NOD april 2009

Discussion in 'NOD forum' started by Maidin, Feb 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wennepennie

wennepennie Actief lid

Feb 1, 2009
    166
    0
    0
    Goedemorgen meiden.
    Ben vanaf vrijdag middag niet meer online geweest en kijk, we zijn weer ruim 20 pagina's verder.
    Moet even gaan bijlezen en zal zo reageren op iedereen. Hier even een update van mijn weekend:

Nou onze auto is overleden. Er was een zuiger losgeschoten en daardoor nog iets en dat was weer in de motor geboord en nu zit er een scheur in de motor. Conclusie, motor moet worden vervangen, schade rond de 2000 euro. Acties, afscheid van auto voorbereiden en haastig op zoek naar een nieuwe toet toet. Mannetje kan helaas niet zonder de auto.

Dat is het nadeel van in het buiten gebied wonen, we moeten 30 minuten lopen naar de bushalte, dus dat is geen optie helaas. Gister mijn schoonouders op bezoek gehad en heel lief aangekeken om wat geld te kunnen lenen en dat is gelukt. Ze willen wel graag dat we nu een wat nieuwere auto kopen zodat we niet over een jaar weer voor een probleem staan. We zijn nu aan het kijken op internet naar een leuke auto. Iemand nog suggesties? Ik wil graag een picanto, maar mijn mannetje is nog niet helemaal om, hij vindt het een beetje een wijven auto. Wel een pluspunt dat de velgen van zijn tigra onder de picanto passen. We hebben er al 1 gezien van 2 jaar oud met maar 8100km op de teller. Ik hou jullie op de hoogte natuurlijk.

Nou ik ga nu even bijlezen en komt zo terug met een reactie op iedereen.

2. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

Sep 18, 2008
    2,032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey ladies,

Hoe is het met alle wachtenden, klussers en ongidames? Hier alles goed. Wat beroerd van het drukke weekend, maar goed... moeten we er voor over hebben....

Kus!

PS vorige maand was ik nu al druk aan het testen, nu nog geeneens drang... oooh, ik word wel volwassen!

3. justfem

justfem Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Jeetje wat kletsen jullie veel in het weekend, moesten jullie niet van het mooie weer genieten? :p ;)

Ik heb alles gelezen maar nu ik moet gaan reageren weet ik eigenlijk niet meer wat er gezegd is :confused:

Nou ja ik klets gewoon hier weer verder.

*ego berichtje * zit vandaag weer eens in een dip, heb echt het idee dat het weer niet raak is deze maand en in het andere clubje waar ik klets zijn er afgelopen weekend weer 2 zwangeren bij gekomen (van het oorspronkelijke clubje zijn er nu nog maar 3 over die niet zwanger zijn), geweldig voor hen natuurlijk, voor mij rijst echter weer dat rot gevoel waarom zij wel snel zwanger en ik niet :( ach zal later op de dag wel weer bij trekken. Ik probeer maar elke keer te bedenken dat ik nog helemaal niet zo lang bezig ben en dat er mensen zijn die het veel erger hebben dan ik. Einde ego/emo berichtje**

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    4,372
    0
    0
    Eindhoven
    @ tante: volgens mij kun je linkerei ook rechtsvoelen.. dus wellicht dat je daarom aan 2 kanten wat voelt. Wel balen dat je door medicijnen er nu zon last van hebt!

@ babylovE: ik ben er inmiddels achter dat het elke maand anders is.. dus in het kader van de beentjes op de vloer: ws is het dit keer anders dan vorige maand en het kan vanalles zijn! ik zou als ik jou was niet te veel gaan piekeren..
    klinkt alsof je lijf nog aant herstarten is. niet te veel achter zoeken, elke maand is anders en hoe meer je erop let hoe meer je voelt.

@ knorretje: het klinkt als dat hij wellicht iets heeft geraakt en jedaarom ff au had.. kan geen kwaad hoor!

