@muurtje: ja ik wordt daar zelf ook pissig om, wel een goed idee had nog niet eens aan onze rechtsbijstandsverzekering gedacht en we hebben een behoorlijk uitgebreide dus dat zit er vast wel in.
Dat is wel fijn dat je vriend er zo over denkt. Dan hoef je geen 2 dingen tegelijk aan je hoofd te hebben en kun je je volledig richten op het moederschap. Ik heb aan mijn collega ook wel eens gevraagd waarom ze niet minder gaat werken als ze het niet aan kan met haar privedingen, maar ze is alleen staand en heeft het geld nodig. Maar nu werkt ze niet en verdient ze toch, ja dat is wel makkelijk natuurlijk.
Was ook niet aan jou het pffft-en! Maar naar die collega van jou. En ik snap je helemaal. Ik vind het walgelijk dat er mensen zijn die er echt misbruik van maken. Ik heb ook ervaring met dat mensen niet zien wat je hebt. Ik heb b.v. ook reuma. en tja dat zie je niet bij mij... Behalve als ik met krukken loop wanneer het even niet gaat.
Ik heb mijn NOD ook 2 april, maar voel echt helemaal niets, noppes, nada. Het is dus weer gewoon ouderwets afwachten . Nou ja, ik heb een pendel van Bootsy voor een zwangerschap in april, dus als je t zo bekijkt zou t wel kloppen dat ik nog niets voel, want dan zou ik dus helemaal niet zwanger zijn deze maand. Een collega van mij is na 6,5 jaar en 2 ivf pogingen nu eindelijk zwanger, dus ik heb wat dat betreft nog ff te gaan.
Ik heb MS en ben volledig afgekeurd, maar na drie jaar moederen wilde ik toch wel erg graag een volwassen gesprek en een beetje uitdaging. Nu werk ik twee ochtenden op de school van mijn dochters en dat is toch ook wel heel erg lekker.
Heel goed! zo heete dat de rechtsbijstandsverz! Gebruiken, je betaald er toch voor. Echt, als je man weg wil. Alleen maar naar een andere baan die leuker is en hetzelfde of beter betaald en ook een vast contract gelijk. Hij moet het echt niet voor minder doen. Maar ja... mannen en naar advies luisteren? Of ben ik te veel aan het kammen? Heel veel succes er mee! En laat je niet naaien! Zeker als je er zelf niet van kan genieten!
Het is weer oer Hollands weer. ik geloof dat mijn roze storm plu weg is gestormd en mijn roze oorwarmers warmen niet meer en m'n pantoffeltjes zijn doorweekt op het dak. En de thee is overgelopen in m'n roze mokje... Binnen zitten bij de verwarming is misschien een goede optie... Mijn huid weer van blauw naar roze terug laten lopen.
Joehoe ben er nog Ik zit een beetje te werken en probeer ondertussen het forum bij te houden en auto's te zoeken. Het is echt vreselijk weer, over een half uur ben ik klaar en moet ik in dit weer de paarden nog gaan doen. Ben bang dat ik eraf waai.
Justfem; idd niet te snel toehappen hoor! hebben ze bij mijn mannetje ook geprobeerd, maar die is toen een outplacement traject ingegaan heeft wat stages gelopen en is uiteindelijk ergens anders terecht gekomen en dat allemaal gewoon doorbetaald en daarna nog salaris mee, echt goed informeren en alles eerst overdenken / bespreken. En als je mannetje eigenlijk helemaal niet daar weg wil eerst alle voors en tegens op een rij hoor! (mijn mannetje wou toen niet weg, maar diep in zijn hart wist ie wel beter en nu zit hij hartstikke goed op zijn plekkie) Sterkte! enne ook jezelf niet vergeten hoor meid!
zo ik was er ook weer, wou eerst even op fem reageren kan daar ook zo pist om worden als bedrijven je als een nummer behandelen.. Aj paardrijden in dit weer? jij liever dan ik, maar wie weet klaart het even voor je op en blijft het droog! veel fun
ik sluit me bij jou bij de verwarming aan (helaas hebben we geen openhaard) en dan duimedraaien dat het snel weer lente weer mag worden..
Ik hou me stevig vast hier op het dak @Maaikyb: oh ik zal dat over dat outplacement traject dat je man heeft gehad eens aan hem voorleggen. Mijn man weet diep in zijn hart ook dat ie dit werk niet meer trekt er zijn onregelmatige diensten en er is een hoge stressfactor en dat trekt ie niet meer, maar ja het is het enige dat ie ooit heeft gedaan dus kan ik het me van hem wel voorstellen dat ie niet 1-2-3 denkt aan een omscholing en dat ie al helemaal niet precies weet wat ie dan zou willen. (Zulke stages zouden daar denk een uitkomst bij kunnen zijn)
ja heeeel goed vast houden hoor fem en anders ff doort dakraam naar binnen komen! ja mijn mannetje had dat ook, had op die plek stagegelopen en was vandaaruit daar blijven werken dus ook nooit echt iets anders gedaan. is dan wel heel lastig, maar in dat traject had hij een coach waarmee hij uitgebreid keek naar zijn interesses enz. om een profiel te maken en vandaaruit meekijken in de vorm van stages en daarna onder begeleiding van die coach solliciteren.
Jep, Alleen al heel lang niet meer gedaan. Ivm reuma. Kan niet meer bewegen na dat ik gereden heb. stijf enzo. Maar ik kan er nog steeds van genieten als ik ze in de wei zie dartelen. Ik heb nu twee gekke katten. ook erg lachen met die dieren. Wha ha bijna vergeten. Donderdag is er bij mij een tupperware kookparty. Ben benieuwd...