Jee, wat een boel meiden uit maart alweer hier. Nu babylove en Nana ook al hier. @ Nana: Balen meid. Ik kan me voorstellen dat je er al moedeloos van wordt. Voor mij wordt dit nu ronde 4, maar bij mij begint het ongeduld ook al de kop op te steken hoor. *kus*
@nana: hoi! We gaan het hier ook net zo gezellig maken als in maart, oke? Enne positief blijven he! @babylove: volgens mij kan stress ook wel een rol spelen in het uitblijven van je ongi. Vorige maand had je best ook wel zenuwen toch dat het misschien raak zou zijn? Ik weet het niet zeker maar misschien is je lijf daar even van in de war geraakt? @huize heitje: ben er zo blij mee dat ik nu al 2x dezelfde cyclus heb gehad. En dat gelijk na het stoppen met de pil! En ook veeel minder lang en hevig ongesteld dan tijdens en voor de pil. Dat ik niet eerder ben gestopt hee...dit is veeel beter!
Hallo dames! Helaas moet ik me hier ook komen melden.. Vanmorgen is de ongi gekomen.. Meteen erge last van buikpijn, hoofdpijn en rugpijn.. Maar ja, op naar de volgende ronde dan maar.. Kan iemand me zetten op 9 april? Groetjes moederK
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka 2: Esther1983 & mermaid & plienneling & Nana33 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 5: Tante Mars & Lauw & 1984 & MutsseFlutss 6: Miss Moneypenny 7: Lotte1987 8: Julied 9: MoederK 10: 11: Suekes 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 5 april: * LadyJoey 11 april: * Suekes .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * 26 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!
@ MoederK: Ik heb je op de lijst gezet. @ Heitje: Mijn ongi is ook veel minder erg dan toen ik nog aan de pil was. Het is niet zo dat ik minder vloei, maar ik heb bijna geen buik- en rugpijn en toen ik nog aan de pil was klapte ik zowat dubbel van de buikpijn. De pil is echt troep ben ik nu wel achter. Als t aan mij ligt ga ik m nooit meer gebruiken.
Ik had toen ik de pil slikte al last van buikpijn, rugpijn hoofdpijn tijdens de menstruatie maar sinds ik gestopt ben met de pil juist erger!
Hee Moederk! Vervelend dat je nog meer last hebt nu van klachten... bij mij is de kramp en rugpijn ook hetzelfde als tijdens de pil helaas. Maar krijg amper een kleine tampon vol in een hele dag nu! Stelt dus heel weinig voor
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka 2: Esther1983 & mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 5: Tante Mars & Lauw & 1984 & MutsseFlutss 6: Miss Moneypenny 7: Lotte1987 8: Julied 9: MoederK 10: 11: Suekes 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 5 april: * LadyJoey 11 april: * Suekes .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * 27 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! Ik heb me even op de lijst erbij gezet!
Hey dames, Ik heb mezelf zojuist op het lijstje toegevoegd. Hopenlijk is april onze geluksmaand. Het is wel een hele super vette auto! Daar wil ik wel in meerijden, maar dan wel met beeb Succes allemaal. Dat het maar een succesvolle maand voor ons mag worden!
Hallo allemaal, ik ga kijken of deze mooie roze bak mij meer geluk brengt als het roze huisje. Helaas vandaag de op bezoek. Ongelofelijk buikpijn, voel me belabberd Zou iemand mij op de lijst willen zetten NOD zondag 5 april. Alvast bedankt, liefs mij
@Mariska, Berenbotje & MoederK: Wat balen weer he - altijd maar weer die stomme . Laten we hopen dat we ze deze maand allemaal niet hoeven te zien! @Mariska: ik zal je even op de lijst zetten! @Mermaid: Dank je, meid! Ook balen dat jij hier weer bent belandt . Maar april gaat roze worden! @Heitje: He, jij ook al hier . Het ging best goed in maart, maar helaas gaan er toch ook weer veel door naar april. Maar je hebt helemaal gelijk. We gaan t gewoon gezellig maken en proberen om dit keer ECHT allemaal op roze te gaan!
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka 2: Esther1983 & mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 5: Tante Mars & Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 6: Miss Moneypenny 7: Lotte1987 8: Julied 9: MoederK 10: 11: Suekes 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 5 april: * LadyJoey 11 april: * Suekes .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * 28 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!
Hee meisjes, Ik verveelde me en heb stiekum de lijst wat "opgekleurd", door wat o.a. wat belangrijke dingetjes dik te drukken (aantallen & betekenis van kleuren) en de testmarathon een kleurtje te geven. Ook heb ik twijfeltest en negatest even omgedraaid, zodat twijfel nu weer blauw is en nega groen. Dit was de afgelopen paar NOD-maanden steeds zo en anders vinden sommigen dit misschien verwarrend (en we willen natuurlijk niet dat er straks iemand voorzichtig gefeliciteerd wordt met een nega-test ). Mochten jullie er niet blij mee zijn, verander dan gerust dingetjes terug hoor .
He ladies, Eventjes een praktisch vraagje: Kent iemand zwangerschapskwaaltjes die te maken hebben met het oprispen van eten/zuur vlak na het eten, spontane diarree en buikspierpijn? Sorry voor de onsmakelijkheid Groetjes!
Hoi! Ik heb na het stoppen met de pil ook mijn "oude" menstruatie klachten terug gekregen (daardoor was ik al heel jong aan de pil), maar des ondanks voel ik me verder wel beter zonder pil. Dus voor mij hoeft die pil ook niet meer. Allemaal een fijn weekend! XxX
hey yadi en andere meiden, mijn nod ligt ergens tussen 5 april en 20 april mijn cyclus spoort evenmin ben een dikke 10 maand bezig dus begrijp wel een beetje je gevoel Yadi, en jij bent ook nog zo jong! ben je al bij de gyn geweest? kus trieste calani (dat verdomd gedicht heeft me doen wenen, van een zekere mila rose in topic: we gaan voor onze eerste, pag 102)
@ nana: Wauw, wat ziet de lijst er zo weer lekker gezellig uit. Ik houd van kleurtjes . Pfff, ik zit nog steeds in mijn pyama, dus ik ga me zo echt maar eens douchen en aankleden.
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka 2: Esther1983 & mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo 5: Tante Mars & Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 6: Miss Moneypenny 7: Lotte1987 8: Julied 9: MoederK 10: 11: Suekes 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 5 april: * LadyJoey 11 april: * Suekes .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * 29 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!
He verdorie Nana, Heitje en Mermaid, Ik moest even zoeken maar zag toen dat jullie al van maart naar april verhuisd zijn. Jammer! Dan wens ik jullie heeeeeeeeeeeel veel HCG toe in april! Dan is het al lente en dat moet toch goed zijn voor de vruchtbaarheid dacht ik zo! Liefs Princi Ps ik wens dit natuurlijk ook alle andere dames toe hè!
hey ossenaar gefeliciteerd met je zwangerschap en... wat is je geheim, van zwanger raken!? Ben nieuwsgierig