Goedemorgen dames! Ik zou je ook niet kunnen helpen met je temp kaartje. Ik ben zelf ook begonnen met tempen (in het mondje). Ik weet alleen niet of dat nou zo'n goeie manier is, maar ik zie het toch echt niet zitten om iedere ochtend dat ding in m'n ... te stoppen hoor! Ik ga m'n afscheiding denk ik ook maar checken. Das veel makkelijker! Suc6 deze week dames! Hopelijk komt er deze week heeeel veel roze bij! Liefs, Maar
nou ja, de druk bij manlief is er in ieder geval af, want hij denkt (en ik zei dat tegen hem) dat ik vorige week donderdag mijn ei heb gehad. Zou mooi zijn als eitje morgen komt, wellicht kunnen we vanavond dan nog ergens klussen zonder prestatiedrang... Hij is wel erg schattig, hij wil zooo graag een klein hummeltje!
dat doet me er aan denken: heb hier nog ergens een oorthermometer liggen, misschien dat ik die maar eens ga proberen volgende maand
Goed plan! Ga misschien ook maar eens voor zo'n ding kijken... Is immers ook veel handiger voor kindjes...
heb 'm gevonden, die oorthermometer wat een geweldig ding, heb nu een temperatuur van 35,3 ... Volgens dat ding ben ik dus aan het onderkoelen ale: als je er dus een gaat kopen, koop hem dan niet van TopCom (neckermann) Achteraf kon het ook niet veel zijn natuurlijk, want hij kostte maar een paar tientjes toen...
meid het beste is rectaal tempen mond is niet erg betrouwbaar en afscheiding kun je niet op bouwen helaas
nog maar een keer gemeten, dacht misschien maakt het uit of ik links of recht meet: links: 35,3 rechts: 34,9 (nee, geen oorsmeer, want is paar weken geleden nog schoon gespoten) Denk inderdaad dat rectaal betrouwbaarder is...
goeiemorgen meiden ik heb vanmorgen een testje gewaagt en was zwaar negatief morgen mijn nod ben benieuwt maar zal wel door komen
Das idd nogal een verschil! Zit denk ik niets anders op dan toch maar rectaal te gaan tempen... Gatverdamme!
Ik kom er ook weer bij in april. Mag ik erbij op de lijst voor de 22e? Ik hoop voor iedereen, inclusief mezelf, dat het een vruchtbare voorjaarsmaand wordt .
Nog 1 dag en dan is het april. Spannend..... nieuwe maand nieuwe kansen. Heb morgen mn nod, hoop op niet ongi. Mocht het wel zo zijn heb ik , nog een 2e kans in April zag ik. Dus dat is wel beter. Maar ik hoop eigenlijk voor iedereen hier een hele roze maand.
check ! update: denk eigenlijk al dat ik mijn ei gehad heb... had afgelopen week di/wo veel rekbaar dikker slijm. nu helemaal niks meer.. dus geloof dat ie geweest is...
Als ik gister een dikke streep had met Ovu test ben ik dan vandaag nog vruchtbaar eigenlijk? Weet iemand dat? Ik wil vandaag nog een keer ovutest doen maar moet nog heel ff paar uutjes plas opsparen grrr en ik moet nu al eigenlijk