Hoi Merelroosje, Ik heb hetzelfde als jou meegemaakt. Vorige week do mijn ei en afgelopen woe last van steken. Ik was ook in de war en dacht bijmezelf waarschijnlijk is mijn ei te laat.. Iemand wees me hier erop dat het ook de innesteling kan zijn.. Laten we het hopen
even tussendoor bericht, ik heb de baan! ga 4 dagen werken! Ma-di-do-vrij! met auto van de zaak! yes! begin 1 mei al! Ga nu slapen ben gesloopt na mijn slapeloze nacht!
Hey, Kunnen we samen aftellen en hopen. Zie dat jij twee dagen vroeger kan testen. [-o< Durf eigenlijk nog niet te veel hopen, ... (stiekem toch) Groetjes
na 5 dagen overtijd zijn ze als nog aan komen waaien die nare duivels zit op 30 april maar kan ook eerder zijn afwachten dus iedereen succes gr maria
hey dames even een vraagje ben sinds gisteren echt misselijk. eerst was het alleen de ochtend maar het begon gisteravond en ben het nu nog steeds. wordt er echt niet goed van. als ik eten ruik wordt het alleen maar erger. herkent iemand dit en wat heb je eraan gedaan.
Hoi hoi, ik ben een hele tijd niet hier geweest, omdat we een pauze hadden ingelast. Na ruim 2 jaar proberen vorig jaar augustus zwanger geworden, maar helaas een missed abortion gehad. Daarna weer direct geprobeerd, maar zonder resultaat en we waren inmiddels helemaal geobsedeerd, vandaar de pauze. Afgelopen maand weer 'gestart' en mijn NOD is 1 april!
Dag dames, ik kom me ook bij april melden voor de 6e ronde, de zijn vandaag gekomen. En ik heb jullie hulp nodig. Zoals jullie zien onder mn banner daalt de lengte van mijn cyclus erg hard, zit nu op 22 dagen (ongesteld op een donderdag en 3 weken later op een vrijdag). Ik heb op een zaterdag een positieve ovulatietest gehad en ging er toen vanuit dat mijn ei blijkbaar zondag of maandag zou zijn, maar ben nu dus al weer ongesteld op een vrijdag, dus maar ongeveer 12 dagen na mijn ei. Die 14 dagen zijn natuurlijk gemiddeld, dus het kan zijn dat ik gewoon op 12 dagen zit (en ook gemiddeld maar 10/14 tot mijn ei dus inderdaad gemiddelde cyclus van 22/25 dagen). Wat moet ik hier nou mee? En we hadden nog wel zo goed geklust (was ziek thuis rond ei, en twee mensen in bed leidt tot vruchtbare zaken.. ) Als ik uitga van een cyclus van 25 dagen is mijn NOD 22 april
Hier dezelfde "problems" ik temp erbij met ovu testen en moet zeggen dat dat wel wat duidelijkheid verschaft. Voordeel is dat ik soms twee eieren in een maand heb, anders dan dat sommige een ei in de drie maanden hebben....
Ja, dat kan soms ook handig zijn. Je bent effe down van de ongesteldheid, maar als de weg zijn, heb je bijna weer een eisprong haha. Ik had in maart ook twee keer een ei en dus twee keer een NOD....
goedenmorgen allemaal! Ik was alweer vroeg wakker... iets voor zessen..pfff Naja laat hubbie nog maar even slapen , heb de katten mee naar beneden genomen anders gaan ze hem alsnog wakker maken, is ook zo sneu! Hier nog steeds steekjes in liezen en een erg onrustige onderbuik+rug. Ontdekt dat misselijkheid vooral halverwege de ochtend pas komt en savonds+snachts. Moet zeggen dat zoals het nu voelt het een beetje lijkt of ik ongesteld ga worden... Ben benieuwd, nog een paar dagen en ik kan het zien! (of niet hoop ik natuurlijk ) Voor de mensen die terug zijn na een pauze: succes!
Vervelend, dan is de klap zeker extra hard... *knuddel* Bij mij waren ze nu wat vroeger dan verwacht, 'voordeel' : we lopen nu ongeveer gelijk! Heb m'n NOD op 27 april gezet (30 dagen), maar kan dus ook ietsje eerder òf later zijn! @ natjes Gefeliciteerd met je baan! Enne... auto van de zaak. @ Femmy Zou het ff in de gaten houden als ik jou was... Bij mij was m'n eerste cyclus tempen m'n lf 14 dagen, maar was aan het eind van die cyclus blijkbaar al een buikgriepje aan het uitbroeden. Afgelopen cyclus zat m'n lf nl opeens op 11 dagen... Misschien dat bij jou ook een paar cycli (lichtelijk) verstoord zijn geweest door factoren van buitenaf... Zolang je een lf (dagen tùssen eisprong en eerste dag ongi) over het algemeen 10 dagen of langer is, is er in principe niets om je zorgen over te maken. . Even in de gaten houden, dus en als je cycli nòg korter worden (en blijven) misschien toch eens laten checken...