@ einneh: klinkt als heropstart van je eigen hormonen. ontpillen kan namelijk niet echt: hormonen zijn binnen 2 dagen uit je lijf. als je met ontpillen bedoelt dat je lichaam weer opstart heb je gelijk. En vooral omdat je er op let voel je vanalles.. maar das normaal hoor! doenw e allemaal! maar niks bij denken, je lijf is gewoon aant wennen/

@ ego en speciaal voor babylove en einneh: ik voel deze maand nog helemaal niks terwijl ik de vorige 2 maanden halverweg de maand kei buikpijn had! kan ik me ook helemaal gek gaan maken: oh jee, is eitje te laat, langere cyclus, geen ei, etc.. maar ik ga er gewoon vanuit dat hij deze keer snachts is geweest of toevallig laat of dat ik door huis afgeleid was.. geen idee! ik vind het prima zo.. heb goed geklust deze maand en ga denk ik de rest van de maand lekker zo door!
    Wat ik deze maand namelijk wel had is dat ik ECHT super G was! vrijdag en zaterdag! gewoon koude handen tussen de benen in de hoop dat het weg zou gaan! maar helaas... was om GEK van te worden... dus ja.. ik zie wel!
    einde ego!

@ maaike: goed bezig met je seconde lijm! alleen moeten we dan geen instappers aan doen he!

@ tattoo: nee heb ik nie en manneke ook nie.. wel allebei ooit overgedacht maar nooit gedaan en vind het wel goed zo.. kan idd dat we ooit samen in nemen, tegenhouden zouden we niet doen, wel adviseren..

@ babymommi: niet bij stil staan: nega is nega.. na tijd nog steeds nega en niet ongi dan nog keer gaan en dan vragen ze vanzelf verder. Overigens.. je hebt bloedtest gehad en bent nog niet ongi toch? wat zegt de huisarts? ik bedoel: ik zou hem NU bellen met de vraag hoe dat kan en of je verder onderzocht kunt worden of ms medicijnen om het op te wekken.. je lijf moet wennen aan leven zonder pil en ineens alles weer zelf doen en dat kan rare verschijnselen hebben en kan dat er meer aan de hand is.. MAAr: gewoon huisarts bellen! dan heb je zekerheid en kun je verder!

@ vloeien na ei: uhm volgens mij niet.. houd het in de gaten!

@ Charmed: relax and take it easy! komt goed! niks aan de hand! ms heb je hem gemist of komtie nog of niet.... komt goed! :D

@ ricmar: das zeker vanwege de mogelijke bacterien? vriendin van me heeft ooit met tss in ziekenhuis gelegen.. dus ik zou het doen als de dokter het zegt!.. is wel ff balen.. maar ja.. de supersupernachtmatrasjes zijn niet fijn nee.. duim voor je dat ze snel weer weg zijn..

@ 1984: mijn mannetjedat ik ontvoerd was.. stom he! hihi.. hij is zo verliefd datie echt bang is me kwijt te raken!

@ chicken: hoestie daar dan? beentjes op de vloer?
    huizenverkoop: de vriendin (zucht vrouwen) was gematigd positief en liet niet goed merken of ze het leuk vond.. moest veel aan gebeuren blabla.. dus nu over weekje laten ze wat weten.. hoop dat het alsnog positief is, maar kan helaas 2 kanten op!
    onzekerheden: weer heeerlijk weekend gehad! :D vriendje ontdooid, lekker geklust, met vakantie bezig geweest, heerlijk!
    en de lentekluskriebels beginnen af te zwakken.. zo erg als je echt giga zin hebt en hij zit in dipje! jeetje! werd echt gek van mezelf en de vriendinnen die mee op stap gingen vrijdag ook! haha.. belden na tijdje zelf mijn vriendje op (maar die nam geen vreemde vrouwen op ;) ghahaha)..

@ wen: spannend joh, nieuwe auto! heb 308 van de zaak :D... maar die heb je nog niet 2de hands denk ik..

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

Feb 26, 2009
    6,291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Wat goed dat je nog geen drang hebt! Nou ik wel hoor...maar dan krijg ik vreselijk op m'n kop van Joyce.. ;) , dus ik ga het ook niet doen!

6. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

Sep 18, 2008
    2,032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Ach... gewoon geen testen in huis halen, en zo nuchter over bepaalde zaken zijn, doen alsof je nix voelt, dan stopt dat uiteindelijk ook wel...

7. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    4,372
    0
    0
    Eindhoven
    Wat goed je luistert al naar me! hahaha
    Maar ik zei toch: je mag 3 dagen voor je NOD en niet eerder want dan komt de NOD april politie! en dan doen we je handen vastboeien!
    Ik bedoel: hoop echt dat je roze hebt hoor... :D...

8. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

Feb 26, 2009
    6,291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Hé Joyce!

Gaat goed hoor, sta stevig op de vloer...ahum... :oops:

Irritant he van die vrouwen die zo twijfelen..haha..nou ja joh, wie weet...
    Ik zat gisteren dat programma te kijken dat twee makelaars in Engeland op zoek gaan naar huizen. Jeetje zeg, er was een echtpaar....pfffff....niks was goed. Het ene huis was te groot, dan weer te klein, dan weer geen goede keuken, te ver weg van ouders...gek werd je er van! Make up your mind!

Goed te horen dat je wel weer lekker heb geklust. Ik ben ook altijd zo ontzettend g..l voor de eisprong. Wel makkelijk, hoef je niet je slijm, krampjes etc in de gaten te houden.. :oops: :)

xx

9. wennepennie

wennepennie Actief lid

Feb 1, 2009
    166
    0
    0
    Ja het allerliefst zou ik een 206cc willen, dat is mijn droomauto. De 308 ziet er ook erg leuk uit, lekker sportief. Ik wil geen burgerbak daar voel ik me toch nog iets te kind voor haha. Gewoon een lekker sportief autootje en dan zo nieuw mogelijk.

Ik ben nog steeds aan het bijlezen, maar ik denk dat ik het ga opgeven. Er is zoveel geschreven dat ik het niet kan onthouden. Ik zag wel een top 3 mannengedrag voorbij komen en daar wil ik nog wel even op reageren haha.

Top 3 hier thuis.

1. kleren overal laten liggen en als ik dan vraag of hij ze wil opruimen, dan ligt alles ineens in de was (schoon en vies).

2. koffiepads altijd in de senseo laten zitten en als hij een nieuw pak open maakt, dan nooit de pads in de voorraadbus doen, maar gewoon met zak en al op de aanrecht laten liggen.

3. uberhaupt alles na gebruik op de aanrecht zetten/laten liggen.

10. 1984

1984 Niet meer actief

Hoop niet dat die droom uitkomt hihi!

Groetjes

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

Feb 26, 2009
    6,291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Jajajaja ga maar weer dreigen met de april NOD politie...lekker makkelijk...hihi... ;)

12. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    4,372
    0
    0
    Eindhoven
    Ja, maar het helpt wel! :D ;)

Mermaid: Al beslissing genomen? en wat is het geworden?

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Heb er goed over nagedacht van t weekend en ben tot de conclusie gekomen dat ik t ga doen.

14. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

Sep 18, 2008
    2,032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    wat ga je doen?

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

Feb 26, 2009
    6,291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ik weet het ook niet....wat ga je doen?

16. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    4,372
    0
    0
    Eindhoven
    Oh wat goed! super hoor! Hoop voor je dat het allemaal snel geregeld is! en wie weet krijg je nog beetje centjes erbij, toch?

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Een baan accepteren.

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

Feb 26, 2009
    6,291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Gefeliciteerd met je nieuwe baan!

19. justfem

justfem Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @mermaid: gefeliciteerd met je nieuwe baan! ;) Welke is het geworden?

20. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    4,372
    0
    0
    Eindhoven
    Ego: ja! daarissie dan! denk ik dan... mijn eitje! heb ineens een golvende pijn rechts en heeeel lichte krampen!.. Niet op letten en het is er ineens! geweldig man die beentjes op de vloer..
    Ach ja, goed geklust dus moet goed komen nu! :D
    Einde ego!

Mermaid: ga je nog proberen het gat op te vangen met internet ;) hihi

Share This Page