NOD lijst April 2008 1: Naatje30 & Rosanna04 & melanietje & Maria79 & jesske & beverly & peaceful 2: Natjes & Rian & Yustin & Lana & nikkijane & Iuno & PriscillaR &nynke1980 & Marlieke10 3: Kim78 & Aussie73 & Mupkuh & maybe 4: Moontje & jent & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet 5: Trees & Vera77 &jent & Nessy & Kristel83 6: 7: Saloua & JedidJah & lautje1979 8: 9: stoetel & leonie1986 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: natjuh026 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 36 passagiers voor de roze bus! 0 Zwanger, 0 Ongi , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon 1 april 5 april jent 10 april 15 april 20 april 25 april 30 april Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spatie @Marlieke10, Je staat op de lijst. Welkom in de bus! Wat erg zo 2x achter elkaar, ik hoop dat je de volgende keer 9 maanden van je zwangerschap mag gaan genieten! Groetjes Naatje
Nessy, hihihi ik was net 2 minuten eerder Hier vandaag een afspraak gemaakt voor volgende week dinsdag voor de con trole. Ondertussen begin ik wel te wennen aan mijn gipspootje, alleen die stomme krukken...ik heb er spierpijn van Groetjes Naatje
Bedankt voor het (dubbele) toevoegen! hihi Is het hier net zo gezellig als het bij de novembermama's is?
Bah.....met krukken lopen is erg vermoeiend. Heb je last van je handen of van je schouders? Als je last heb van je handen kan je wat foam met een washandje er omheen doen en vastmaken.En als je last hebt van je schouders moeten de krukken lager.Maar goed....met het werk wat je doet weet je dat waarschijnlijk ook wel.... P.s. ik werkte tot voor kort ook in de thuiszorg.(nachtdiensten bij terminale patienten.)Ben vorig jaar na jaren dit werk gedaan te hebben gestopt.Vond het fijn en dankbaar werk.
Ik heb voornamelijk last van mijn handen en polsen. Maar wat toevallig ik werk in de avond/weekenddienst en sinds kort in de terminale nachtzorg. We hebben volgens mij wel veel overeenkomsten als ik dat zo allemaal lees. Groetjes Naatje
@ Marlieke; Ik snap hoe je je voelt. Bij mij is het afgelopen vrijdag nacht gebeurt, voor de eerste keer. Daarbij had ik gister mijn verjaardag. Succes met het verwerken en succes met de volgende ronde. Voor de rest wil ik iedereen bedanken voor de support en de felicitaties voor mijn verjaardag. Het was best zwaar, maar we hebben het weer overleefd. Verder heb ik wel ff met mijn huisarts gebeld, want de ongi wil niet doorkomen. Ik vloei niet echt. Mijn temp is naar beneden en heel veel klachten gaan weg. Ik ben benieuwd wat ik nu weer heb. Nou ik gaat weer verder rommel opruimen. Jedid-Jah
Hoi ik ben nieuw hier en ben zo even aan het neuzen hier zo. Ik weet nog niet hoe dit forum precies werkt maar ik weet wel dan mijn NOD 3 april is, mijn cyclus schommelt tussen de 31/30 dagen. Ben in oktober gestopt met de pil maar toen nog niet bewust om zwanger te worden en nu ik 25 ben begint het HEEL erg te kriebelen in mijn baarmoeder! groetjes Mo
NOD lijst April 2008 1: Naatje30 & Rosanna04 & melanietje & Maria79 & jesske & beverly & peaceful 2: Natjes & Rian & Yustin & Lana & nikkijane & Iuno & PriscillaR &nynke1980 & Marlieke10 3: Kim78 & Aussie73 & Mupkuh & maybe & mootjen 4: Moontje & jent & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet 5: Trees & Vera77 &jent & Nessy & Kristel83 6: 7: Saloua & JedidJah & lautje1979 8: 9: stoetel & leonie1986 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: natjuh026 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 37 passagiers voor de roze bus! 0 Zwanger, 0 Ongi , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon 1 april 5 april jent 10 april 15 april 20 april 25 april 30 april Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spatie @mootjen, Je staat op de lijst. Welkom in de bus! Groetjes Naatje
Marlieke10: wat vervelende zeg. Sterkte. En in het ziekenhuis was het goed. Het was gewoon echt een foutje van de natuur en mag gewoon weer zwanger worden. eindelijk goed nieuws in 2008 ! Hopelijk meer gelukk.
Hallo allemaal, Mag ik me bij jullie aansluiten? Dit wordt onze 5de poging en mijn NOD is op 5 april. Ik heb deze website net ontdekt en moet dus nog een beetje uitzoeken hoe alles werkt. Ik dacht ik zet me vast in het lijstje erbij (als jullie dat goed vinden tenminste ), maar ik dacht dat het gewoon kopiëren en plakken zou zijn, maar daarmee lukt het niet. Hoe moet ik dat dan doen? Maar eerst dus: mag ik erbij? Groetjes Toetje
@Naatje30....eng he? Ons verhaal lijkt echt bijna hetzelfde. Ik vind het trouwens wel fijn om met iemand contact te hebben die ook een hersteloperatie heeft gehad.Ik hoor er hier in nederland niet erg veel over.Wel op FF maar dat zijn geen nederlanders. @Priscilla R....goed nieuws ...gelukkig maar. @Jedid-Jah...dikke knuffel Ik heb net in de Vlindertuin bij *vlindertjes tot 16 weken en bij *vlindertjes van 16-24 weken mijn verhaal neergezet. Is altijd wel even slikken als je erover schrijft maar ja...dat is te verwachten. We weten nu wat de oorzaak was en gaan met goede moed en kracht verder.
NOD lijst April 2008 1: Naatje30 & Rosanna04 & melanietje & Maria79 & jesske & beverly & peaceful 2: Natjes & Rian & Yustin & Lana & nikkijane & Iuno & PriscillaR &nynke1980 & Marlieke10 3: Kim78 & Aussie73 & Mupkuh & maybe & mootjen 4: Moontje & jent & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet 5: Trees & Vera77 &jent & Nessy & Kristel83 & Toetje77 6: 7: Saloua & JedidJah & lautje1979 8: 9: stoetel & leonie1986 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: natjuh026 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 37 passagiers voor de roze bus! 0 Zwanger, 0 Ongi , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon 1 april 5 april jent 10 april 15 april 20 april 25 april 30 april Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spatie @Toetje77; Je staat er bij Het is gelukt Jedid-Jah
Hoi dames... Wat een vervelend nieuws lees ik hier allemaal zeg! Iedereen heel veel sterkte! (ben even alle namen vergeten, dus dan zo maar) Ik ben inmiddels niet meer ongesteld... Mag ook wel na 8 dagen! man wat duurt het lang zeg zonder de pil! Word er soms echt niet goed van. Ik ben heel erg benieuwd wat ons deze maand gaat brengen. We zitten nu in ronde 7, en ik wor der wel een beetje moedeloos van moet ik eerlijk zeggen... Ik weet dat het onzin is, en dat je er soms wel een jaar voor uit moet trekken, maar ik had toch een ander plaatje in mijn hoofd... Dom, dom, dom... maar goed, ik denk dat iedereen dat wel heeft gehad (toch?) Maar goed, voor ons breekt de klustijd weer aan... Ik heb rond de 20e mijn eisprong, dus heb nog even te gaan... Vlak voor de 20e gaan we even een weekendje weg in een hotelletje, dus dat is sfeerverhogend Hopen dat het zijn vriuchten afwerpt... sorry voor mijn klaagzang, maar MOEST het even kwijt! Iedereen succes! Liefs Nikki