NOD lijst april 2008 1:Rosanna04 & Melanietje & Maria79 & Jesske & Beverly & Peaceful & Vera77 & Nessy & maysarah 2: Rian & Yustin & Lana & Nikkijane & PriscillaR & Nynke1980 & Marlieke10 & JedidJah & Mouse 3: Kim78 & Aussie73 & Mupkuh & Maybe & Mootjen & sandy25 & Marijee & Natjes & Maine & Birthe 4: Moontje & Jent & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & Arianne22 & naatje30 & Vibeke 5: Trees & Jent & Kristel83 & Toetje77 & Liftrasa & Enise & Mieke74 & miranke 6: biebke 7: Saloua & Lautje1979 & Mnq & SSV & Suusje34 8: Cinneltje & Wieffie & RDJ 9: Stoetel & Leonie1986 & Deesje80 & Melrosie & Bahar & K3lly & tom78 10: Evitaaa1983 & Fio & Marjolein103 11: Re81 & Angela21 & Sisqa & silvana81 & Athena 12: goofychick 13: Pookie66 & Kweenie & Bonny76 & Lynn1986 & Ladybug & Fairy Tale & Saffie 14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre & peppie01 & selma2007 15: FreeWilly8 & Sjansie28 & coco1972 & klingel & Karina82 16: Lola1982 & Bonny & queensan&lb22 17: Noppie & Dani08 & yippieajee & vlinder83 & sjansie28&Johanna1 18: Natjuh026 &Pearl29 19: dib 20: victoria 21: 22: Jessica83 & Toto 23: 24: marina71 & Nola77 25: Marieke74 26: daantje25 27: Energy84 & Roosje75 28: fampje & verhip 29: 30: Tacha1987 & Maar29 & Noukie 31: 110 passagiers voor de roze bus! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon Testmarathon 1 april 1. Rosanna04 2. Nessy Testmarathon 3 april 1. Natjes Testmarathon 5 april 1. Jent 2. Mieke74 3. Lichtje 4. naatje30 Testmarathon 6 april 1.Vera77 Testmarathon 7 april 1. Jedid-Jah Testmarathon 10 april 1. Stoetel 2. Marjolein103 3. Wieffie Testmarathon 15 april 1. Fairy Tale Testmarathon 20 april Testmarathon 25 april 1. Jessica83 Testmarathon 28 april 1. fampje 2. verhip Testmarathon 30 april Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spatie
Hallo dames, Ik ben nieuw hier dus ik weet nog niet helemaal hoe het werkt! Is je NOD de dag dat je kunt testen? Of de dag ervoor? In ieder geval: ik mag op 6 april testen, ik zou het leuk vinden om ook in de lijst te staan. Ik vind het zeer verwarrend hoor, die verschijnseltjes. Ookal zou het voor mij de tweede keer zijn. Zere borsten, vlagen van misselijkheid, pukkels waar ik normaal geen pukkels heb.. En dat kan allemaal ook bij de menstruatie horen! En dan ook nog een onregelmatige cyclus zodat ik maar van de langste cyclus van het afgelopen half jaar uitga (31 dagen). Maar het kan dus net zo goed zijn dat ik mijn NOD al eerder heb! :-k Kortom: ingewikkeld. Succes iedereen!
NOD is de dag dat je verwacht ongi te worden. Als jij verwacht ongi te worden op 6 april dan is dat je NOD dag. Je kan het ook nog uitrekenen bij Calculator op deze site... Succes
Och, nu ben ik toch helemaal aan het flippen...! Als mijn ei op dag 13 geweest is, zoals steeds, dat was dus zondag! Ben ik mij nu net aan het bedenken dat er dus weer niet veel kans is voor deze maand! Hubbie was weg van vrijdagmorgen tot zondagavond...! Dan wel nog geklust, maar zal wel weer te laat geweest zijn zeker? Groetjes
Ok, dat zou dan 6 april zijn dan! Enne, zou iemand mij in de lijst kunnen zetten? Of kan ik dat op een of andere manier zelf?
Hallo! Bijna april! Ben benieuwd naar de eerste zwangeren! Ik moet helaas nog heeeel lang wachten, die zijn de deur nog steeds niet uit. Succes allemaal met wachten en klussen!
nou meiden ik stap zo nog maar even met mijn zoontje op de fiets, ga even om ovulatie testen! dan weet ik hopelijk zeker dat ik mijn ei niet mis dit keer! wil zo graag dat het nu lukt, nog net voor we 1 jaar bezig zijn zwanger raken! en als ik nu zwanger raak ben ik precies 6 maanden na mijn uitgerekende datum van mijn miskraam uit gerekend (snappen jullie het nog) liefs
Een lekker pakketje om te relaxen, met badschuim of olie en een paar leuke tijdschriften. Heerlijk toch? Heb zelf vanmiddag een nieuw boek gekregen van manlief. En hij een paar boxershorts van mij. (Die draagt hij nl. niet en nu moet hij die wel gaan dragen, schijnt beter te zijn voor zijn zaadjes!)
hi vlinderbloem, welkom en veel plezier en succes met zwanger worden! ik had net met pijn en moeite 4 uur niet geplast, geeft die stomme cb digitaal een foutmelding :x kan ik weer 4 uur wachten mopper! volgende x vang ik urine mooi op, dan gebeurt me dat niet nog eens! tis dag 13 vandaag, verwacht nou wel binnen een dag of 3 een posi ovu test. spannend! klussen klussen klussen, op rare tijden soms wegens onregelmatig en druk werk. maar: alles voor het goede doel! hoe gaat het met jullie goede doelen? lekker, zo'n NODlijst van april zonder rood nog! ook zonder roze; daar moet snel verandering in komen. ik zeg: 1aprilNODders, maak er met zn allen een gigagrap van: wees allemaal zwanger! [-o< liefs klingel
Ben ik weer! Heb voor die vriendin iets leuks voor in der huis gekocht! We hebben wel dezelfde smaak dus dat scheelt! Heb net ook even paard gereden, ben eerder gestopt werd er zo misselijk van! vooral met draven! bleghhh!
ow klingel, ik had daarnet een digitale cleablue test gedaan, maar bij mij kwam al niet in beeld te staan dat de ik de test kon doen... dus moet ook 4 uur mijn plas ophouden en dan maar hopen dat ik wel een test kan doen...
aaarrghhh meiden hou me tegen! heb zo'n drang om te gaan testen! heb die ultra test van matcare liggen...
komt gewoon door dat reclame blokje links in het scherm van matcare: test tot 6 dagen positief en al die topics van 4 dagen voor nod posi enz enz. Zit mezelf gewoon gek te maken!
Nou moet ik ook wel zeggen dat ik veek ziek ben laatste tijd. Moet ook geopereerd worden. Omdat mijn neusschotje scheef staat en holtes te smal, ben ik altijd verkouden en voorhoofd-, bijholte-, kaak- en keelontstekingen...... We wachten maar af
.... Heb het toch gedaan en zoals te verwachten negatief.. Moet zeggen dat de meeste druk bij mij nu van de ketel is en ik me er komende dagen niet meer druk om ga maken.. Neem ook even afstand van dit forum komende week. Zit mezelf echt knettergek zo te maken
he meid wie weet heb je wel te vroeg getest! meid heel veel sterkte komende week! en kan snappen dat je even wat afstand wilt doen! *knuf*