ik kom me ook aanmelden, vanmorgen helaas ongesteld geworden! Volgende nod is ongeveer op 27 april.. groetjes, Roosje
ik heb gisteren al getest maar die was negatief maar denk dat ik gewoon te vroeg heb getest ik heb met de ovu test mijn eisprong gevonden op 18 maart dus weet ik niet meer wt ik van mijn cyclus moet maken heb wel veel kwaaltjes maar denk soms dat ik mezelf iets wijs maak hihi
@Maar29: Haha, tja gevoel... #-o Opgeblazen gevoel in m'n buik. Misselijk, moe, ongi krampjes, maar dan anders ('t zit vast tussen m'n oren) @Roosje: Jammer zeg... Welke ronde ga je in? Heel veel succes deze keer. Gr, Maine
OOOHH wat wordt het weer spannend de komende dagen/week! Ik heb een beetje een gespannen gevoel in mijn buik en af en toe wat steekjes. Vanmorgen dacht ik een vage misselijkheidsvlaag te hebben, maar die was ook zo weer weg... Jeetje wat een langdurende tijd he. Ik moet nog wel veel werken en heb volgende week(rond mijn NOD) veel afspraken met vriendinnen staan, dus dat geeft gelukkig mooi wat afleiding! Succes allemaal!
NOD lijst april 2008 1:Rosanna04 & Melanietje & Maria79 & Jesske & Beverly & Peaceful & Vera77 & Nessy & maysarah 2: Rian & Yustin & Lana & Nikkijane & Iuno & PriscillaR & Nynke1980 & Marlieke10 & JedidJah 3: Kim78 & Aussie73 & Mupkuh & Maybe & Mootjen & sandy25 & Marijee & Natjes & Maine 4: Moontje & Jent & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & Arianne22 & naatje30 & Vibeke 5: Trees & Jent & Kristel83 & Toetje77 & Liftrasa & Enise & Mieke74 & miranke 6: biebke 7: Saloua & Lautje1979 & Mnq 8: Cinneltje & Wieffie 9: Stoetel & Leonie1986 & Deesje80 & Melrosie & Bahar & K3lly & tom78 10: Evitaaa1983 & Fio & Marjolein103 11: Re81 & Angela21 & Sisqa & silvana81 12: RDJ & goofychick 13: Pookie66 & Kweenie & Bonny76 & Lynn1986 & Ladybug & Fairy Tale 14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre & peppie01 & selma2007 15: FreeWilly8 & Sjansie28 & coco1972 & klingel & Karina82 16: Lola1982 & Bonny & queensan 17: Noppie & Dani08 & yippieajee & vlinder83 & sjansie28 18: Natjuh026 &Pearl29 19: Lb22 & Johanna1 & dib 20: victoria 21: 22: Jessica83 & Toto 23: 24: marina71 & Nola77 25: Marieke74 26: daantje25 27: Energy84 28: fampje & verhip 29: 30: Tacha1987 & Maar29 105 passagiers voor de roze bus! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon Testmarathon 1 april 1. Rosanna04 2. Nessy Testmarathon 3 april 1. Natjes Testmarathon 5 april 1. Jent 2. Mieke74 3. Lichtje 4. naatje30 Testmarathon 6 april 1.Vera77 Testmarathon 10 april 1. Stoetel 2. Marjolein103 3. Wieffie Testmarathon 15 april 1. Fairy Tale Testmarathon 20 april Testmarathon 25 april 1. Jessica83 Testmarathon 28 april 1. fampje 2. verhip Testmarathon 30 april Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spatie Ik heb mezelf ook maar ff op de lijst gezet. Nu de clomid werkt en ik mijn ei gevonden heb weet ik ook mijn NOD!
Thx, ja dat klopt! Ik ben ook erg blij dat de clomid nu wel werkt! Ik hoop dat er ik December/Januari maar veel baby's geboren mogen worden!
@Naatje: Hee! Hoe is ie? Spannuuund he...nog een weekje wachten... hoe voel jij je? Ik heb een gespannen gevoel in mijn buik en dacht vanmorgen misselijk te zijn (heeeel eventjes).....zal wel tussen de oren zitten.... samen tellen we af!
Trouwens, degene die zo'n mooie banner hebben van een andere site; heb er zelf 1 aangemaakt maar krijg 'm niet hier op mijn profiel. Hoe doen jullie dat?
Dames ik wil jullie allemaal even heel veel succes wensen! Ik weet nog goed dat ik vorig jaar maart voor het eerst hier meeschreef en de lijsten bijhield en nu een jaar later is alles er waar ik van droomde! Het is jullie allemaal heel erg gegunt! XXX Pooh
Hallo Ik ben nieuw op deze site... Sinds ons huwelijk nu zo'n 1 jaar en 8 maand geleden zijn wij aan het proberen om zwanger te worden. Dit zonder succes. In oktober kwam er dan nog eens bij dat ik ziek werd, vena porta trombose en longembolen door het cmv-virus. Om dit alles wat op te lossen moet ik bloedverdunners slikken wat blijkbaar een gevaar oplevert voor de moederkoek en ik beter dus niet zwanger wordt. Hoewel het al meer dan een jaar echt kriebelt. Sinds enkele dagen heb ik krampen in de buik en redelijk wat slijmverlies. Mijn NOD is normaal op 7 april. Maar zal wel weer niets voorstellen. Toch wacht ik met een bang hartje af want je weet maar nooit. Indien ik wel zwanger ben moet ik onmiddellijk stoppen met de marcoumar en overgaan op prikjes tegen tromboses... Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Zou de dokter via bloedproef kunnen zien op 7 april als ik al of niet zwanger ben? of doe ik nu beter zelf een test. Ik mag het niet gedroomd hebben dat het omwille van die medicijnen verkeerd zou lopen... Maar wat moet ik doen, hoe kan ik het snelst weten of ik al dan niet zwanger ben...