Nou dan heb ik hier nog een pittige C/D pony staan die ik aan het inrijden ben. Uitdaging genoeg? Anders nog een grote shet van 1.18m waar elk kindje vanaf lazerd haha ook leuk.
ok ik loopt weer achter. Het gaat ook zo snel hier! Op z'n hondjes. Leuk! Eh... of gaat het daar niet meer over? Eh... mijn been tussen de zijne en een over zijn schouder? Kom hij ook diep. Nieuwe auto? Ook leuk?! Eh... Op het dak? Roze wolkjes enzow?
Sorry dames ik moet eten.... moet om 18 weer weg..... (jonge tieners tot rust manen....) spreek jullie morgen wel weer!
Ik ga ook wat doen. Ff de paarden door de bak jagen en dan koken. Vanavond ben ik er niet denk dus tot morgen allemaal. Dikke knuffel
Standje: volgens mij is alles goed, maar hoe dieper hoe beter.. en erna klaarkomen is ook beter.. en sja.. randjesfietsen geloof ik mar das gedoe.. en benen in de lucht doe ik niet, maar wel gewoon lekker op mijn rug..
Hahah shetlander Supper pony's maar veel shade van gehad! *1999 gebroken pols **1999 gekneusde pols andere kant ***2000 Bovenste balk van de bak dicht gemaakt en pony sloeg op hol en ging onder de balk door (hij kon er onderdoor ik niet)! Gevolg::bont en blauw gezicht! ****2002 ging hij op mijn voet staan en heb ik mijn kleine teen gebroken.. DUS EVEN GEEN SHETJE VOOR MIJ!
Whahaha mafklappers zijn jullie he Ik heb net maar eens even achter de kaartjes voor Ciske de Rat aangebeld, die heb ik twee weken terug al besteld en betaald maar nog altijd niet binnen. En omdat ze nu die actie hebben dacht ik dat ze ons vergeten waren maar goed de betaling was binnen en de kaartjes worden morgen pas uitgeprint dan heben we ze eind van de week in de bus
Ben er ook van door! Moet straks sporten dus eerst even wat gaan knagen. Groetjes! En allemaal een fijne avond toe gewenst!
Lekker paardje zeg. Ik heb 1 keer op een Fjord gezeten en dat ding ging bokken zodra ik er op stijgde , heb nog nooit zo hard gerent. Daarna heb ik het op een Fries geprobeert die moest eerst ingereden worden e.d. en dat ging prima . Heerlijk paard