Wahaaaaa Joyce! Da's pas een fijn begin van de week seh! Hier is het net beginnen regenen en hagelen. Jerggh! Heb voormiddag al gewerkt, maar moet vanavond nog. hoop dat het dan wat minder waait en regent... Bah Bah BAH!
www.seksvraagbaak.nl/vraagenantwoord_be ... ijst_g.htm found it! mag alleen niet verder klikken hahaha..
Suekes wrote: Was op zijn grieks niet tussen de borsten? Hebben we niet veel aan nu he, haha! Of was dat nou russisch? Anders is het staand van achteren denk ik! Nou weet ik het nog niet! Maar ik heb wel wat leuke ideeën op gedaan. hihi. Niet helemaal handig maar... je moet het toch gezellig enzo houden. Anders wordt het zo klinisch allemaal. Zo van kom hubbie, hup er op. Tja... nee... da's niet zo leuk dan.
Beter! De mijne moet er s'ochtend niet aan denken hoor! Ik heb geen misselijkheid na ei o.i.d. maar minder zin. Weet alleen niet zo goed wat ik moet denken van mijn slijm, het was wel waterig en doorzichtig maar geen rekbaar slijm. Zou het kunnen dat ik rekbare heb overgeslagen? Het was sowieso moeilijk te peilen, want elke dag sex helpt niet aan mijn slijmies. Als mijn ei nu is geweest moet ik op 8 april testen, maar ik laat hem lekker op 11 april staan hoor. Voetjes aan de vloer!
Zou iemand mij op de lijst willen zetten? Mijn NOD is 19 april. Ik zal deze maand niet zo veel meekletsen want we doen het even rustig aan, maar vind het toch leuk om de dames te volgen die rond dezelfde tijd hun NOD hebben.
Op z'n Grieks is in het verkeerde gat.. . En inderdaad, wie haalt het in z'n hoofd om op het dak te gaan klussen? Wij zitten hier aan de thee hoor! 8) 8)
tja.. de mijne liever in de ochtend dan de avond.. en ik moest gewoon echt ff met mezelf....... dus vandaar..... kan idd.. kijk je altijd in of uitwendig? kan iets minder zijn ofzo toch? ach ja.. waterig is ook goed! hoppa! (sorry... word beetje plat en enthausiast..) Chicken: ja idd.. maar ja.. dat kan op in juiste gat maar met zelfde positie toch? ook leuk.. .......
Ik heb even gekeken... En NEEN je kan zÓ niet zwanger worden.. http://www.seksvraagbaak.nl/vraagenantw ... ijst_g.htm
Hahaaha, zat er niet ver naast, maar we hebben zo weinig aan beiden! Tussen mijn borsten -> geen BM en in mijn poeperd ook niet dus naja, dan maar gewoon lekker missionairis of 1 van de 100 andere die wel helpen om zwanger te worden, hahahah!
Klussen op het dak terwijl wij aan de thee zijn... En ik hoorde iemand ook al een muurtje slopen. Gaat lekker. En dan ook nog verkeerde gaten stoppen... Waar gaat het heen! Waar gaat het heen? Ik verheug mij in iedergeval op pasen. Kunnen we eieren zoeken...
Twee vingers en dan probeer ik wat mee te krijgen. Uitwendig is niet veel bij mij, ben een beetje droogjes denk ik. Moet zeggen dat ik ook niet zo'n supersexliefhebber ben hoor, is welleens beter geweest dus misschien dat dat ook van invloed is op je slijm.
Juiste gat, zelfde positie als niet juiste gat is helemaal prima Joyce.. Ik heb ergens gezien dat dat trouwens ook een goed standje is om zwanger te raken..niet staand dan, maar gewoon op de knietjes op bed... Ik zit trouwens regelmatig hardop te lachen achter m'n compu...staat best raar denk ik....ach...lekker belangrijk! Kan iemand even de franjes aan de sjaal rijgen..ik ben wel even uitgepunnikt.
Zo ik heb weer bijgelzen hardop zitten lachen en nu MOET ik echt aan de poets! Kan Tante Mars niet een beetje poetsdrang aan mij geven? Ik kom over een uur weer even checken! 1ste pauze weer hahah! xxx
Ik kwam net het niveau tegen, ik struikelde erover toen ik even van het dak af ging om te plassen (nee Joyce, ik heb echt niet gekeken of er veel afscheiding was ). Ik heb het niet opgeraapt...vindt het wel gezellig als we allemaal een beetje gek gaan praten...hihi
Zo, ik ben weer up to date @ ricmar94, fijn dat jullie een donor hebben gevonden. Hopelijk ben je snel weer zwanger! Hier ook een curretage achter de rug, tampons zijn dan uit den bozen. Helaas, je zal er even door moeten. @annie19791980, je hebt groot gelijk dat je mannetje niet zo hard moet werken. Hij moet nog wat energie overhouden natuurlijk ! @wgev, lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloria, in de gloria. Hieperdepiep HOERA! Gefeliciteerd nog met je verjaardag! @knorretje, moeilijk om te zeggen hoor, wat die steek nu precies was. Kan goed de eisprong zijn geweest. Duimen maar! @maaikyb, breng mij dan maar 10 dagen onder hypnose, ik ben super ongeduldig ..werkt misschien beter dan de secondelijm, die laat al weer een beetje los! AAARGH, voetjes op de vloer @heitjekarweitje, ga je op je verjaardag testen? Is wel een dag voor jouw NOD, maar wat zou dat een leuk verjaardagscadeau zijn als je positief test! @ladyjoey, heer geen last van vloeien, wel wat meet witverlies @1984, dat is een hele mooie droom van je mannetje! En dromen zijn niet altijd bedrog .dus . @noor1987, je hebt nog vier dagen tot je eisprong, waarschijnlijk vind je hem nog wel. Succes met zoeken naar je ei, kan je een beetje ervaring opdoen voor Pasen. @wenniepennie, veel succes met de zoektocht naar een nieuwe auto. Ik heb wel een tip, koop in ieder geval een 5-deurs met een grote kattebak ..alvast vooruitlopende op de familieuitbreiding @justfem, wat **^%##%^&(( gevoel is dat. Ik kan het me helemaal voorstellen, dat je je zo voelt. Het is ook echt heel begrijpelijk dat je je zo voelt. Ik duim voor je, dat het deze maand toch gewoon raak zal zijn! @mermaid, goeie beslissing meid! Veel succes met je nieuwe baan! Wanneer kan je beginnen? @joyce81, joepie goed geklust! Maar houdt die beentjes op de vloer! @ iedereen, ik zie genoeg hele slappe klets . Ik lig hier in een deuk! @ nieuwe meiden, welkom en klets gezellig mee!
ach ja.. als je maar plezier hebt maakt het standje niks uit toch? hihi suekes: hmm.. das balen.. dipje wat zin betreft? en das toch beste manier idd.. ach wie weet heb je gewoon ff wat minder.. ik heb ook niks kunnen bespeuren maar heb het weekend ook niet gekeken aangezien het niet betrouwbaar is na klussen.. Voor de duidelijkheid: nadat je geklust hebt en het eitje is gesprongen is IEDEREEN welkom op het dak.. tijdens de klusfase graag op de achterbank plaatsnemen. Verder is voor klussen het juiste gat van belang, plus dat je geniet en alleen na het klussen mag je met je beentjes van de vloer verder niet.. muurtje: Voor het klussen moeten evt muurtjes rond partners wel gesloopt worden he... bedoel natuurlijk niet jou