NOD april 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door , 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    hmmmm jammer, mijn misselijkheid is weg...kwam het toch door die boterhammen!

2. Lichtje

Lichtje Actief lid

12 jan 2008
    342
    0
    0
    kan het de innesteling zijn? 5 dagen na je ei....
    hope so voor jou!

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    goedemorgen allemaal lieve NODmeisjes...

ik heb lekker 12 uur geslapen na 2 slapeloze nachten; maar wel eng gedrommd brrr! :(
    ovu test van gister was nega.
    maargoed, we testen en klussen gewoon vrolijk door! :)

wel irri :ik verwacht mijn ei zo rond 1 april en das geen grap.
    maar die dagen werk ik vanaf 12 uur.
    ten eerste moet ik dan bijna ovutesten met ochtendurine (tenzij ik even snel om 07 op sta en dan om 11 weer test) en ten tweede moeten we dan ergens in de nacht gaan klussen :( zal mijn lief lekker onhandig vinden!

nou ja, lekker wel, onhandig ook!

@iedereen: fijne dag, veel succes, veel sterkte, klusze, wachtze, geduldze, testze: en heel fijn weekend! :D

liefs
    klingel

4. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    hallo,

ik ben er achter... mijn lichaam heeft een ochtendprobleem. Met andere woorden ik voel tot de lunch weinig en na 12en wordt het lol tot ik slaap... Die vervloekte neus... Waarom ruik ik alles zo *&^*(%^%&%*$$*%& goed... Oke mijn humeur wordt er ook niet happier door.

Jedid-Jah

5. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    @JedidJah ....mijn reuk lijkt ook anders...net alsof ik van alles
    scherper ruik of zo.... :(

6. natjes

natjes Niet meer actief

@ nessy en jedid, je irriteerd je ook sneller aan bepaalde geuren omdat ze zo 'scherp' aan doen...

7. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Nou dat is inderdaad zo.......gisterochtend per ongeluk
    brood iets te lang in de broodrooster gelaten en ik zat al
    te koren van de lucht.... :(

8. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ natjes en Nessy: absoluut het zou alleen leuker zijn als de misselijk in plaats van erger te worden nu eens minder zou worden... Zodirect zijn we met z'n drieën zwanger. haha lol...

Oke ik gaat nu ff lunchen

9. natjes

natjes Niet meer actief

nou even update wat betreft werk: heb zometeen om 2 uur gesprek.. krijg ik mijn eisen erdoor moet ik maandag direct ontslag nemen... pfff wat een hectiek!
    Heb wel besloten om nog ff stil te houden van eventuele zwangerschap.. ik bedoel ik kan het zelf pas op z'n vroegst 3 april weten!

10. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Ik werd gisteren erg onwel van de geur van nasi, die ik zelf maak en normaal heel erg lekker vind... Gelukkig zakt het allemaal weg na het eten, maar voor het eten, tijdens het eten en vooral met die laatste happen argh. Leuk is anders...

11. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hi NOD-ladies,

Even een kleine update van mijn kant: zijn deze week met verbouwing van de keuken begonnen. Het is een ware berebende en ontzettend ongezellig in huis. Bijna elke dag 'mannetjes'over de vloer en er gaat helaas veel mis: we hebben ineens houtworm onder de houten vloer geconstateerd, electricien liep allemaal puin in mijn houten vloer etc. etc. Het gaat echt ten koste van de rust in huis. Gisteravond hebben we toch nog, ondanks dat we doodop waren, geklust. Ik snap niet dat jullie dat allemaal zo vaak kunnen doen. We deden het echt omdat 'het moet' en vonden het niet echt leuk..... Naja, er komen wel weer betere tijden I guess.... Morgen en maandag de stucadoor over de vloer.... :confused:
    Jullie allemaal sterkte met wachten en met al die rottige klachtjes die niet te interpreteren zijn!

liefs noppie

12. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    Ladies,
    ik heb vanmorgen negatief getest...nu maar hopen dat mn ongi er snel aankomt :( blegh

13. Niet meer actief

Wie weet was je wel te vroeg?
    Zolang er geen bloed is, is er nog hoop...

Dikke knuf Naatje

14. natjes

natjes Niet meer actief

@rosanna: balen meid! ben je niet te vroeg geweest trouwens? Omdat je op 1 april stond?

15. Merelrosie

Merelrosie Actief lid

2 jan 2008
    267
    0
    0
    Dat kan inderdaad, had er nog niet bij stilgestaan!
    Durf niet te veel te hopen om teleurstellingen te voorkomen!
    Het is wel de eerste keer dat ik dit heb...
    Groetjes :rolleyes:

16. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Je moet toch nog tot de 1ste. W8 nu nog maar. Je bent nog voor je NOD. Geef de moed nog niet op... Het is pas over als de :evil: komen

17. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    ja ik test na het weekend nog een keertje..
    Balen bij mij is...ik ben met mijn 14 de aan de pil gegaan, omdat mijn menstruatie nooit uit zichzelf wilde komen. Dan werd ik weer 4 maanden niet ongi en moest ik naar het ziekenhuis voor een echo en vlak daarna werd ik dan ongesteld (3 keer per jaar dus).
    Toen ik stopte met de pil voor mn eerste zwangerschap had ik cyclussen van 45 + dagen.
    Ik vrees dat ik dus weer die kant opga...
    Positief blijven, maandag nog een keer testen :)

18. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    jullie zijn lief :)

19. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    voor alle meiden die zo graag een luikje in hun buik willen heb ik even een foto in m'n album gezet!

Ik heb net trouwens 2 boterhammen met leverpastei gegeten... niet bij nagedacht dat dat niet mag als je zwanger bent... :( Zou dat kwaad kunnen? Ik eet bijna nooit leverpastei.

20. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    He, wat balen zeg! Hopelijk komt het toch nog goed!

x
    noppie

Deel Deze Pagina