Me ventje ook ik in Sneek , hahaha Zeg ff wat is de begin letter van je dorp/stad Ben niet nieuwschierig hoor
ik wordt er goed misselijk van maar goed ik ga strax ook men bedje in duiken moet morgen heel wat dingen doen kijken hoe het met men rug gaat anders lig ik weer gewoon plat nou meiden trusten
Heitje geniet van Xfactor! pff ja verjaardags kado's zijn altijd lastig vindt ik...en baby spullen is helaas nog te vroeg voor..
uhmmmmmmmmm wahahaha kan het zo snel niet bedenken. Ik woon daar waar de boot naar Ameland gaat weet jij wel genoeg hahah
yep! daar ben ik een paar weken geleden nog geweest ff uitwaaien! maar ik moet nu gaan mannetje is al boven! truste!
Hey hey, Was ik weer ff snel! Hebben jullie na je ei ook zo ongelofelijk veel last van vloeien? Is hierzo echt niet leuk meer! Kus kus
Hey meiden, Even nog snel een berichtje van mij. Heb niet alles van dit weekend bij kunnen lezen. Maar is niet vanwege desinteresse hoor puur tijdgebrek. Ik wordt hier even gek. Volgens mijn idee zou ik dit weekend eisprong moeten hebben, maar met temperaturen is er nog niks te merken blijft allemaal heel stabiel....grrrrr.....wordt daar altijd helemaal tureluurs van en zo onzeker. Ga me nu helemaal druk lopen maken.....Moet ik niet doen maar toch....Ben altijd meteen bang dat er vanalles mis is is trouwens de eerste maand dat ik aan het temperaturen ben. Moest het hier even kwijt. Hebben jullie dat ook wel als het net even anders gaat dat je dan meteen onzeker bent. Welterusten aan iedereen en tot morgen!
Goedemorgen! Ik wil iedereen even een hele fijne week wensen! Voor de mensen op het wachtbankje ik hoop dat t zonnetje nog gaat doorbreken dan is het wachtbankje wat minder erg! Voor de mensen die deze week hun ei hebben: Sluit je op in de slaapkamer en klus deze week jezelf helemaal gek! @hier: Ik ben nog steeds op zoek naar een ei maar ik wacht geduldig af en na mijn griepje van vorige week kan het natuurlijk best zijn dat mijn cyclus wat van slag is we merken het wel! Werk ze vandaag!
Hallo Bah wat een donker weer. Maar we waren natuurlijk ook al erg verwend. Vanacht slecht geslapen, en tot overmaat van ramp erg gevloeid bah, Zou blij zijn als het weer over is. Dames die al een keer gecurreteerd zijn mochten jullie ook de eerste cyclus geen tampons gebruiken? Ik mag dat nu niet nou mocht er een volgende menstruatie komen dan ga ik weer vanaouds ze gebruiken dit is echt vies .. sorry voor de onsmakelijke woorden.. Oke fijne dag vandaag ik ben er vanavond weer ga zo naar de zaak.
Een heeeeeeeeele goedemorgen allemaal. Ik heb ook jammer genoeg niet alles kunnen bijlezen..gisteren heel de dag gewerkt, nu al weer op kantoor. Nou ja, als 1 april achter de rug is wordt het weer iets rustiger. Dus bij deze de vraag: Hoe is het met de klussers, solliciteerders, huizen verkopers, huizen kopers, ongestelden, twijfelaars, onzekerheden, manliefs, vriendjes, testers, dippers, lentekriebels, cyclusvanslagjes en overige dames die ik ben vergeten? xx
Goeiemorgen meiden, Ik heb een druk weekend gehad (nou ja, zaterdag dan) en nog steeds geen nieuwe adapter, dus kon gister ook niet op de laptop. Heb helaas geen tijd om alles bij te lezen, maar er zijn vast weer wat nieuwe dames bijgekomen, dus bij deze WELKOM! Nou ik ga snel eens aan de slag, maar houd het hier vandaag uiteraard goed in de gaten. xx
Goedemorgen, nou ik zit ook op het wachtbankje. Ben heel erg benieuwd ik heb mijn eisprong zaterdag echt gevoeld en heb vrijdag zaterdag en zondag nog goed geklust! Mijn mannetje had gedroomd dat ik zwanger was en hoop dat die droom uit komt! Succes allemaal! Groetjes
Goedemorgen iedereen, Ik heb ook helaas niet alles kunnen lezen maar genoeg om te zien dat er alweer veel op het wachtbankje zitten! Ik heb moeite mijn ei te vinden maar gaan gewoon volle moed door! Succes iedereen nog! -xxx-