NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    klinkt heel bekend... psych en cursus burn-over en veel lezen er over. Uiteindelijk moeten we het toch zelf doen niet?

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Je heb volgens mij gelijk. Ik haal uit mijn oude ik wat ik leuk en gezellig vind en de rest (probeer) pas ik aan zodat ik mij beter voel.

3. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    jeee ik zit al over de 100 berichtjes, zo voorbij gevlogen! net als de berichtjes nu....hb al 80mailtjes in mijn inbox dat er een berichtje is geplaatst! en dat toch echt alleen van vandaag... 8) 8) hoezo vanalles te doen :oops:

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    bij mijn mannetje helpt de psych niet..
    Dan gaatie sociaal wenselijke antwoorden geven
    hij doet nu hypnotherapie wat goed helpt en voetreflex met spirituele inslag
    En vorige jaar issie bij tessa van 6de zintuig geweest
    hij weet het ook wel, maar lukt gewoon niet echt.. loslaten is beetje moeilijk.
    Ja schept een band! leuk toch? of nou ja, de oorzaak niet, de band wel! :D

5. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Ja, een nieuwe ik komt er ook wel hoor ;) Duurt gewoon nog eventjes ;) Als je ervanuit mag gaan dat normaal zo'n herstelproces toch enkele jaren met zich meebrengt, gaat het aan deze kant van de pc goed hoor ;)
    Toen ik op Curacao was, wist ik pas wat er mis met het leven hier in nederland was... Als ik voor altijd genezen wil zijn, moet ik echt daar gaan wonen! Hoe die mensen leven, de rust, de energie, ongelooflijk! Ik kwam daar helemaal uitgerust van terug!
    Dusse, een goede reden om met al jullie mannen naar de Antillen te gaan!

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ok, nu even serieus.... zijn er vrouwen bij die een man hebben die zich te dik voelt en daarom geen zin heeft om te vrijen?

7. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    @ burn out. Nadat ik begon met werken na mijn zwangerschapsverlof heb ik er wel tegenaan gezeten. Ik dacht dat ik het werk, dat ik in 40 uur deed, ook in 25,5 uur kon doen. Dat werkt dus niet. Ik heb via het werk een cursus RET gevolgd, wat bij mij heel goed heeft geholpen. En gelukkig geen burn out opgelopen.

8. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    de oorzaak idd niet, de herkenning wel ;)
    ja het weten lukt vaak wel, dat kunnen veel mensen ook wel vertellen maar niemand geeft je een handboek hóe je dat dan doet.. en komt het dus idd op jezelf neer.

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    wha ha ha! Dat idee heb ik nou ook. Ik wilde nog van alles doen... maar eh... ik zit liever op het dak met een lekker bakkie thee en gave roze slofjes

10. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Heb hier geen ervaring mee. Maar maak hem duidelijk dat hij prima is zoals hij is!

11. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    whahaahha ja das een goeie op naar de antillen!

nee muurtje, mijn mannetje heeft daar geen last van. wat vervelend lijkt me dat!

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Dat RET gebeuren komt ook naar voren toe in die burn-over cursus. Maar net pas mee begonnen dus... volgens mij is het wel een goede tactiek om toe te passen.

13. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    hahaha, het is hier ook erg gezellig. Dus dat kletst gezellig weg!
    Dit wordt mijn 560ste berichtje al......hoe verslaafd kun je zijn...hihihi!

@ antillen, wel beter weer dan hier!

14. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Bij mij werkte het perfect! Bij jou komt het dan ook wel goed! Het is zelfs nog leuk ook! lekker relativeren.

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Die van mij af en toe. Maar gelukkig is het niet overheersend dat we geen... klus momenten hebben. hihi. Die zijn er gelukkig wel!
    Ai stel je voor je wil graag een kind maar je hebt geen sex... Vriendin en man van haar... Nu gescheiden.

16. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Misschien een tip ivm burnout! De boeken van Paul Wilson zijn echt heel goed! Heb zelf een burnout die vandaag de dag alweer 2 jaar en 3 maanden duurt. Beetje een zwak psychisch gestel maar nu voel ik me weer on top of things en heb ik het weer zelf in de hand! Heb alleen nog geen zin om te werken, slecht he? xxx

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Klinkt goed!

He! trouwens verhuizen we het dak naar de Antillen? Klint veel beter om daar te gaan zitten wachten!
    Alleen wordt het dan een roze bikinieeee! Of badpak voor de mensen die daar zin in hebben offff gewoon het roze mutsje?! ;)

18. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    @aantal berichten, zit hier nog geen maand (en dan nog de kortste van het jaar en alweer bijna 170 berichten... pfoeh idd verslavend!

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Foei! Geen zin in te werken. You are a bad woeman.. hihi!
    Maar ik ken het... ;)

20. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    *Neem t een mok warme HCG-thee en komt er gezellig bij zitten op het dak*

@muurtje: nee sorry geen ervaring met zo'n man

@de dames met een burn-out of een burn-out man, ik kan er ook over meepraten, mijn mannetje zit er sinds anderhalve maand in. Hij loopt bij de HA en werkt momenteel therapeutisch. Hij neemt het zelf allemaal niet zo serieus en wilde deze week weer meer gaan werken, ik merk dan gelijk dat ie weer omslaat naar de depri en overspannen kant (hij kan zo perfectionistisch zijn en zoveel tegelijk willen). Lijkt alleen alsof ie dat zelf niet wil inzien. Ik herken veel in jullie verhalen.

Deel Deze Pagina