joyce81 schreef: -------------------------------------------------------------------------------- lieselke schreef: Wahaaaaa Joyce! Da's pas een fijn begin van de week seh! Hier is het net beginnen regenen en hagelen. Jerggh! Heb voormiddag al gewerkt, maar moet vanavond nog. hoop dat het dan wat minder waait en regent... Bah Bah BAH! hihi.. ja goed he @ muurtje: ideeen? vertel! Eh... kijk op www.sexvraagbaak.nl en dan kan je heeeel veel ideeën op doen. hihi
whah ha! ik sta nog overeind. Achterbank... is te doen. Voor in de auto daar in tegen... Die pokke pook... altijd in de weg. hihi
whahahahaha meiden lig krom op de bank hier, gezwellie! succes met poetsen suekes, hier komt er ook niets van...ga zo eerst mijn lunch nog doen..hmm pizzabroodje, hoebedoel je slecht zag net iemand nieuw voorbij komen, welkom! zal je berichtje even opzoeken en je erbij zetten weet waaraan je begint hier op het gekke meiden april nod forum..
hoi dames het is weer gezellig hier zo wel weer meer dan 10 pagina 's ga niet alles terug lezen met mij gaat het wat stukken beter kan weer wat lopen en heb nog wel moeite om te zitten maar voor de rest i am back hihihi hier is het weer ook zo grauw regen en vies helemaal geen zon te bekennen
Joyce, helemaal gelijk. thuis bekijken als je dat mocht willen. Tja, ik zit thuis dus ik kon ff kijken. Wel spannend voor mij. Ik ga a.s. donderdag voor het eerst weer 5 uur in de week werken. Heb n half jr thuis gezeten. Afgefikt was ik
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB & Rebbel 4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie 5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87@baboe 7: Justfem & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Nikita33 & Snoes4rx 10: Tante Mars & Dicky & Natjuh026& Susan27 & zwitsal & Anne19791980 11: Suekes & Patriez & Bink 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance 13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje 14: bapsie & mammie patricia 15: Krokodieltje @ alina21 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 17: Line77 & Noobody79 & ricmar94 18: 19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 20: 21: Mexicang 22: wgev 23: Einneh 24:Ikkuh26 25: JvS 26: Mcellie 27: 28: 29: 30: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 3 april: *Rebbel 5 april: * LadyJoey 7 april: * Justfem 11 april: * Suekes 19 april: * Bootsy .. april: * .. april: * .. april: * 93 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! Je staat er bij Bloempje welkom
muurtje: he bah, das vervelend! gaat het nu weer goeie kant op? berenbotje: pas op hoor! anders stuur ik de NOD politie op je af...
heb me mannetje gister toch weten over te halen. hihi.. niet dat ik mn ei nu heb maar ik wilde gewoon. haha. hij op het eind nog flink aanduwen, ik zeg wat doe je nu? hij zegt; ik duw ze even naar voren, dan kunnen ze beter zwemmen, nou ik schiet toch in de lach, mannen.... heb maar niet gezegd dat ik mn ei nog niet heb, vond het anders zielig voor hem. vanmiddag lekker met een filmpje en bakje chips op de bank, heb al de hele dag koppijn. pff en dan zit je op je werk achter de computer, dat werkt ook niet echt bevorderlijk, en nu ook niet. dus ben zo weer offline. voor de wachtenden; veel geduld toegewenst voor de bijna eiers; klus ze!
@Chicken1975: wat lief die oorbellen! Ik ga roze lippenstift halen voor iedereen. DE knal kleur. Super fout! Ik ben docent. En ik heb nog geprobeerd een team aan te voeren. Maar dat was toch te veel van het goede. Prive ook heftig geweest. Maar nu komt vast alles weer goed. Moet alleen wennen dat ik mij niet overal tegen aan ga bemoeien en dat ik niet alles mag gaan oplossen. Dus... ga ik maar een feestie organiseren voor de klassen en een handboek herzien.
Muurtje dat lijkt me idd spannend, heb je er al wel zin in om te gaan beginnen? * maaikyb stuurt een rozeknuffel muurtjes kant op*
Gaaf! Roze knuffel! nog nooit gehad! En ja hoor. ik heb er wel weer zin in iets voor mijn werk te gaan doen. Maar het moet allemaal niet te snel gaan. Ik ken mijzelf ondertussen... en ik wil te veel te snel. En dat kan ik nu nog niet aan. Dus rustig aan... Afgelopen vrijdag gesprek gehad met de baas. En de collega's die mij hebben gezien reageerde echt heel enthousiast. LEUK dat ik er weer ben en wat zie je er goed uit enz... Erg leuk. En goed voor het moreel.
Wantjes zijn altijd goed..moeten er nog pompoentjes aan? Goed op jezelf passen hoor Muurtje, je kan inderdaad niet alle problemen oplossen. Een feessie is wel een leuk begin om er weer in te komen!