Van mij mag het ook snel april wezen . Ahw Mariska het is nooit leuk om je beestje te laten helpen , heb pas me poessebeest laten helpen. gelukkig zijn ze het zo weer vergeten. Zie enorm op tegen de castratie van me reutje Hij is enorm speels en goed met kinderen ben bang dat het straks in eens voorbij is stom he
Heb ik ook gegeten, heeerlijk lekker veel knoflook! En idd een heel leuk idee! Maar denk dat ik mijn mond dan toch niet kan houden, ze is mijn beste vriendin.. Dikke kus!
Ze leert het binnen 10-sec zodra ze ongi is geworden. Wel naar natuurlijk. Maar stel je voor dat het toch zo is, er zijn vrouwen waarbij de pil gewoon niet werkt, een vriendin van mij is 3 keer dwars door de pil heen zwanger geworden...
Ah SweetCandy, wat rot, sterkte en welkom! Het is hier heel gezellig dus laat je maar snel in dit warme bad glijden! xxx
hallo iedereen! ik kom nog ff aanwaaien! @ tante mars: hoe gaat het nou? heb jullie wel een beetje gemist hoor! heb ondertussen een hoop geleerd, kijk maar naar mijn temp kaartje.......... mijn cyclus is dankzij de eisprong waarschijnlijk 28, en volgens de calculator kan het heel goed zijn dat ik mijn 'innestelingsdip' zoals ze dat zo mooi noemen gehad heb! en nu maar hopen! het spijt me dat ik niet alles heb gelezen, het zijn 24 paginas!
Ze is al 4 jaar aan de pil en nog nooit zwanger geweest dus die pil deed ze werk wel. Ah ze moet het maar eens goed leren ze heeft helemaal geen informatie opgezocht op internet ze weet van toeten nog blazen. Maar ja Helaas is het wel zo dat als ik iets had zei het ook in een keer had Mischien dat ze hier ook zo over denkt
Wat fijn dat je er weer bent Ik zag al elke keer een reactie staan bij temp. kaartjes , Met mij is het goed heb vandaag ook weer veel 'eipijn' gehad. Vanavond maar weer aan de klus met plezier hahahah Hoe is het met jou verder ?
ik had mijn reactie al gewijzigd............ja jij bent ook zoooooo snel hahaha spannend joh! weet je, het is echt idd heel erg belangrijk om er lol in te houden hoor! Hoe meer liefde, hoe meer vreugd!
@ Dicky heb even gespiekt naar je temp.. wordt er niet echt wijs uit, maar als ik het zie heb je afgelopen weekend dus je ei gehad? Nu hopen en hopen geduld!
nou die rode streep door 16 maart is mijn ei volgens die site. die groene w onderaan is het soort afscheiding wat is geweest. die pm is wanneer ik heb geklust op die bepaalde dag. Nu zegt de calculator van zp dat mijn innesteling heeft plaatsgevonden op 21 maart. Nu heb ik geleerd dat een innesteling gepaard kan gaan met een tempdaling van ong 0.2/0.3 of meer en dat die ongeveer plaatsheeft een week na de bevruchting. Als ik kijk naar het kaartje is dat het geval......... Ach ja misschien maak ik mezelf alleen maar gek. hoe is het met jou maaike?
hmm gelukkig snap jij hem hihihi als je hem zo uitlegt zie ik het wel, maar snap het niet helemaal Met mij gaat het redelijk, begint ietsie beter te worden. Heb vandaag al wat meer kunnen doen gelukkig. en nu druk met de voetjes aan de grond te houden 8)
Het vloeien wordt iets minder en vandaag ook weinig krampen. nu opladen voor nieuwe poging volgende week ben ik al weer aan het testen
fijn dat je je al iets beter voelt ricmar! haha ja een beetje zweven is gezond, zolang ik maar niet vanalles ga voelen en denken 9 dagen is nog zo lang..
dag dames, mag ik me hier aansluiten bij jullie, vanavond ongi geworden! ik zal morgen mijn banner aanpassen. en dan kom ikm gezellig hier meekletsen. truste en tot morgen!