Hé heitje, jij toch ook hier? Balen! Nou ik heb helemaal een klote-dag, want ik ben ongesteld geworden vanmorgen en mijn tante is overleden. Echt kut dus. Zit nu nog op mijn werk, maar ga straks om 12.30 uur naar huis.
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka 2: Esther1983 & mermaid & plienneling 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 4: anniepannie & knorretje84 5: Tante Mars & Lauw & 1984 & MutsseFlutss 6: Miss Moneypenny 7: Lotte1987 8: 9: 10: 11: Suekes 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 5 april: * LadyJoey 11 april: * Suekes .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * 22 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! Plienneling & Babylove1: Jullie staan erbij! (en mezelf ook ff toegevoegd op 3 april)
Hee meid, wat erg voor je...gecondoleerd met je tante. Waren jullie close? Veel sterkte hoor! Fijn dat je zo naar huis gaat... En ja idd balen maar ben er alweer overheen. Was gister ff op de wc maarja...vol goede moed naar de volgende ronde toch?!
Dank je wel. Was niet echt close met mijn tante. Ze was wel nog jong, iets van 48 ofzo en ze was heel erg ziek. Voor haar wel beter zo, er kon niets meer voor haar gedaan worden, dus ze was er eigenlijk al wel een soort klaar voor om te gaan.
Ja we gaan ervoor! klusserdeklus! Alle drie roze! Gaat wel goed in maart zeg! Lente maand he! Voor mij duurt het nog zoooo lang, rotcyclus! Boehoehoe, ik zit al 5 dagen in de audi en ik moet nog 22 dagen tot ovu, snik! (zelfmedelijden...)
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka 2: Esther1983 & mermaid & plienneling 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 4: anniepannie & knorretje84 5: Tante Mars & Lauw & 1984 & MutsseFlutss 6: Miss Moneypenny 7: Lotte1987 8: Julied 9: 10: 11: Suekes 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 5 april: * LadyJoey 11 april: * Suekes .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * 23 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! Heb mezelf ook even toegevoegd!
he meiden ik heb voor het eerst voor mij gevoel een lange cyclus ben wel vaak regelmatig hoe zou dit kunnen komen ben ik nog steeds aan het ontpillen kan dat dit zijn waardoor men cyclus deze maand wat langer is?
ja he zou best kunnen zit me ook zo druk te maken ben nu ongie maar geen spatje pijn ben dit niet gewend misschien dat het vanavond gaat beginnen
pff, ik snap geen donder meer van mn lijf, heb nu echt megabuikpijn... mn darmen liggen ook overhoop, zal de griep wel ALWEER zijn, die aanklopt... pfff
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka 2: Esther1983 & mermaid & plienneling & Nana33 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 5: Tante Mars & Lauw & 1984 & MutsseFlutss 6: Miss Moneypenny 7: Lotte1987 8: Julied 9: 10: 11: Suekes 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 5 april: * LadyJoey 11 april: * Suekes .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * 25 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!
Hee April-meiden! Ik kom mezelf hier helaas ook weer melden. Was al 4 dagen flink aan t spotten, maar vandaag zette het echt door . Deze ronde wordt alweer ronde 7, pffffff. Ik weet dat er heel veel meiden zijn die nog veel langer bezig zijn, maar bij mij begint de moed ook al een beetje in de schoenen te zakken. We zijn vanaf het begin al bezig met tempen en slijm checken en klussen altijd precies op de juiste dagen - waarom wil het dan nooit lukken ? Nou ja, lucky number 7 dan maar... Veel succes allemaal! (we zitten in ieder geval in een stijlvolle roze bak 8) ) EDIT @lautjuh: Ik heb je er ook bij gezet hierboven.
Haha, heb dit keer een slakje gekozen om op mn banner aan te geven waar ik ben, is voor mn gevoel wel zo toepasselijk