NOD april 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door , 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    De algemene berekening is dat pas als je temp. 3 dagen achter elkaar min. 0.2 hoger is dan het gemiddelde van de 6 dagen vòòr de temp. stijging, je ei de dag vòòr de temp. stijging is geweest.

Maar dit is over het algemeen en klopt dus niet bij iedereen!
    Als je het jezelf makkelijk wilt maken, registreer je je bij een site met cycluskalender (bijv. www.FertilityFriend.com (engels), www.urbia.de (duits), www.menstruatie.net (nederlands)). Dan hoef je alleen je gegevens (temp. en evt. andere kenmerken, als afscheiding, etc.) in te vullen en dan berekent het programma van de site wanneer je eisprong hoogstwaarschijnlijk is geweest. Vooral FF (FertilityFriend) is een veel gebruikte site hiervoor (indien je engels niet al te slecht is een hele prettige site, vind ik).

Als je naast temperaturen trouwens ook je afscheiding en/of baarmoedermond controleert en/of ovulatie tests doet, kunnen de programma's nog sneller en betrouwbaarder je eisprong aangeven!

Suces! :D

2. Niet meer actief

Ja idd de progestaan geeft de zelfde klachten...heb ik ook gebruik bij de ivf...mijn menstruatie kwam dat ook altijde een dag of 3 later dan normaal.

3. Niet meer actief

Hier nog steeds niet veel te melden, ik heb echt nergens last van.
    Ik maak mezelf helemaal gek, met voelen of ik iets voel :( :rolleyes:
    Ik moet nog 7 dagen wachten om te testen, maar denk ook niet dat ik het eerder durf...ik sta voor de testmarathon van 5 april, dan ben ik 1 dag overtijd. Tot dan wil ik wachten...hoop dat dit lukt ;)

4. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    geduld is een mooie deugd zeggen ze dan he maar mijn geduld geraakt bijna op hoor :evil:

5. sennadesi

sennadesi Lid

31 jan 2008
    53
    0
    0
    Groningen
    Hoi dames,

Heb op 12 april mijn NOD dag als mijn cyclus niet teveel in de war is. En heb dus vandaag mijn meest vruchtbare dag. Hierna zitten we dus ongeveer 2 week in ze zenuwen..... spannend :whistle:!
    Hoop voor iedereen die nog niet zwanger is dat het gauw raak is!

Groetjes senna

6. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    bannercheck

7. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    Hoi meiden,
    alweer lekker bijna weekend!
    Balen dat je ongi eraan zit te komen Iuno :( ik hoop ook dat je eind april je bus nog pakt!
    Verder heeft iedereen zich nog beheersd met testen zie ik, we worden er wel geduldig in ;)
    Ik merk nog niets van een naderende ongi, mijn misselijkheid en maagzuur zijn wel zo goed als weg, misschien kook ik niet zo fantastisch als ik zelf vond haha.
    Ben heeeeeel benieuwd en de ene dag heb ik het gevoel dat het raak is, om de volgende dag op te staan en heel sterk te voelen dat het niet raak is.
    Als die klepjes er komen Jedid, dan wil ik er ook 1!
    Wachten, wachten, wachten pff.
    Vanmorgen was onze dochter om 05.00 uur uit bed, waarna mijn man ontplofte (zij slaapt al 4 jaar tot maximaal 06.15) dus het was een gezellige ochtend hier ...not.
    Ik ga nu even aan de poets!
    Groetjes,
    Rosanna

8. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    hallo luitjes,

mijn temp was ietsjes onder de streep bij ff, maar dat hoeft nog geen probleem te zijn... hoe dan ook we merken het wel.

ik ga weer hard aan de slag: leren, doelen maken. en bovenal scrubs kijken.

Jedid-jah

9. natjes

natjes Niet meer actief

Goedenmorgen allemaal!

