Ladies, the man of the house is terug, ga em gauw afsluiten! Lees vanaaf nog wel ff terug (veeeeel... ben bang dat dat weer moet, hahaha) Dikke knuff en lekker eten zometeen! xxx
Hier ben ik ook nog ff. De wind is hier gelukkig nu gaan liggen en het is droog. Het lijkt er zelfs op dat het zonnetje door gaat breken. Het wordt nog lekker weer om paard te rijden. Dat benen in de lucht hoor ik wel vaker. Ik doe het zelf niet, maar misschien wel als het me te lang gaat duren. Moeilijk he suzan27 als je niet precies weet wat je cyclus is. Ik hoop dat als ik dan toch ongesteld moet worden deze maand dat het gewoon netjes op tijd is anders weet ik komende maand weer niet wanneer mijn ei ongeveer is. Heb trouwens vandaag aan mijn mannetje uitgelegd dat ik niet een week vruchtbaar ben, maar dat ik de week rondom mijn het zekere voor het onzekere wil nemen. Hij begreep het weer niet, dacht dat wij vrouwen een hele week vruchtbaar waren. Haha was het maar zo.
Eh... ik vergiste mij door te zeggen op zijn Grieks iets doen. Enne behalve het servies kapot smijten blijkt het ook nog iets anders te betekenen... En ivm de uitleg op z'n Grieks... kwam er een site voor bij die je allemaal leuke ideeën kan geven voor een gezellige avond. sexvraagbaken geloof ik. Vandaar bloos enzow.
dan moet je naar afloop wel nog even op je knieen blijven liggen heb ik gelezen. Maar dan is het wel een goeie! Verder gewoon op je rud en benen optrekken (en nu maar hopen dat er niemand meeleest hier... )
@Joyce je stukje is heel herkenbaar, alsof het zo belangrijk is dat de buitenwereld denkt dat het goed gaat..terwijl dat juist zo averechts werkt...
@ breezer: zoals iemand eerder zei (joyce denk ik) op z'n hondjes en dan kont hoger dan schouders en ff lekker blijven hangen dan he! Whahahahah!
Grappig zeg, daar zijn wij begonnen, in de P.Heemstrastraat, die flatjes. Ze staan er nu niet meer, jammer genoeg. Wel leuk zg, zo'n oud huis, kan je heeeeel wat leuks van maken! Wij zijn ook al bijna 8 jaar bezig in dit huis, maar het is bijna klaar! Hoever zijn jullie met de verbouwing dan?
Wenniepenie zal ik ook een paardje voor je rijden? Of hoef je er maar een.? Tante mars klopt is ook fijner maar als hij terug trekt tja moet ik heeeel snel gaan liggen...Sorry voor mijn omschrijving..
Whahahhaha dat is toevallig,, Daar heb ik ook 7 jaar gewoont niet in de flatjes maar in de huizen zeg maar, uhm helemaal aan het begin van de straat op het hoekje nr 74 haha . Die koophuizen zijn dat. Wij hebben de woonkamer en de hal helemaal klaar. De kozijnen worden op dit moment allemaal gemaakt zodat die van het zomer geplaatst kunnen worden, en het dak gaat het zomer vervangen worden. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar goed we hebben nu weer 2 jaar gespaard om dit te bekostigen wnat we willen niet overal een lening voor aanvragen. Het is in ieder geval nu getaxeerd op 90 duizend dus het gaat de goeie kant op
ik ga er weer van tussen... hond ff haar behoeftes laten doen. Fijne avond en wie weet kom ik vanavond nog ff koekeloeren... eet smakelijk! XXX