NOD april 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door , 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    Hoi meiden,

nog niks roze hier? Wat een geduld!
    Ik heb sinds vrijdag niet opnieuw getest, ben ook niet ongi geworden nog. Het rare is, ik dacht zaterdagavond ineens mijn ei te hebben. Zou dat kunnen? Ik had nl. (sorry het wordt weer ranzig) ineens heel veel doorzichtig slijm, dus ik snel mannetje verleid. Lijkt me wel heeeeeeeel laat toch? Ik had 25 feb de eerste dag van laatste menstuatie. Mag je trouwens niet vaginaal tempen ipv rectaal?

2. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    En jouw man laat je zomaar alleen samen met de stucadoor? hihi

3. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hihihihihi, niets zo aantrekkelijk als een zwetende troepmakende stucadoor in de periode van je ei :) :) :) , MAAR NIET HEUS!

4. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    de stucadoor komt klussen ;)

klinkt ook wel apart in deze context hihi

5. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Nou, vooral zo'n énorme bilnaad...! Sexy hoor! [-(

6. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    @ re81:
    Ik denk ook dat je je ei nog niet hebt gehad. Heb je ovulatie testen gedaan? Vervelend als je speciaal voor je cyclus tempt en het nog geen inzicht geeft. Tenminste, jouw templijst geeft mij geen inzicht. hihi.
    Een oorthermometer is echt niet goed. In de ziekenhuizen is deze een tijd ingevoerd en daarna mocht het niet meer omdat het echt onbetrouwbare metingen geeft. Iemand die dik 41 koorts heeft terwijl zo'n ding dan net 38,5 aangeeft ofzo. heel erg. Dus niet meer in het mondje maar... hihi

7. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Misschien lange cyclus? succes in ieder geval!

8. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ Re81: Ja niet testen is moeilijk. Vooral nu ik mijn tentamen heb verknald. Als ik hem haal dan ben ik erg gematst. Ik wou de test nu terplekke doen, maar toch maar niet. Stel je voor dat het toch nega is. Ik denk overigens dat je ei nog niet is geweest, want dat zou ff toch wel aangeven... bij mij doet hij dat wel. Het kan ook nog een innestelingsdip zijn. Mijn temp spoort ook niet, want er zijn momenten - voor het zwanger worden - dat ik 34.9 heb... Sommige mensen zijn gewoon errug koud...:( Ik ben er een van...

Nog ff wat anders. Ik zat in de trein en daar was hij weer hoor. Misselijk... Ik moet bijna overgeven (in de trein :( ) gelukkig kon ik het inhouden...

Nog een week voor ik ga testen. Overmorgen is mijn NOD, hopelijk blijft de ongi weg...

Jedid-Jah

9. lb22

lb22 Actief lid

25 feb 2008
    303
    0
    0
    nou hier blijven de ovulatie testen nog steeds 0 en geen gezichtje, maar toch zijn we wel al goed aan het klussen!het 2e streepje wordt namelijk al wel steeds duidelijker...
    morgenochtend gaan we er echt even de wekker voor zetten :oops: ik moet morgen de slaap in, dus we zien elkaar bijna 36 uur niet, dus ja dan maar even lekker a-romantisch de wekker zetten om te klussen! en dan woensdag avond maar meteen weer een gezellig avondje maken :)

verder hier alles wel ok!

nog niemand die hier in de roze bus gaat?

10. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Zo Ib22, das een heel geplan! ;)

Ik moet zeggen dat bij mij, zo rond mijn ei, de romantiek ver te zoeken is hoor! Stom eigenlijk he? :rolleyes: Ik bespring 'm gewoon zo vaak mogelijk en hij klaagt niet! hihi

In het begin dacht ik, we gaan vanavond ons kindje verwekken..., dus kaarsjes aan, muziek en meer van die ongein en nog steeds niet zwanger hoor! [-X

Maakt me nu ff nix uit hoe het komt, als het maar komt! ;)

11. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    Gehehe, niks kaarsjes en romantiek. Gewoon broek uit ;)
    Ik ben helemaal in de war zeg, misschien had ik dan pas zaterdag mijn eisprong. Hmm dan zou mijn nod nog eens 2,5 week opschuiven. Dat is weer een dikke ronde dan van 50+ dagen :(
    Ik ga van de week weer testen. Mocht het negatief zijn en als er geen ongi komt dan ga ik daar maar van uit.

12. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Duimduimduimduimduim. :D
    Wie o wie kleurt als eerste rose?
    Het word nu wel echt spannend he.
    Nog maar 1 nachtje slapen,
    en dan is het april! ;)

13. lb22

lb22 Actief lid

25 feb 2008
    303
    0
    0
    ja helaas is het een heel geplan, maar wil nu ik volgens de gyn echt kans heb op een natuurlijke eisprong alle kansen benutten!dus dan meer even zo! ow de romantiek is hier al tijden ver te zoeken! zijn nu bijna 11 maanden bezig, waarvan ik maar 3 keer ongi ben geweest, dus ja het is hier normaal niet zo te plannen met klussen!

14. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    aaaaaaaaaaaaaaagh ik wil niet meer wachten :D

Als ik ongi wordt zit ik wel nog steeds in de maand april! dus dan hoef ik jullie iidgeval niet te verlaten hihi

15. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Hehe, ik temp. nu voor de 3e cyclus, ook 'in het mondje' :D . Gaat prima hoor, je moet er alleen erg op letten dat je hem steeds aan dezelfde kant stopt, ONDER de tong, altijd op dezelfde manier en mondje goed dichthouden. :) Rectaal is en blijft natuurlijk nauwkeuriger (vaginaal kan overigens ook = bijna zo nauwkeurig als rectaal), maar ik zie dat dus ook helemaal niet zitten, vooral omdat ik de thermometer erg graag bij m'n bed wil laten liggen (anders ga ik hem gegarandeerd vergeten), maar ook nog een grijpdiefje van 1,5 heb rondlopen die het toevallig errug leuk vindt met thermometers te spelen. 8) Aangezien het hem altijd wel lukken hem een keertje te pakken te krijgen (wonen gelijkvloers), vind ik oraal dan hygiënischer dan rectaal! O:)

Cervix slijm heb ik 1e temp.ronde ook bijgehouden, ging heel goed, want veel slijm (en het juiste ;) ) gehad, maar vorige cyclus er niets mee kunnen doen, want (nagenoeg) geen slijm kunnen vinden... :( Werkt dus niet altijd!

Zie nu ook wel hoe deze ronde gaat. Ga niet teveel op m'n temp. letten (blijf wel tempen), maar ga m'n ei weer (2e keer) met ovu-tests zoeken en dan zien we wel... :D

16. Merelrosie

Merelrosie Actief lid

2 jan 2008
    267
    0
    0
    Hallo dames,
    Nog 1 dagje en april begint!

Wie wordt de eerste in de grootte rij decembermama's?

Groetjes

17. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    haha sorry ik zit echt te lachen, zie het al helemaal voor me dat je dreumes met de thermometer staat te zwaaien en hem vrolijk in zijn mond steekt...
    Ik hoop dat het niet nodig is maar anders ga ik volgende maand maar beginnen met tempen en testen. Ik ben panisch voor rectaal tempen...dus dat gaat m niet worden ;). Als het bijna net zo nauwkeurig is dan neem ik het het andere gaatje.
    Ja lieve kijkbuiskindertjes, de eerste rose zal zich toch bijna moeten gaan melden denk ik :)
    ik gun het jullie allemaal, we gaan ervoor!

18. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    de dames die morgen mogen testen kom je eens melden voor spanning en sensatie..

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meiden......ben vandaag naar de gyn geweest.....ben helemaal happy.....voor zover hij kon zien zag het er goed uit en er lag een geweldig eitje te wachten op me....deze springt over 2 of 3 dagen.....dus ga mijn banner maar even veranderen :D

20. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    hey goofychick dat is mooi!
    nu als de brandweer aan de klus :D

Saloua; ik heb vrijdag negatief getest en daarna niet meer; ben ook niet ongi geworden nog. Morgen waag ik weer een testje!
    Dacht overigens zaterdag ineens vruchtbaar slijm te hebben...vaag.

Deel Deze Pagina