NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Wat goed! Nou dat kan niet anders dan dat het helemaal goed komt. Je hebt gelijk hoor, die beentjes op de vloer. Als je op dingen gaat letten dan voel je ze ook terwijl ze er helemaal niet zijn.. :(

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hm, gaat denk ik lastig worden. Kan moeilijk als ik net begin al gelijk gaan zitten internetten. Maar ik ben wel 1 dag in de week vrij, dus dan kan ik dan de schade inhalen ;) .

@ Justfem: Het is de baan geworden waar ikvrijdag op 2e gesprek ben geweest.

Bedankt allemaal voor de felicitaties en voor het aanhoren van mijn oeverloze geklaag over het feit dat mijn contract niet verlengd zou worden :(

3. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    ach.. en anders volgende maand! anders kloppen de pendels niet ;) hihi
    Ja precies... werkt best he!
    Moet ook zeggen dat het deze maand ook wel echt helpt! ben nog steeds relaxt! :D.. Zit ook pas net op de bank op het dak, maar toch ;)

Mermaid: geen dank is soms nodig toch! lekker hoor, dagje vrij! :D

4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Goodmorning!
    Mermaid: gefeliciteerd met je nieuwe baan! Goed dat je hem hebt genomen! En met je salaris komt het wel goed toch?
    Joyce: haha lekker down to earth ben je! Houden zo he! En een ei, ei, ei. Die maakt je weer helemaal blij!
    Hier: ik ga bootsy ff mn gegevens sturen voor een pendel! En daarna naar een vakbeurs, hoop dat dat een beetje leuk is!
    Fijne dag vandaag girlies :D

5. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Doe mijn best hahaha
    Succes met je pendel en de beurs!

6. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    :(.... tis hier rustig.. niet zo grappig...

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Dat wilde ik nou net zeggen...echt niet gezellig... :rolleyes:

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hallo goede middag dames,

Allemaal een lekkere lunch toegewenst.

Mermaid: gefeliciteerd met je nieuwe baan!
    Heitjekarweitje: veel plezier op de vakbeurs.

Muurtje

9. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey Dicky!
    Het was helemaal te gek, even helemaal los gegaan en heel goede muziek! Mijn vriend had op een gegeven moment een nummer van Seether aangevraagd en wij wachten maar hij wilde naar huis (we gingen maar even een uurtje of 2). We liepen terug naar de vloer en jahoor daar kwam ie, mijn jas op de vieze grond in de hoek gesmeten! We hebben samen lekker gek staan doen en de DJ was blij dat er mensen met goede smaak waren dus die deed met ons mee. Ik ben helemaal zwalkend naar huis gelopen. Zo dat was weer de laatste keer tot mijn volgende ongie, nu geen alcohol meer, maar volgende week gaan we weer en dan maar nuchter, de bloemetjes buiten zetten doet goed!

@slijm en ei Dicky: Ik heb vruchtbaarslijm niet gemerkt maar wel waterig zaterdag en gisteren en gisteren dus ook steken links, dus ik denk/weet eigenlijk wel zeker dat ik mijn eitje ook heb gehad, en klopt geloof ik wel ongeveer want ik heb em 17 of 18 dagen voor volgende ongie (die is 11 april). Gaan we samen naar het wachtbankje dan maar en voor de zekerheid lekker doorklussen?

Dikke kus!

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hallo joyce81 en Chicken1975,

Hoe kunnen we het dan gezelliger maken?! ;)

Groetjes!

11. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    De wachtbank zit al aardig vol! :D
    Zullen we vast een zeiltje spannen voor als het straks gaat regenen? Regen is goed! gaan de bloemetjes van bloeien.. meer bloemen is meer bijtjes, is meer bevruchtiingen en hcg... :D jeuj!
    Dus! lekker in de regen op het dak! :D

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hier thuis is het pas erg.... ik heb net betalingen gedaan. Daar word ik pas echt triest van. :(

13. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Betalingen zijn niet leuk nee...
    Wel voor leuke dingen?
    ik bedoel: vakantie betaling is altijd :D:D he! hihi

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Nou joyce!
    Ik ga mee het dak op! :thumup:
    Waaaaahieee!

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Nou nee... hubbie had véél te hard gereden. Was 'm zelfs bijna vergeten te betalen... Nou en dat wil je al helemaal niet. Hihi.
    Maar ik moet wel zeggen dat mijn hubbie te hard heeft gereden om bij mij te zijn. ;)

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Maar! We gaan wel eind april naar Zweden toe. Ons trouw album laten zien... we zijn in Sept getrouwd. het was geweldig. En ik verheug mij op de reis naar Zweden toe. Het is daar zo schitterend mooi. Heel wat meer natuur dan hier om mij heen. Ik kan zo bij de buren naar binnen gluren. (is perongeluk ook een keer gebeurd! Toen ze aan het klussen waren. En nee... ik bedoel niet dat ze aan het behangen waren...) IEKS! Jongens gordijnenen!

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ik klim ook gezellig op het dak, je kunt per slot van rekening nooit genoeg hcg binnen krijgen! Heb trouwens een stormbestendige paraplu...die hebben we wel nodig denk ik... :D

Waardeloos he die bekeuringen...gatver. Ik had er pas één voor door rood licht rijden. Ik heb het ze nog wel even lastig gemaakt door bezwaar te maken tegen de bekeuring, foto opgevraagd etc. Vinden ze niet grappig. Altijd doen dus! Helaas wel betalen...150 euries...

18. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

ik kom me bij jullie weer aamelden.
    ik ben eindelijk na mijn miskraam weer ongesteld geworden. en nou hopen dat deze maand veel goeds voor ons allemaal in petto heeft. mijn nieuwe nod zal 19 april zijn.
    zou iemand mij op de lijst willen zetten.
    alvast bedankt.

veel liefs linda

19. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Welkom Linda, het is hier beregezellig!

xx

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik neem wel een zaklantaren mee... enne is de plu groot genoeg? Anders neem ik wel extra mee. hihi

Deel Deze Pagina