Hey Noppie: Ik hoop dat de volgende maand je veel geluk brengt. ik duim voor je. Hoe gaat het met jou? Liefs Sheri
Hallo, ben ik weer... Ik ben even een paar uur weg en jullie kletsen weer wat af. Tijd dat ik me weer in de gesprekken voeg. Oke help me even. Ik ging op de uni even langs het toilet. Ik zag dat er een druppel bloed in mijn undie zat. wat kan dit zijn? ik heb mijn ei op de 19 - 20 ste gehad. Je zou dus denken dat het geen innestelingsbloed is geweest toch? Ik heb dit normaal nooit. De laatste keer dat ik dit had was ik zwanger... Help me ff!
Nou, het lijkt mij een innestelingsbloeding hoor! Waarom denk je dat dit niet kan? Het kan volgens mij juist heel goed! Ppppfff Spannend hoor! Misschien moet je morgen stiekem al eens testen? (bij matcare via internet zijn ze heel goedkoop)!
ik dacht dat het rond de 5 6 dagen was. Het is nu 8 of 7 dagen... Nee ik ga pas later testen en don't tempt me... Als het echt zo is dan begint de lol nu echt en maakt het niet meer uit of ik het morgen weer of een week later. Ik wacht. Overigens heb ik een test thuis liggen.... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA sorrie dat moest er even uit...
waarom schrijft niemand ooit hetzelfde. De ene zegt dat de innesteling 5 tot 6 na ei is. maar dit is wat FF zegt IK GELOOF DAT IK GEK WORDT
In het VU(ivf-centrum) zeggen ze vanaf minimaal dag 5 tot dag maximaal dag 12. Ook zegt FF dat wat je schreef inderdaad, maar dat dag 7-8 vaker een implantation spotting/dip heeft.Ik had een tempdip op dag 6 na ovulatie dus ik hoop dat het wat positiefs betekent.Als je op mijn banner klikt zie je mijn tempkaartje maar wel in Fahrenheit. Onder elk grafiekje kan je weer klikken op view in celsius. Dat beetje bloedverlies van jouw klinkt dus supergoed.!
Spannend hoor, ik duim voor je! Ik zou dus echt niet zo lang niet kunnen wachten met testen als ik er ook nog eens 1 in huis heb liggen! Petje af!
Ik hoop het voor je. Ga je echt wachten tot volgende week? Ik kan niet zo lang wachten hoor! Ben benieuwd of nu zwanger bent!
goedenmiddag! Ben ik weer na het werken. Ben echt gesloopt, heb honger en last van me buik/rug! @jedid: spannund! Klinkt goed hoor!
Jij ook! Wanneer ga jij testen? Ga je ook zo idioot als ik wachten of ga je er eerder voor... Ik wacht ook vanwege de afspraak met mijn man. We zouden het rustig aan doen, maar misschien gaat het niet rustig aan . Ik wil hem alleen niet gek maken. Ik probeer het zo min mogelijk over zwanger zijn te hebben. Niet dat hij niet mee denkt, maar hij wilt niet dat ik mezelf gek maak. Niet dat dat echt zin heeft, want gek was ik al en nu helemaal. Jedid
ik heb geen flauw idee, denk dat ik het niet kan laten om op 3 april te testen.. heb een test van matcare, dus technisch gezien.... hihi Ben zo kortademig vandaag! heel vervelend! Kan ook niet tegen sjaal om ne nek, me broek irriteerd me enorm (knelt beetje door die pens) en me kraag van me shirtje zit te strak om me keel. Kan niet echt me draai vinden met de kleding. Krijg het er erg benauwd van!
haha ik heb daar geen last van omdat ik net 5 kilo ben afgevallen en nog steeds niet ben wezen shoppen. Nu je het zegt. Volgens mij hoef ik geen riem meer om al zal dat aan mijn darmen liggen Test in ieder geval niet voor je NOD scheelt een heleboel tranen
wil dat ook zowiezo niet doen hoor voor de nod testen. Misschien wel dat ik 4 april test! 1 dag na nod. Dan kan eventueel me menstruatie wel komen en scheelt het een test. Al hoop ik natuurlijk van niet, en ik weet niet hoe ik er over een week tegenover sta. Alhoewel... 1 dag extra wat is dat nou op een maand?