Hier een verschrikkelijke nacht gehad! Was bekaf en sliep om 9 uur. Om vervolgens 2 uur klaar wakker te zijn en niet meer kunnen slapen! Hoofdpijn,misselijk, maagzuur, kon m'n draai niet meer vinden..
    Ben erna nog uurtje van 7 tot 8 in elkaar gedommeld en heb me nu toch een hoofdpijn! (echt een hoofd vol watten)
    Nog steeds krampen in onderbuik en weer misselijk. Heb nu echt zo'n grieperig gevoel. Vreemde was ook dat zodra ik in bed lig mijn neusslijmvliezen gaan opzetten zodat ik minder lucht heb. Zodra ik smorgens uit bed ga trekt het weer weg! erg vreemd dus!

10. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Jemig wat wordt er hier lekker veel afgekletst!

Ik ben vanochtend voor de laatste keer deze cyclus bloed gaan prikken brrr nou het wordt nooit mijn hobby hoor!

net op mijn werk een lekkere boterham gegeten en nu ben ik misselijk! hmmm heb geen hoop hoor, zal wel door de salade komen die erop zat! Of ik wordt een beetje grieperig
    xxx

11. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Houd moed Yustin! Waarom zou het niet zo zijn?

12. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    JedidJah :D goodmorning! hahaha

Het zakt alweer een beetje weg..ja het kan zo zijn, maar na 11 rondes zakt de moed bij mij wel een beetje in mijn schoenen!
    (sorry stel me een beetje aan)

Hoe gaat het bij jou nu?

13. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Ik kan me wel voorstellen dat de moed in de schoenen zakt. Dus je stelt je niet aan.

Hoe gaat het met mij? Ik ben mij aan het frustreren over mijn stage, school. De pijn in mijn lichaam, het feit dat ik nog steeds moe ben en ik ook graag zwanger wil zijn. Zelf ik voel de moed in mijn schoenen zakken en in ronde 3: ja ik stel mij wel aan. Ik ben bang dat ik gewoon teveel hoop heb. OOh well we merken het wel. Ik ben blij dat ik afleiding heb. Al betekent dat nog steeds thuis zitten en achter de computer hangen...

overigens is het te vroeg voor misselijkheid. Daar krijg ik vaak later op de dag last van... of niet en dat zou wel leuk zijn...

14. Bahar

Bahar Actief lid

21 mei 2007
    404
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Zo, heb me zoontje naar de peuterspeelzaal gebracht, boodschappen gedaan, en nu lekker genieten van een bakje koffie. Nog even en dan mogen de eerste dames van april al weer testen. spannend!

x

15. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Neeee jij stelt je ook niet aan hoor! Voor iedereen is het even spannend..En als een wens zo diep zit dan kan hij niet snel genoeg ontstaan...
    Ook jij net als ik gewoon hoop houden!

Ik heb ook wel afleiding. Ben aan het werk.Nu even een tussenuurtje en dan komt mijn klas weer!
    Mja de tijd kruipt voorbij hoor hihihi

16. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    IK WENS ALLE DAMES OP DE WACHTBANK VEEL SUCCES EN DAT ER NOG MAAR VEEL VAN DE ROZE DAMES BIJ KOMEN HE

17. natjes

natjes Niet meer actief

Heb jij al getest tibo?

Ik moet me trouwens echt tegenhouden om niet te gaan testen! Heb er 2 liggen maar is zo zinloos denk ik om het nu al te doen. Maar toch die drang he! haha

18. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Tibo jij ook heel veel succes :D
    Al 1 dag overtijd zie ik? Wanneer ga je testen?

19. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    ik heb al 2 negatieve testen liggen maar denk wel te vbroeg te hebben getest ik wacht tot zondag als ik het al zo lang volhoud he :(

20. natjes

natjes Niet meer actief

pff jeetje zeg! frustrerend hoor! Ik ga volgend weekend testen, de zaterdag of zondag..

Deel Deze Pagina