Jij komt er zeker! Zo lang je open blijft voor verbetering en de confrontatie opzoekt met jezelf. Nooit opgeven of slachtoffer zijn! Ik heb er ook dik 2 jaar voor nodig gehad hoor. Nu zeg ik bijv. tegen mijn vader dat ik zijn goedkeuren niet meer nodig heb en daar schrikt ie van, net goed! Ik ben nog steeds aan het leren, wat het belangrijkste is dat je met jezelf in gesprek blijft en blijft kijken naar anderen en blijven leren. Ik vindt het een hele grote uitdaging dat je nooit uitgeleerd raakt over jezelf! Ik ben blij dat ik weet wat ik kan en wat ik niet kan. Ik forceer niets meer, dan maar geen geld, da's ook niet alles hoor. Dikke knuffel!
Rijstebrei, Jade Goody een vrou die in de indiaasche big brother te horen kreeg dat ze uitzaaingen had n.a.v. bm hals kanker
Idd! Ik heb net een personeelszaken opleiding afgerond en ze zijn verplicht met outplacement. Anders een goeie afvloeiingsregeling! Na 2 jaar ziekte mogen ze je naar UWV overzetten, maar ontslaan mag gewoon niet tijdens ziekte, da's gewoon de wet! Behalve met wederzijds goedvinden! Anders is het gewoon ziek en doorbetalen! Ik kan me hier ook heel druk om maken, belachelijk hoe ze mensen behandelen soms! Laat je niet gek maken en over je heen zeiken! xxx en succes!
In de tijd dat ik pendel (en dat zijn al een hele berg pendels) heb ik 2 keer gehad dat de pendel geen antwoord gaf en 3x dat er een datum ver in de toekomst uitkwam. Tja ik zeg altijd tegen de mensen die een pendel willen, dat ze zich er bewust van moeten zijn dat het 'maar' een pendel is. En dat een pendelaar er ook naast kan zitten, zowel in positieve als negatieve zin. Ook raad ik ze aan om het niet te doen als ze niet nuchter genoeg zijn om zich over een foute pendel heen te zetten. Dat je er even over in een dip zit dat is een normale reactie, maar je moet er niet in blijven hangen, als je een persoonlijkheid hebt waarvan je weet dat je die neiging wel hebt, dan zou ik het afraden.
@suekes: thnx, ik ga vanavond gelijk met mijn mannetje om de tafel, tja het is een groot bedrijf en ik denk dat ze het veel rompslomp vinden zo iemand als mijn mannetje. Maar ze zijn voor zieken verzekerd dus hij kost hen niets.
hihi ik zou het denk ik ook wel als een richtlijn zien hoor, dus ga me denk ik eens opgeven.. pendel jij ook justfem?
Voor- achternaam en geboortedatum naar me pb-en heb wel een behoorlijke volle Postvak momenteel dus kan zijn dat het een paar daagjes duurt voor jullie antwoord hebben
Hoi meiden, Wat is het hier gezellig zeg. Ik zit hier op mn werk, maar komt otch ook weer eens om een hokje kijken. @Tante Mars: Ja, ik las dat gister van Jade, wel heel zielig. Ze heeft 2 jonge zoontjes geloof ik @Lieselke: zag je ook weer voorbij komen hier . Wat ontzettend jammer dat het weer niet is gelukt, maar nieuwe ronde nieuwe kansen. Wie weet heeft de lente een gunstig effect op onze vruchtbaarheid . Veel succes! Verder kan ik even niet reageren, want jullei kletsen ook over zoveel dingen . Ooow ja, las ergens iets over storm. Nou daar merk ik hier in Noord-holland ook genoeg van, pffffff wat een hondenweer! Nog even ego-stukje: Heb nog steeds geen ei kunnen vinden . dit is voor mij echt mn laatste ei ooit, zelfs tijdens het ontpillen was ie er nog eerder. Bah, bah,bah... Ik vlieg nooit meer de oceaan over .
Wie pendelt en hoe werkt dat? Waar kan ik mee doen? Tjeee, ben ik even met mijn aandacht bij mijn administratie en ik loop me toch weer achter! @Tante mars! Mag ik ook een vest? Maar ik de wantjes er bij! @justfem Succes vanaaf!
Hey lady's, ik had 1 iemand gevraagd om te pendelen; Claire85, en het klopte ook nog! Ze voorspelt een meisje, dus dat is nog afwachten. ze heeft echt vaak goed gependeld joh!
@nana: hopelijk duikt je ei snel op @muurtje: ik pendel, voor uitleg moet je even met de zoekfunctie van zw-pagina op pendelen zoeken er staat ergens een topic in de lounge. En thnx