Mooi he? Ik heb dat ook gehad vorige ronde, al meteen na ei allerlei symptomen gaan verzinnen en gek lopen doen. Voel me nu ook erg kalm en denk dat ik me wel zo kan houden. Dit forum is ook echt helemaal anders, veel meer down to earth! Thanks aan alle mede-roze-audi-eigenaren! Voel me hier als een vis in het water! xxx
@nieuwe welkom in dit gezellig forum. @ thee graag met zoetjes Ik ben druk bezig met het zoeken naar een auto, maar ben nu zover dat we voor een hele nieuwe gaan. Er zijn zoveel goede aanbiedingen nu met de crisis. Ik heb er nu 1 op het oog in Amsterdam, maar heb al gebeld naar de dealer hier in de buurt of zij die ook kunnen leveren tegen dezelfde voorwaarden. Het gaat om de nieuwe picanto, ben verliefd erop. Leuke licht metalen velgen, echt een sportief modelletje.
joyce81, Wat je zou kunnen zien is een rij met allemaal kleurpotloden en een getekend zonnetje wat aangeeft waar (ongeveer) mijn cyclus zich bevindt. hihi Oei, net een boterham met witte choco pasta gepakt. Wat een zoete meuk! Schrikkelijk! Oh pienkelen is een ander woord voor plassen of piesen.
Down to earth wordt je hier vanzelf, als je weet dat je anders de april NOD politie achter je aan gestuurd krijgt....van je mede april NOD forumgenootjes nog wel... Ik wil wel even kwijt dat het hier heeeeeeel gezellig is!
Ik ben een beetje afwezig door de autocrash maar ben zo blij met dit forum. Ik hoop nu helemaal dat ik deze maand zwanger ben zodat ik mee kan naar de december mamma's en we gezellig met zijn alle kunnen blijven *ego* Ik denk dat ik mijn ei wel heb gehad vorige week. Heb de hele week last van steekjes gehad, heb niet gelet op slijm ofzo, maar voel nu niks meer. Ik baal alleen als mij cyclus 30 zou zijn dat ik mijn vruchtbare dag (vrijdag) heb gemist door dat gedoe met die auto. Ons hoofd stond er echt niet naar om te klussen toen. Ik hoop dat de zaadjes van woensdag dan sterk genoeg waren om te overleven haha.
Oh een gloed nieuwe auto!?! ik ben jaloers! Lijkt mij toch wel erg fijn. Die van mij staat op instorten. Maar ja. Onze motor (hubbie zijn vervoer naar het werk en mijn speeltje als hij terug is van het werk) was overleden. En we hebben dus een nieuwe 2e hands gekocht. Maar ik moet zeggen de nieuwe motor is geweldig. Maar op een gegeven moment is het geld op... WOW! Hier waait het een beetje. Ik zag wat vliegen en een harde knal. Bleek het de kliko te zijn. Die laat ik lekker liggen dan kan hij niet meer rond vliegen. Schrok mij de tantjes.
Ik vind het ook gezellig! Lekker muziekje mee het dak op? Ik moet de hoeveelheid suiker die ik net naar binnen gewerkt heb kwijt raken. Ik stuiter rond op m'n bankie.
wenn dat zou super zijn een echte nieuwe auto! wow waait dan wel behoorlijk bij jullie muurtje, zou ook schrikken pff. we rijden met de audi gewoon naar italië of zo, gewoon het mooie weer tegemoet!
Hier waait het ook zo hoor! Zal een patchword denkentje maken Lekker knalroze met overal zakjes op waar we hcg in kunnen verzamelen! En tis nog lekker warm ook
Ach, we hoeven gelukkig niet echt op het dak te zitten en daar uit te waaien en te weken tot we maanden. Dus positief gezien. Zitten we als het goed is op een warm plekkie en vermaken we ons. Althans ik vermaak mij prima.
Hij blijft erbij of doet het zelf bij mij maar gisteren deed ik het zelf, hij rende naar beneden want mijn mam en stiefpa waren al binnengekomen, ow wat erg weer! Het was binnen 5 minuten naderhand, maar had mijn eisteekjes al om 13:00 gisteren dus weet niet of het wel zin had.. Rel X-factor, ze waren de hele tijd aan het steken naar elkaar! En die Stacey, kan er niks aan doen maar ik vindt dat wel zo'n stom wijf! Op zijn laatst waren KLEM en Een meisje van Gordon over, naam ff kwijt, en toen gingen ze ruzie maken over wie het beste was! Echt weer een oorlog. Kijk anders in elk geval ff het einde van de aflevering op rtl gemist! Was op zijn grieks niet tussen de borsten? Hebben we niet veel aan nu he, haha! Of was dat nou russisch? Anders is het staand van achteren denk ik! xxxx
Maaikyb: OEOEOE! Van het dak af de auto in! Met het dekentje van Lieselke en de radio hard aan dat we mee kunnen zingen! NAar de ZON! Mannen op het dak. Hihi
WEl te verstaan de mannen op het dak van de Audi vastgebonden... want we hebben ze wel nodig. Klussen in je eentje is iets minder gezellig. hihi! En die van mij kan ook wel wat zon gebruiken...
pienkelen wist ik.. maar op zijn grieks.. is speciaal standje.. weet alleen niet welke.. Zal thuis eens kijken naar je banner .. de hele site is hier geblokt... Waaien en regenen hier ja.. pff. Ik denk vast aan bali en de mooie stranden! en die politie achter je aan is voor je eigen bestwil ja! potver3! haha.. hoop namelijk dat jullie dat over een dag of 10 bij mij ook doen! Begin misselijk te worden en buikpijn.. en das altijd rond ei.. dus das mooi vanmorgen nog geklust! werd wederom G wakker en dacht: sorry schat maar meot echt ff met mezelf aan de haal.. Reactie was alleen dat hij toch wel ff wilde .. was onze kortste vrijpartij ooit! hahahaha... maar wel lekker om de dag mee te beginnen!
klussen op dak: snel vant dak af dan! godsamme! dak is voor wachters hahahaha Rel: had al zon vermoeden.. Stacey: vind ik meer voor een spotje om te doneren voor een goed doel.. haha.. stomme muts.. Grieks: twijfel idd tussen die 2... hmmm.. spuiten en slikken nakijken?