SSV, volgens mij kan de huisarts middels een bloedtest al HCG aantonen net na de innestelling (dus ongeveer een week voor NOD).
de dokter kan al voor je nod bloed prikken als ik het juist heb 4 dsagen na je eisprong maar dit ben ik niet zeker hoor maar wel dat hij voor je nod kan prikken en de uitslag weet
@Yustin, na mijn mk gaat het gelukkig weer goed. Alleen ik vind het zo lang duren voordat ik weer zwanger ben. Soms denk ik zou er iets mis gegaan zijn tijdens de curretage. Nou is het nog maar 6 mnd. geleden, maar we klussen echt heel goed rond mijn ei en nog niet zwanger. Ja zo zie je maar he, Ik ben ook een keer door de pil heen zwanger geraakt en nu doe je zooo je best en het lukt niet. Maar ik mag zeker niet klagen ik weet het, maar een mens kan zo ongeduldig zijn he? Net als ik al zei we zitten nog maar in ronde 5 dus wie weet is het wel raak deze maand. ik hoop het zo Ik hoop dat het helemaal roze gaat kleuren maand april. xxx
@SSV: ik denk ook dat een bloedtest de beste manier is om zo snel mogelijk te weten te komen of je zwanger bent. Aleen weet ik niet wanneer die op z'n vroegst gedaan kan worden, lijkt me logisch na de innesteling. Heel veel succes gewenst en welkom hier!
@lichtje... je het aftellen is nu echt begonnen, maar ik heb helemaal nergens last van...nog een weekje volhouden, super spannend! Trouwens die mooie banner kun je gewoon kopieren van 9maan.com naar hier. Als je de banner hebt aangemaakt klik je bovenaan de pagina op code aanvragen. Daarna kies je de code voor het onderschrift en dan moet het lukken. Succes!
Hee Bahar, ik ken het gevoel, wij zijn nu ook in ronde 5 en dat is eigenlijk nog heel normaal. Maar je wilt het zooo graag he, en bij ons wordt dat gevoel elke maand sterker. En daarmee de teleurstelling des te groter als de weer komen.... Maar er zit niks anders op dan goed doorklussen en rustig ( [-( )afwachten.. veel succes en hou de moed erin!
NOD lijst april 2008 1:Rosanna04 & Melanietje & Maria79 & Jesske & Beverly & Peaceful & Vera77 & Nessy & maysarah 2: Rian & Yustin & Lana & Nikkijane & Iuno & PriscillaR & Nynke1980 & Marlieke10 & JedidJah 3: Kim78 & Aussie73 & Mupkuh & Maybe & Mootjen & sandy25 & Marijee & Natjes & Maine 4: Moontje & Jent & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & Arianne22 & naatje30 & Vibeke 5: Trees & Jent & Kristel83 & Toetje77 & Liftrasa & Enise & Mieke74 & miranke 6: biebke 7: Saloua & Lautje1979 & Mnq & SSV 8: Cinneltje & Wieffie 9: Stoetel & Leonie1986 & Deesje80 & Melrosie & Bahar & K3lly & tom78 10: Evitaaa1983 & Fio & Marjolein103 11: Re81 & Angela21 & Sisqa & silvana81 & Athena 12: RDJ & goofychick 13: Pookie66 & Kweenie & Bonny76 & Lynn1986 & Ladybug & Fairy Tale 14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre & peppie01 & selma2007 15: FreeWilly8 & Sjansie28 & coco1972 & klingel & Karina82 16: Lola1982 & Bonny & queensan 17: Noppie & Dani08 & yippieajee & vlinder83 & sjansie28 18: Natjuh026 &Pearl29 19: Lb22 & Johanna1 & dib 20: victoria 21: 22: Jessica83 & Toto 23: 24: marina71 & Nola77 25: Marieke74 26: daantje25 27: Energy84 & Roosje75 28: fampje & verhip 29: 30: Tacha1987 & Maar29 108 passagiers voor de roze bus! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon Testmarathon 1 april 1. Rosanna04 2. Nessy Testmarathon 3 april 1. Natjes Testmarathon 5 april 1. Jent 2. Mieke74 3. Lichtje 4. naatje30 Testmarathon 6 april 1.Vera77 Testmarathon 10 april 1. Stoetel 2. Marjolein103 3. Wieffie Testmarathon 15 april 1. Fairy Tale Testmarathon 20 april Testmarathon 25 april 1. Jessica83 Testmarathon 28 april 1. fampje 2. verhip Testmarathon 30 april Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spatie @Roosje75 en SSV. Jullie staan op de lijst welkom in de bus!
