@ iono: Was een voorwaarde hoor, wilde er niet werken als ik geen auto erbij kreeg! Geef nu namelijk mijn net nieuwe auto van de zaak ervoor op en ga niet voor hun ineens nieuwe auto aanschaffen... Ach een polo is ook een leuk gezinsautootje straks
goedenmorgen johanna, zo te zien zijn we er vroeg bij ! volgens mij ligt iedereen nog lekker in bed ofzo Heb er alweer zowat halve dag opzitten. Mag hopen dat mijn slaapritme snel wat beter wordt!
hallo meiden, ik wil me ook graag aanmelden, want dit is mijn eerst cyclus weer na mijn bbz..en daar ben ik best blij om dat ik vandaag ongesteld ben geworden.... dus op 30 april heb ik mijn volgende nod wil iemand mij toevoegen?
NOD lijst april 2008 1:Rosanna04 & Melanietje & Maria79 & Jesske & Beverly & Peaceful & Vera77 & Nessy & maysarah 2: Rian & Yustin & Lana & Nikkijane & PriscillaR & Nynke1980 & Marlieke10 & JedidJah & Mouse 3: Kim78 & Aussie73 & Mupkuh & Maybe & Mootjen & sandy25 & Marijee & Natjes & Maine 4: Moontje & Jent & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & Arianne22 & naatje30 & Vibeke 5: Trees & Jent & Kristel83 & Toetje77 & Liftrasa & Enise & Mieke74 & miranke 6: biebke 7: Saloua & Lautje1979 & Mnq & SSV & Suusje34 8: Cinneltje & Wieffie & RDJ 9: Stoetel & Leonie1986 & Deesje80 & Melrosie & Bahar & K3lly & tom78 10: Evitaaa1983 & Fio & Marjolein103 11: Re81 & Angela21 & Sisqa & silvana81 & Athena 12: goofychick 13: Pookie66 & Kweenie & Bonny76 & Lynn1986 & Ladybug & Fairy Tale 14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre & peppie01 & selma2007 15: FreeWilly8 & Sjansie28 & coco1972 & klingel & Karina82 16: Lola1982 & Bonny & queensan 17: Noppie & Dani08 & yippieajee & vlinder83 & sjansie28&Johanna1 18: Natjuh026 &Pearl29 19: Lb22 & dib 20: victoria 21: 22: Jessica83 & Toto 23: 24: marina71 & Nola77 25: Marieke74 26: daantje25 27: Energy84 & Roosje75 28: fampje & verhip 29: 30: Tacha1987 & Maar29 & Noukie 31: 108 passagiers voor de roze bus! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon Testmarathon 1 april 1. Rosanna04 2. Nessy Testmarathon 3 april 1. Natjes Testmarathon 5 april 1. Jent 2. Mieke74 3. Lichtje 4. naatje30 Testmarathon 6 april 1.Vera77 Testmarathon 10 april 1. Stoetel 2. Marjolein103 3. Wieffie Testmarathon 15 april 1. Fairy Tale Testmarathon 20 april Testmarathon 25 april 1. Jessica83 Testmarathon 28 april 1. fampje 2. verhip Testmarathon 30 april @ Noukie: heb je erbij gezet!
nee nog niks zo te zien zat er ook al naar te kijken zijn er mensen die eerder testen dan hun nod ik zit er over te denken morgen te testen
denk dat we echt toch moeten wachten tot 1 april voordat we zwangeren kunnen noteren.! Ik durf zelf ook nog niet te testen... moet nog 5 dagen wachten! Ben veel te bang als ik te vroeg test dat ik een nega test heb omdat ik te vroeg ben. Dan ga je je helemaal opvreten toch?
ik heb me nod 1 april dus het zou mogelijk kunnen zijn dat ik een streep heb staan voel me ook niet helemaal op en top mislijk gevoelige borsten en noem maar op maar jah heb zo gaan de weg wel geleerd dat ik niet op mijn lichaam kan vertrouwen
Nou inmiddels zijn er toch al meer dames wakker! Ik zie dat sommige al bijna kunnen gaan testen, spannend hoor. Ik moet helaas nog een poosje wachten....
de eerste keer dat ik te vroeg teste was ik zwanger van danischa en brusje later is brusje toch niet blijven zitten daniscxha wel in oktober ook 3 dagen te vroeg getest en was toen ook zwanger 5 dagen later ook los gekomen al met al altijd als ik echt het gevoel had van te vroeg willen testen bleek het welzo te zijn dat ik zwanger was verder tes ik normaal altijd op mijn nod maar op een of ander manier heb ik het nu ook weer dt ik wil testen dus jah wie weet heb ik dan weer we zulllen wel zien van hoe of wat ga vandaag in elk geval wel me testen even halen dan kan ik altijd nog even kijken wat ik doe
Ook goedemorgen allemaal, Pff, ben net wakker. Een beetje een onrustige nacht gehad . Beetje vreemd gedroomd, enzo. Wat zijn jullie trouwens vroeg op. Ik probeer in het weekend toch wat uit te slapen, voor zover dit mogelijk is. Vanochtend heel vroeg misselijk, maar nu gaat het weer lekker, gelukkig. Voor de gene die gaan testen vandaag, heel veel succes. Ik ben benieuwd. Nog vijf daagjes voor m'n nod. (ik ben niet bezig met aftellen... )
@ natjes: gefeli met de baan. Fijn zo een auto van de zaak... Over de misselijkheid: die komt bij mij ook niet vroeg in de ochtend, maar rond 12 uur begint het vaak te komen. Tussen 3 en 7 is het het ergst en voor ik na bed ga heb ik weer laast van een vlaag. LOL... Zelfs ik moet me nu inhouden om niet te gaan testen. Jedid-Jah
haha... Ik heb het ook hoor dat ik me in moet houden! Heb die ultra test liggen van matcare maar heb me tot nu toe kunnen bedwingen! Wil als ik het volhoud ipv op nod (donderdag) zaterdag testen.. Maar eerder dan de nod-dag doe ik niet!
idd als je wat later test weet je het zeker. Er zijn zo'n vrouwen die pas na een week een posi test krijgen
jesske als het goed voelt moet je het natuurlijk doen haha dan weet je het tenminste! succes! gelukkig zit ik niet in de wachtdagen...vreselijk die laatste twee weken.. gelukkig blij dat ik vandaag ongesteld ben geworden en dat kunnen er niet veel zeggen in dit topic