Nee, dat is ook wel weer zo. En dit gesprek gaat ook nergens over, dus we vullen lekker veel bladzijdes met onzin....
Pff, het valt niet altijd mee om weer even up-to-date te zijn, hier. Ben ik even een paar uurtjes weg, zijn er weer tig pag bijgekomen . Maareh ik had toch even een piepklein vraagje, aangezien ik nog niet met alles van het forum bekend ben. Komt-ie: Wat wordt er bedoeld met pasagiers voor de testmarathon? Gewoon wie op welke dag gaat of denkt te gaan testen? Ja sorry, misschien een beetje tomaten-blond . Ik lees het zo wel weer. Groetjes, Maine
@ Maine: ik heb absoluut geen idee, maar ik denk dat het is testen tot je een ons weegt of tot je zwanger bent. Oke, ik ben erg bijdehand, want ik heb mijn doelen eindelijk afgemaakt en opgestuurd. Duim hiervoor want ik wil graag dinsdag beginnen met stage lopen. @ Johanna1: dan moeten we nog wel ff doorgaan. de hoogste is tot nu toe 800 nog wat. Met mij gaat het verder goed. Op de gewoonlijke vage buikrommel... Ik ben nu heel melig, maar dat krijg je na 3 seizoenen van een stomme serie... Jedid-Jah
Tja, dat duurt nog wel ff voordat we op de 800 zitten. Ben nu bezig om hele domme foto''s op m'n hyves te zetten.... hoezo vervelen? @ Maine: dat van die testmarathon snap ik ook niet. Misschien dat dat de 1e dag is waarop je kan testen... :
wie oh wie kan ons uit ons lijden verlossen? Wie weet het antwoord op de vraag: Waar is een test marathon goed voor?
GEVONDEN! Het is: De test marathon is voor de meiden die op die dag gaan testen of ze zwanger zijn of niet. De 1 zet zichzelf er op als ze echt een goed gevoel heeft dat het wel eens raak kan zijn en de ander doet het gewoon steevast voor de lol. Wat jij wil dus. Oh, wat ben ik toch lekker bezig vandaag..... hihi...
hoi meiden hoe is het met jullie daar al weer druk aan het klutsen nou hier zijn we ook bezig zijn er al weer meiden die getest hebben gr sandra
Ik mag volgende maand testen! 28 april is mijn NOD. Vandaag ben ik ongi geworden! Lang leven premolut! Na bijna 60 dagen broekloeren ben ik nu eindelijk ongi!
mijn NOD mag aangepast hij mag naar 16 april ipv 19april! mijn follikel was gegroeit naar 14mm, dus heb nu kans op een eisprong mijn eisprong is nu 2 april! baal wel een beetj want ik heb 1 april slaapdienst, dus heb tegen mijn vriend al gezegd dat hij 1 april 's ochtends de wekker maar eerder moet zetten want volgende berekening van de gyn ben ik 1 april het vruchtbaarst dus meiden ik heb het druk dit weekend en de dagen erna heb met de gyn afgesproken dat als ik nu niet zwanger ben we het 1 ronde zonder hem verder proberen, want het lijkt erop dat mijn lichaam toch op de rit komt... hij ging duimen en hoopte me met een paar weken terug te zien voor een hele leuk echo!
Je bent geweldig Nou even denken... In m'n banner staat 'over 6 dagen', maar ik denk dat ik, als ik me nog in bedwang kan houden, volgende week vrijdag of zaterdag ga testen, mits ik volgende week donderdag niet word.
nou het aftellen tot dat we kunnen testen is begonnen, altijd weer spannend! Hopen dat dan deze maand is gelukt en anders vrolijk verder naar de volgende maand...
Mag hier van de lijst (2 april). Had blijkbaar toch een cyclus van 26 dagen, want vandaag al . Volgende NOD houd ik voorlopig maar op 27 april...