Als je bij de banners er 1'tje hebt aangemaakt kun je klikken op een link die je stuurt naar de gegevens van de banner. Staat volgens mij:"Klik hier voor gebruik bij website's e.d." Daar klik je op. en dan kies je de code voor onderschriften. De code begint altijd met ................. Ik hoop dat het zo lukt!
@Pooh69: hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje! Zo te zien wou hij heeel graag kennis met je maken (van de buitenkant! ). Ik weet het ook nog goed dat je de lijstjes bij hield hoor! (en ben zelf in de tussentijd nog niet zo heel veel opgeschoten ). Leuk he? Moeder zijn? Geniet ervan!
@SSV...ik zit ook aan de bloedverdunners. Ik slik sinds 2001 Acenocoumarol na 4x een trombosebeen en 1 keer longembolie.Ik moet het levenslang slikken want ik heb een genetische stollingafwijking(FactorVLeiden).Ik moet eens per 3 maanden bij de trombosedienst wezen voor controle en prik zelf mijn INR-waarde.Ik heb een zelfmeetcursus gehad.Zodra ik zwanger ben moet ik stoppen met de acenocoumarol en overstappen op de Fragmin 7500ie hoewel sommigen ook Fraxodi of zo prikken. Ook toen ik IVF had gedaan en zwanger raakte zat ik aan de Fragmin. Ik prik mezelf in mijn buik want dat vind ik prettiger dan in mijn been. Bij mij is het zo dat ik zelfs na een infuus meteen aderontstekingen krijg en als ze bloedprikken gaat dat ook moeilijk.Uit de arm lukt al niet dus het is of hand/pols en heel soms zelfs voet. Zijn jouw menstruaties trouwens ook een stuk heftiger sinds je aan de bloedverdunners zit?
@Nessy Bedankt voor je reactie... Mijn wereld stortte even in toen ik in oktober te horen kreeg dat zwanger worden er waarschijnlijk niet direct inzat... Wat een mens allemaal niet kan krijgen hé. Gelukkig bestaat er medicatie voor en worden we goed geholpen. Ik heb het er alleen heel erg moeilijk mee dat ik daardoor eigenlijk minstens tot in april niet zwanger mag worden. Afgelopen zaterdag waren we het beiden beu van te wachten en hebben we toch even stiekem gedaan. We hadden beiden zoiets van het is nu al een jaar en een half niet gelukt, het zal nu ook wel niet direct prijs zijn zeker... Ja, mijn maandstonden zijn inderdaad veel heviger. Ik ben wat tegen het gebruik van tampons en heb daardoor soms wel eens een ongelukje. Saluutjes
@SSV....ik denk niet dat die paar dagen voor 1 april zoveel zullen uitmaken hoor.Zou me daar zeker niet schuldig over voelen hoor. Kan me voorstellen dat je bent geschrokken door de longembolen. Hebben ze die gezien op een perfusie-scan?Ik was ook best geschrokken en voelde me een tijdje net zo'n tijdbom en was echt bang dat ik het weer zou krijgen.Als ik bij het inademen weer die pijn krijg aan de zijkant van mijn longen schrik ik altijd even en check ik toch even mijn INR.Als die goed is geeft dat toch wel weer rust.Als het te laag is stel ik mijn medicatie bij of neem ik een fragmin injectie. Wat betreft de menstruaties....ik moet het doen met een OB superplus en een always night en dan kan ik nog op dag 2 ongelukjes krijgen. Ik voel het echt lopen.(onsmakelijk...sorry) Als je meer info wilt over vaatproblemen raad ik je aan om even hier te kijken.Het is niet alleen voor mensen met factorvleiden hoor. Was het eerste instantie wel voor bedoeld maar de groep is erg gegroeid en is nu voor iedereen die stolsels heeft gehad.De meiden hier weten ook veel over zwanger raken en antistolling. En ik heb er zelf heel erg veel aan gehad. http://health.groups.yahoo.com/group/FVLeidenNL/
goedemiddag dames lang niet aanwezig geweest door prive problemen maar het gaat nu wat beter en hoop weer elke dag mee te lezen en te reageren natuurlijk