NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB & Rebbel 4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie 5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87@baboe 7: Justfem & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Nikita33 & Snoes4rx 10: Tante Mars & Dicky & Natjuh026& Susan27 & zwitsal & Anne19791980 11: Suekes & Patriez & Bink 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance 13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje 14: bapsie & mammie patricia 15: Krokodieltje @ alina21 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 17: Line77 & Noobody79 & ricmar94 18: 19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 20: 21: Mexicang 22: wgev 23: Einneh 24:Ikkuh26 25: JvS 26: Mcellie 27: 28: 29: 30: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 3 april: *Rebbel 5 april: * LadyJoey 7 april: * Justfem 11 april: * Suekes 19 april: * Bootsy .. april: * .. april: * .. april: * 93 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! Zo weer even iets dichterbij halen, hij liep zon stuk achter op al het gebep..
Hai meiden, Lang niet meer geschreven, sorry daarvoor! Tot nu toe gaat alles hier goed. Ik heb sinds vorige week geen positieve zwangerschapstest en kunnen we eindelijk weer door. Waarschijnlijk krijg ik wel mijn ongi ergens begin april, want de ovu.testen worden alleen lichter. Toen ze goed positief waren, had ik ook nog steeds HCG in mijn lichaam.....dus we zien het allemaal wel. Genoeg over mij en ik zal eens gauw teruglezen om te weten hoe het allemaal hier gaat.
Fijn voor je dat je nu verder kunt, hoe lastig dat waarschijnlijk ook zal zijn! Ik wens je een supermaand toe, en hopelijk mag je snel weer positief testen...... Ennnuhhhh succes met teruglezen, valt niet altijd mee, zo snel gaat het hier soms! hahaha!
Pff ff een uurtje offline en meteen 4 pag. terug lezen. Ik ga me klaar maken voor een buurtvergadering. Heb me vol enthousiasme aangemeld voor het bestuur maar heb er geen zin in met al die oude mannetjes. Eentje wil alles officieel doen en wil alles uitpluizen. Erg irri dus. Nou vanavond ff flink klussen en morgen ook nog en dan afwachten en ondertussen verder klussen.
hoi tinkerbell, hopelijk loopt je cycles nu weer normaal, veel geluk! sterkte met de vergadering susan! vergeet de lucifers niet voor als je ogen dichtvallen..
ik ga op 1 april testen! lijtk me wel een grappige dag, mijn banner gaat uit van mijn langste cyclus..normaal is mijn cyclus 24dgn maar de vorige verliep vreemd (posi test en vier dagen later toch ongi) dus om de valse hoop niet nog eens mee te maken ga ik van 28 uit, dus ik denk dat ik op 1 april ook echt niet meer kan wachten!
Ohke, jah ik ga uit van 33 dagen... maar als mn cyclus weer zo raar gaat doen en uitschieters krijgt, dan ben ik bang dat ik 1 april te vroeg test... Terwijl ik naar mijn weten vorige week zondag toch al mn ei heb gehad... maar goed... dan heb ik dus een lange lf... als ik t goed begrijp '
hmm lastig he! een van de redenen waarom het zo jammer is dat we ons niet kunnen "uitlezen" zoals ze bij auto's doen
tante mars; een groot ei, 5 pendels, pasen, moederdag op komst het kan niet meer missen meid, jij wordt roze!
Het is nu echt heel spannend hoor pffff. Ben nog nooit zo zenuwachtig geweest nu al trappel van ongeduld
Jeetjemina..................... vanaf gisteravond moet ik 30 pagina's bijlezen. Nou dat red ik niet. Drukke dag gehad vandaag , kan me ogen amper ogen houden. Ga me ff lekker douchen en dan heerlijk op bed, met het regen die tegen de ramen aan tikt kan ik zo lekker slapen. Moet er morgen op tijd uit, moet mijn hondje naar de DA brengen wordt gestereliseerd. Vind het zo sneu, maar moet wel. Ben morgen gelukkig de hele dag vrij om haar te vertroetelen. Misschien dat ik straks nog ff langswaai en anders alvast welterusten.